Ga naar inhoud

Sisterhood in het Nederlands


Recommended Posts

Op 7/7/2021 om 15:29, Richard Boom-vavavoom zei:

klopt... ik heb 200 voorbestellingen, maar laat er nog 400 meer printen, zodat het ook naar de Standaard Boekhandels en de Carrefourtjes kan :)

 

Ze zijn blijkbaar toch niet in de Standaard Boekhandels doorgesijpeld.

Als ik ergens was de afgelopen weken (Tongeren, Hasselt, Pelt, Bree, Lommel...), heb ik telkens ook de SBs gecheckt, maar ik heb ze niet zien liggen.

Link naar reactie
55 minutes ago, cinco said:

Ze zijn blijkbaar toch niet in de Standaard Boekhandels doorgesijpeld.

Als ik ergens was de afgelopen weken (Tongeren, Hasselt, Pelt, Bree, Lommel...), heb ik telkens ook de SBs gecheckt, maar ik heb ze niet zien liggen.

ahaaa
Het is mijn eerste keer, dus was even het volgende vergeten, namelijk dat het EERST naar de pre-orderende winkels gaat en DAN naar de Carrefour en SB

 

Quote

Carrefour wordt over 1,5 week uitgeleverd. SB uitzet is uitgeteld. Waarschijnlijk komt het daar in 35 winkels te liggen ipv 130. Ze nemen lang niet alles op, maar dit gaat uiteindelijk wel lukken. In ieder geval is het wel bestelbaar bij SB, dus dat kun je altijd adviseren.

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
13 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

ahaaa
Het is mijn eerste keer, dus was even het volgende vergeten, namelijk dat het EERST naar de pre-orderende winkels gaat en DAN naar de Carrefour en SB
 

 

Ah ok. Van zodra ik ze zie liggen in een SB laat ik het je weten.

Ze hebben meestal behoorlijk wat liggen van Dark Dragon, dus ik veronderstel dat ze bij die uitgaves komen te liggen omwille van de verdeling via Darsil Media.

Link naar reactie
7 minutes ago, cinco said:

Van zodra ik ze zie liggen in een SB laat ik het je weten.

foto's worden heel erg gewaardeerd :)

 

7 minutes ago, cinco said:

omwille van de verdeling via Darsil Media.

 

denk het ook!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 6 months later...
45 minutes ago, Bart 01 said:

Ik zag dat ondertussen drie nieuwe varianten beschikbaar zijn in het Engels van deel 1 bij DBB?

Of zijn dit vervolgen?

Vervolgen!! #1 deed het ook in het Engels erg goed qua verkoop en ook #2 en #3 daarom aangeboden en ook die vind goed afzet!

 

#1 was geschreven door Kruithof
#2 was een verhaal van Kruithof dat door Renthe-Fink een upgrade van 7-pg naar volledig verhaal. Dan nog een backupverhaal van GJ Van Oosten dat volledig nieuw dialoog heeft gekregen van mij en Renthe-FInk.
#3 was geschreven door Justin Fox.

Zelf heb ik ook verhalen geschreven, maar op de een of andere manier was het logischer en meer opportuun om de verhalen van ánderen éérst uit te geven. De flow van verhalen was zo beter.

En toen kreeg ik nog een voorstel van een complete crossover (schrijver Monteiro) en dat werd #4.

#4 ligt nu bij de printer.

 

#5 ligt in de planning voor Juni op Kickstarter

 

https://www.kickstarter.com/projects/boomvavavoom/sisterhood-oneshot-5-dragons-and-ghosts-and-mermaids

image.thumb.png.0b9300b297ba423e4fa1bc6600fe0eb7.png

 

In #5 zal een verhaal van mijzelf worden opgenomen.

 

#6 zal ook een verhaal van mij zijn: scify/junglegirl verhaal

#7 zal een zeemeermin-mummy verhaal van mijzelf zijn

#8 zal weer een verhaal van Kruithof/Renthe-Fink worden.

 

Wanneer ik financieel weer ruimte heb, dan zal ik weer kunnen investeren in een Nederlandse #2 :)

 

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Aha bedankt voor de uitleg. Bij de drie delen staat telkens dezelfde omschrijving van de inhoud daarmee dat ik wat verward was. Ik bestel deel twee en drie dan de volgende keer mee, moet ik niet wachten op de NL versie.

 

Hoe heb je DDB zo ver gekregen om dit in het Engels te verspreiden via de reguliere kanalen hier? Dat gebeurt toch niet vaak of vergis ik me? 

Link naar reactie
3 minutes ago, Bart 01 said:

Bij de drie delen staat telkens dezelfde omschrijving van de inhoud daarmee dat ik wat verward was.

o dat zal een oopsie zijn, dan?

 

4 minutes ago, Bart 01 said:

Dat gebeurt toch niet vaak of vergis ik me? 

nee, dat gebeurt niet vaak.
Maar juist omdat #1 (engelse versie) ook zo goed ging, was het een no-brainer om het nogmaals te doen :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...