Ga naar inhoud

Star Wars comics


Recommended Posts

Ik heb die eerste aflevering graag gezien. Het blijft Star Wars natuurlijk. 

De animatie vind ik niet zo goed als bij Clone Wars, en het verhaal is ook wat meer All Ages ;) dan bij clone wars, maar alla, we zijn nog maar één aflevering en de pilot ver. 

De stormtroopers kunnen wel nog altijd niet goed mikken. Dat blijft hetzelfde ;)

Link naar reactie

met het afronden van Woods bundels het helemaal aan het lezen/herlezen. Zit nu in deel 3 (van de 4 dus) rebel girl.

eigenlijk de ideale opstap voor als je nog nooit iets van SW gelezen hebt vind ik, samen met dark times.

ik kan moeilijk zeggen hoe goed ik dit eigenlijk vind.

 

allemaal gelezen. rebel girl vond ik wat wat minder. om dat verhaal nu over 1 trade uit te smeren....op het einde sta je weer aan het begin. fun, maar niets meer.

de laatste vond ik dat weer erg sterk!

allemaal samen vond ik het geweldig, ik zou zo de run van wood aan een leek die alleen de films gezien heeft durven aanraden als instap.

 

bedankt dark horse voor al die mooie dingen en om min of meer voor afronding te zorgen voor veel tijdlijnen :)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik weet niet. Volgens de site is het #1 en volgens de tekeningen #0. Een #0 kan al eens meer blz strip bevatten.

Dacht net het omgekeerde, van een #0.

In een interview met Jason Aaron (andere SW comic, maar toch) zei hij alvast dat zijn #1 30 pgs zou zijn (dus 4,99 enkel voor #1?) en Cassaday een zware SW nerd is.

Hij (Cassaday) werkte op dat moment (ook alweer een week of 3 geleden) aan #3, Aaron aan #4. SW start in januari.

Fingers xed.

Link naar reactie

Uit de previews :

 

DARTH VADER #1 & 2
KIERON GILLEN (w) • SALVADOR LARROCA (a)
CoverS by ADI GRANOV
ISSUE #1 - Teaser Variant by JOHN CASSADAY
CONNECTING VARIANT COVER B BY J. SCOTT CAMPBELL
VARIANT COVER BY ALEX ROSS
SKETCH VARIANT COVER BY ALEX ROSS
VARIANT COVER BY MICHAEL GOLDEN
VARIANT COVER BY MIKE DEL MUNDO
YOUNG VARIANT BY SKOTTIE YOUNG
ACTION FIGURE VARIANT BY JOHN TYLER CHRISTOPHER
MOVIE VARIANT COVER ALSO AVAILABLE
BLANK VARIANT COVER ALSO AVAILABLE
ISSUE #2 - VARIANT COVER BY WHILCE PORTACIO
VARIANT COVER BY TBA
The original Dark Lord of the Sith stars in his first ongoing series!
Ever since Darth Vader made his first on-screen appearance, he became the one of the most popular villains to ever haunt an audience’s dreams! Now, follow Vader straight from the ending of A NEW HOPE (and the pages of the new STAR WARS comic book) into his own series, showing the Empire’s war with the Rebel Alliance from the other side! Writer Kieron Gillen (Uncanny X-Men, Journey Into Mystery, Iron Man) and artist Salvador Larroca (Invincible Iron Man, X-Men: No More Humans) bring us a peek behind the mask of evil!
ISSUE #1 - 48 PGS./Rated T …$4.99
ISSUE #2 - 32 PGS./Rated T …$3.99

Link naar reactie

Vandaag speelt de nieuwe Star wars trailer in de cinema en ge je hem ook kunnen bekijken via Itunes. Ik ben benieuwd.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Alweer twee of drie jaar geleden, heb ik de films nog eens herbekeken, 1-2-3-4-5-6. Tijd voor een nieuwe kijkbeurt. 

 

Voor wie de films nog nooit zag (jah) is het een must, vind ik, om ze 4-5-6, 1-2-3 te bekijken.

 

Heb ik ook gedaan, volgorde hierboven was van best tot minder...

En 1 en 2 laten vallen? Ok, deel 2 vond ik minder, zeker het 2de uur, maar ik vond deel 1 na herbekijken eigenlijk heel goed. En mijn zoontje lachte zich plat met jarjarbinks. Ook de kleine anikin in de motorshop met zijn vliegende baas kon hem bekoren

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

legacy II deel 1: waw, geweldig! met een kleinkind, ania, van han solo in de hoofdrol is dit een geweldig begin van deze 4 delige legacy reeks.

 

na de tweede civiele oorlog is er een triumviraat (waar is Snook als je hem nodig hebt? :D) die de balans van het galactische rijk in evenwichtig houdt.

de drie zijn admiraal stazi, master k'krukh en empress fell. maar met 3 is het steeds lastig.

 

fantastisch verhaal dus met heel veel aloude star wars fun. het is op zichzelf te lezen, maar het maakt ook een geweldige brug met war, de slotcyclus met de eerste legacy, waarvan war ook een ster erbij krijgt als je dit ook weet.

 

ik ga de volgende 3 delen er snel achterlezen, maar voor nu vind ik dit een must!

Link naar reactie

legacy II deel 1: waw, geweldig! met een kleinkind, ania, van han solo in de hoofdrol is dit een geweldig begin van deze 4 delige legacy reeks.

 

na de tweede civiele oorlog is er een triumviraat (waar is Snook als je hem nodig hebt? :D) die de balans van het galactische rijk in evenwichtig houdt.

de drie zijn admiraal stazi, master k'krukh en empress fell. maar met 3 is het steeds lastig.

 

fantastisch verhaal dus met heel veel aloude star wars fun. het is op zichzelf te lezen, maar het maakt ook een geweldige brug met war, de slotcyclus met de eerste legacy, waarvan war ook een ster erbij krijgt als je dit ook weet.

 

ik ga de volgende 3 delen er snel achterlezen, maar voor nu vind ik dit een must!

 

uit! fantastisch! veel compacter dan de eerste legacy run met maar 4 trades.

als je dit niet volgt ben je maar een halve fan :P

Link naar reactie

Ik denk dat morgen Star Wars Rebels deel 2 van S1 begint op Disney Channel. 

Ik heb alvast mijn digicorder geprogrammeerd. 

Ik weet alleen niet meer zo goed hoe aflevering 8 eindigde  :e008:  en dat is niet eens zo heel erg lang geleden. Als ge ook zo veel volgt...

Blijkbaar was de laatste van deel 1 episode 7. hopelijk heb ik de achtste dan nergens gemist. Ofwel heb ik verkeerd gelezen dat deel 2 herbegint met ep 9.

Link naar reactie

no fucking way.

Maar ik zucht omdat ik hier meer en meer van die postjes zie :

- als ge dit niet leest, dan zijt ge...

- dit is zoveel beter dan *en dan haalt men er een naam bij die al bewezen heeft wat hij kan in het genre*

 

Ik heb daar geen boodschap aan, aan zo'n postjes ;)

 

En daarbij: ik las Legacy I, het einde trok op niks, en ook de eerste trade van Legacy II, maar het interesseerde mij niet.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...