Ga naar inhoud

Star Wars comics


Recommended Posts

Een bende stormstroopers. Kunnen we incognito gaan met die helmen

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

That defeats the whole purpose methinks. Van waaruit opereer jij, Tim?

Oh de ironie ????

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

na weer een paar uitstekende dingen die ik gelezen heb in het sw universum is de drang naar meer weer groot.

volgende keer bestel ik alvast crimson empire. met de omni early victories kan ik ook niet mis doen denk ik.

ook aan het twijfelen over knight errant, maar met de shift naar marvel mss nog even wachten...

Link naar reactie

ok, heb het toegevoegd. ik kan me niet miskopen meen ik: knight errant is maar 3 delen en gedaan en krijgt goede kritieken op het net.

er zullen vast slechte sw boeken zijn, maar voorlopig ben ik erg tevreden over de boeken die ik kocht. En dat zijn er nogal wat.

knights of the old republic zegt me ook wel wat (de omni's he) maar gaat DH die nog afwerken voor het eind van dit jaar? daarmee toch even afwachten...

Link naar reactie

Darth Vader and the Cry of Shadows HC is niet goed. Het verhaal wordt verteld door Hock, een kloon die de Clone Wars heeft overleefd. Het begint niet slecht, maar gaandeweg wordt het steeds minder interessant. Hock komt nog in gewetensnood, maar tegen dan kan het je al lang niet meer schelen.

Vader heeft eigenlijk maar een klein bijrolletje in deze strip, die overigens weer heel vlug uit is, al kon me dat deze keer niet veel schelen, dus er zo een dure HC van maken is er nu toch serieus over.

Er staan ook bijna geen conversaties in de strip. Bijna alleen kaders waarin Hock zijn verhaal vertelt. Steekt serieus tegen na een blz of 60...

Tekeningen zijn ok, maar we zijn veel beter gewend van een SW boek.

 

Van de vier Vader HC's is er maar één die ik kan aanraden. Zie een vorige post ;)

Link naar reactie

Ik heb die nog nooit gelezen. Wel in het Pierke al veel in de nederlandstalige staan bladeren. Dat straalt zo iets nostalgisch uit, zelfs als je die bepaalde reeks zelf nooit las : de tekeningen, de kleuren, het lettertype, de geur... :)

 

De oudste die ik las waren die krantenstrips die DH ooit bundelde in 3 volumes. Heb die ooit eens doorverkocht aan een vriend. Waren goeie boeken.

Link naar reactie

Ik heb die nog nooit gelezen. Wel in het Pierke al veel in de nederlandstalige staan bladeren. Dat straalt zo iets nostalgisch uit, zelfs als je die bepaalde reeks zelf nooit las : de tekeningen, de kleuren, het lettertype, de geur... :)

 

De oudste die ik las waren die krantenstrips die DH ooit bundelde in 3 volumes. Heb die ooit eens doorverkocht aan een vriend. Waren goeie boeken.

 

Zo'n dertig jaar geleden stonden er een zeer mooi getekende en goed geschreven Star Wars-strip in de Eppo.  Spijtig dat ik die niet meer heb.  

 

Jullie hebben het, denk ik, over dezelfde krantenstrip van Goodwin en Williamson waar een paar episodes van in Eppo verschenen en die integraal uitgegeven zijn door Dark Horse.

Link naar reactie

Ja, ik heb die zeer graag gelezen indertijd, die boeken van DH.

Ik zie op het net dat er vier waren, ik heb er maar drie gelezen, denk ik.

Ik vond die ook geweldig. Ik vind ze helaas niet meer allemaal.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

knight errant aan het lezen, halverwege trade 1: me like alot, really.

 

na tpb 2: planeten wiens grondstoffen uitgebuit worden, een jedi (terra holt) alleen diep in vijandelijk gebied. Niets nieuws onder de zon, maar wel erg goed vertelt.

nog een deeltje, maar ik ben blij dat ik deze reeks heb :)

Link naar reactie

Nothing that really strikes my fancy...

Erg 'been there'. De drie reeksen samen lezen als een synopsis van Brian Wood SW. Playing it safe met no-prequel series bovendien. Zijn de prequels uit de movie continuity gehaald?

Misschien probeer ik de Vader serie. Ik zit achter met comics nieuws, de hele week was ik op vakantie in een informationeel zwart gat.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...