Ga naar inhoud

Covidpasje bij stripbeurzen. Waar nodig?


Rataplan

Recommended Posts

Gezien het aantal besmettingen terug toeneemt, neemt de waarschijnlijkheid tot strengere maatregelen ook weer toe.

 

Nu vroeg ik me af, hoe zit het met stripbeurzen? Kom je er momenteel nog in zonder herrie of dien je toch een qr-code of papieren versie te kunnen tonen aan de ingang? Gezien ik er misschien nog eentje wil doen dit jaar...

 

Ikzelf heb een eerste vaccin genomen en een bewijs dat ik gevaccineerd ben.

 

Dat zal wel volstaan neem ik aan...

Link naar reactie

 

2 uren geleden, Rataplan zei:

Gezien het aantal besmettingen terug toeneemt, neemt de waarschijnlijkheid tot strengere maatregelen ook weer toe.

 

Nu vroeg ik me af, hoe zit het met stripbeurzen? Kom je er momenteel nog in zonder herrie of dien je toch een qr-code of papieren versie te kunnen tonen aan de ingang? Gezien ik er misschien nog eentje wil doen dit jaar...

 

Ikzelf heb een eerste vaccin genomen en een bewijs dat ik gevaccineerd ben.

 

Dat zal wel volstaan neem ik aan...

 

De stripbeurs in Sint-Truiden vraagt een covidpas. Heb je twee inspuitingen nodig en wacht je nog op de tweede, dan kom je er niet in met maar één vermoed ik.

Link naar reactie

Met 1x Janssen krijg je gewoon een QR code. Een QR code checken werkt heel snel. De paar keer dat ik mijn QR app moest tonen was het in 5 seconden gepiept. Daarmee is het uitstekend te gebruiken voor stripbeurzen. Bij de meeste stripbeurzen wordt de kassa bediend door de meest trage vrijwilliger, hierbij vergeleken is het QR toetsen maar een zeer geringe vertraging.

Link naar reactie
4 uren geleden, alexmarvel zei:

ik zou er geen probleem mee hebben maar als je geen smartphone hebt duurt het scannen langer, papier is toch lastiger te scannen, slechte kwaliteit, gevouwen enz. wat is de doelgroep van de meeste beurzen? zijn ze handig met smartphones?

 

95 % van de nederlanders (18plussers)heeft een smartphone.

 

 

https://www.consultancy.nl/nieuws/33772/nederland-is-koning-smartphone-samsung-groter-dan-apple

Link naar reactie
  • 2 months later...

 

18 uren geleden, Rataplan zei:

Wat ik me ook al een eindje afvraag is het volgende: worden de tekenaars en illustratoren die uitgenodigd worden op stripfestivals, ook gecontroleerd of ze voldoende ingeënt zijn, CST bijhebben enz....

mijn ervaring: ja!

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...