Ga naar inhoud

Stripfestival Middelkerke 24 juli - 16 augustus 2021


Veto

Recommended Posts

Op de website van het stripfestival Middelkerke staat sinds kort de affiche van Cambré mét vermelding van de data van de editie 2021 (zaterdag 24 juli tot en met maandag 16 augustus).

Fingers crossed dat alles kan doorgaan... Want het zal 'snel' juli zijn...
 

Knipsel.JPG

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
  • 5 months later...
1 uur geleden, Veto zei:

Signeren de aanwezige auteurs ook al in de voormiddag ?

Eric De Rop sowieso elke dag voor- en namiddag op post. De anderen normaal gezien wel, maar uiteindelijk zijn zij het die beslissen. Beetje afhankelijk van wanneer ze zelf in Middelkerke arriveren. 

 

Walthery is een beetje afhankelijk van hoeveel zin hij erin heeft. Chris haalt hem zaterdag zelf op.

Link naar reactie

Ik ben daar geweest. Een grote tent met tweedehandsstrips, tenten met planten waartussen grote borden met uitvergrote stripplaatjes staan en een tent waarin Paul Geerts en De Rop zaten te signeren. Op tien minuten was ik binnen en buiten. Mijn zoon vond het enige album van Jump dat hij nog niet had. Ne vaut pas le détour.

 

 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
5 uren geleden, Waldorf zei:

Ik ben daar geweest. Een grote tent met tweedehandsstrips, tenten met planten waartussen grote borden met uitvergrote stripplaatjes staan en een tent waarin Paul Geerts en De Rop zaten te signeren. Op tien minuten was ik binnen en buiten. Mijn zoon vond het enige album van Jump dat hij nog niet had. Ne vaut pas le détour.

Het festival richt zich op families en dan vooral kinderen, niet op types stripkenners als jij. Daar heb je andere stripbeurzen voor. Je zegt zelf dat je zoon er zijn ontbrekende album vond. Gezinsuitstap met de zoon dus. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...