Ga naar inhoud

Sisterhood in het Nederlands


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Vorige week ging ik naar de distributeur van Darsil Media om af te spreken met Amin Gemei (eigenaar) om te zien hoe het drukken van het boek was gegaan ... en om 100 prints te signeren voor boekhandels die een bepaalde hoeveelheid bestelden!
Het was geweldig om op een stapel van mijn eigen boeken te zitten!!

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
9 minutes ago, Richard Boom-vavavoom said:

en om 100 prints te signeren voor boekhandels

ze kregen een print... en ach... ik heb gewoon alles gesigneerd.

Ook krijgt ELK boek een losse mini-print. Extra... zomaar

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

LOL
nee... men is er achter gekomen, dat 666 een foute vertaling was. En nooit bedoeld is als "getal van het beest" enzo.
Maar uit puur praktische overwegingen (voorbestelling + een deel dat naar Carrefour enzo gaan) kwam ik daar op.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 9/17/2021 at 2:34 PM, cinco said:

Beschikbaar op: 23/9/2021 lees ik ergens.

Klopt dat?

dat kan idd kloppen. Ik dacht zelf een week later, maar aangezien de strips er al 2 weken liggen, kan ik me voorstellen dat de distributeur al haar verzendingen had gedaan.

On 9/17/2021 at 5:44 PM, Ambreville said:

Boom???

 

 

o wow die is magnifiek! Ik heb begrepen dat hij dit weekend in Brussel bezig is geweest, en dit is absoluut prachtig werk. Maar ik was zelf niet in Brussel aanwezig.

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
5 minuten geleden, Ambreville zei:

Die komt van facebook van Wonderland zelf.

 

Ah ok.

 

Dat mis ik wel, dat verschil tussen Hasselt en waar ik nu zit in Noord-Limburg.

In Hasselt is alles op woensdag altijd mooi aangevuld, de nieuwe releases quasi onmiddellijk in de rekken en op de tafels, maar hier in Noord-Limburg is het blijkbaar geen prioriteit om op dag 1 alles uitgepakt in de rekken uit te stallen.

Link naar reactie
On 9/28/2021 at 10:40 AM, Ambreville said:

Die komt van facebook van Wonderland zelf.

o te leuk!!! Merci!!

On 9/28/2021 at 11:15 AM, Bart 01 said:

Gisteren besteld, vandaag binnengekomen!

2083989083_2021-09-2810_47.41final.thumb.jpg.797d0f062e9c9342963da70c5557dc6b.jpg

kijk!! Ben reuze benieuwd wat je er van vind!

En je ziet dat ik niet lullig heb gedaan... gewoon 1 extra gratis print erbij!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...