Ga naar inhoud

Per'Bat - Mijn online strip


Yncke

Recommended Posts

On 12/14/2018 at 1:31 PM, Kristof Berte said:

Ik heb de indruk dat uw "vertelling" elke aflevering verbetert. Wordt leuker en leuker om te volgen.

 

Kleine opmerking: Na de verandering in beren, verwachtte ik in feite een beeld van de schrikreactie van de overvallers. Tenzij ze niet schrikken natuurlijk.

Thanks. Dat ik Patro Klusp een plezant personage vind, zal er ook wel voor iets tussen zitten; hij is zo'n achtergrondpersonage dat zich een beetje naar de voorgrond gewurmd heeft.

 

Die verandering, daar heb je gelijk in. Enerzijds denk ik dat iets van die strekking in een fantasywereld niet hetzelfde effect heeft als als zoiets zou voorvallen tijdens een doorsnee Belgische karavaanoverval, maar anderzijds zal het sowieso wel voor een zekere verrassing gezorgd hebben. De volgende paar pagina's zijn al voor een groot stuk af, maar het is een interessante opmerking voor daarna. Waarvoor dank!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
18 minutes ago, dirk (monsieur toupet) said:

Spannend! ET to the rescue?

Heheh. Stay tuned voor volgende week. :P

 

18 minutes ago, dirk (monsieur toupet) said:

Op het voorlaatste plaatje, met de zon in de rug, had je op je (zwarte) schaduwen kunnen werken.

Goed idee, daar ga ik eens mee experimenteren. Ik was niet zo tevreden van dat kader, maar wist niet wat ermee doen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wat moeten draken in feite met goud, edelmetalen...? Dient dit als betaalmiddel om huurlingen te bekostigen om gebieden te  veroveren? Draken kunnen dat toch zelf zonder hulp van armzalige stervelingen?

Link naar reactie

Ambitieuze tekening van de hand die naar de ganzenveer grijpt. De schouder wellicht wat te hoog en misschien een stukje elleboog te tonen onderaan? Bij zo'n plaatjes moet je je wel de vraag stellen wat de functie ervan is in het verhaal. Als die ganzenveer een belangrijk detail is bvb. Ik zou het niet gratuit gebruiken.

Volgende plaatje: rare afsnede van een stukje voorhoofd.

Link naar reactie
Op 27/2/2019 om 20:33, dirk (monsieur toupet) zei:

Ambitieuze tekening van de hand die naar de ganzenveer grijpt. De schouder wellicht wat te hoog en misschien een stukje elleboog te tonen onderaan? Bij zo'n plaatjes moet je je wel de vraag stellen wat de functie ervan is in het verhaal. Als die ganzenveer een belangrijk detail is bvb. Ik zou het niet gratuit gebruiken.

2... Het is ook een hele dikke wijsvinger.

 

Ik zou alleszins fotoreferentiemateriaal gebruiken voor dergelijke zaken.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...