Ga naar inhoud

[Tweede Ronde (12)] winkel 13 vs. winkel 5


Yncke

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?  

62 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 01-02-22 at 08:00

Recommended Posts

Tweede ronde.

 

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?

Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

OndanksAlles.png.c6544b16c2e4a603280cad4

Ik zou graag de boekenwinkel uit Ondanks alles nomineren, maar vind niet meteen een prent van de binnenkant online, dus ik ga dit (van de buitenkant) even als placeholder gebruiken tot ik het vind  En anders fotografeer ik het in mijn eigen exemplaar.

 

kbellon

 

 

B

 

afbeelding.png.997d6c4bc2d0521a1dec7e5fc

Magasin Général

 

cinco

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

A heeft een leuke kast, maar speelt eigenlijk amper mee in zijn one-shot. Buiten deze pagina is de winkel amper te zien. Ze speelt ook amper mee als achtergrond-element.

B daarentegen vertelt het verhaal van een dorp waarin de winkel een centrale plaats inneemt. Het kleine huisje op de prairie, maar dan met een meer volwassen insteek.

De platen hiervan zijn ook prachtig. Elke plaat bestaat uit een potloodversie van Loisel, volledig in eigen stijl, naast een afgewerkte plaat van Tripp waar decors en personnages een Tripp-sausje hebben gekregen. Enkel die unieke samenwerking tussen twee grootheden maakt B al de moeite van nader bekijken waard.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...