Ga naar inhoud

Michel Vaillant


Aerogi

Recommended Posts

Ik kon niet meteen een topic terugvinden van Michel Vaillant, wel eentje van RIP Jean Graton.

 

Ik keek enorm uit naar de integrale, maar blijkbaar wordt dit een 'light' versie, enkel de stripverhalen zelf. Niks nada dossier.

 

Wat een gemiste kans, en wat een ontgoocheling. Wie gaat dit überhaupt kopen? Ik ga daar geen geld aan besteden, want heb een volledige verzameling.

 

Met dossiers en extra duiding had ik graag hiervoor 'zwaar' geïnvesteerd. 

https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/michel-vaillant-integraal-een-spin-en-marc-bourgne-weer-aan-het-stuur

 

Ze kunnen de boom in met hun integrale

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 year later...

de eerste Michel Vaillant dat ik ooit heb gekregen / gelezen moet ofwel F1 in oproer zijn ofwel gevecht voor een motor. Ik was een jaar of 12. Gevecht voor een motor vond ik geweldige scene in de grotten. F1 in oproer snapte ik op dat moment niet zo goed met die skirts, ook al keek ik wel al 2 jaar naar elke F1 race.

 

en ik heb mezelf betrapt dat ik eigenlijk meestal dezelfde opnieuw las. meestal omdat de cover me minder aantrok misschien? Ben ze nu opnieuw aan het herlezen vanaf de dwangarbeider. Best wel paar geweldige albums met rallye wagens, en ook geweldige decors. De grote onbekende, rally op een vulkaan en Paris Dakar.

 

Steve en Julie wel een beetje een cringe einde.

 

Rendez vous in Macau ook hele goeie decors, echt van genoten. Moet echt geleden zijn dat ik die heb gelezen toen ik nog een 'kind' was. straf hoe je dan amper of niet op decors let. 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...