Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Vandaag Gekocht

Recommended Posts

Murena - Het Banket HC linnen rug

Douwe Dabbert 18 HC

Duke4 HC plus ex libris

Wild West 1 HC Calamity Jane

Beestenburcht HC

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisteren voor het eerst in de winkel van  Neat Stuff geweest 😅

Ik ken Bjorn al lang vanuit zijn vorige job bij een SSZ maar zag de afgelopen 2 jaar geen kans om weer eens naar Den Bosch te gaan.

Hij is gelukkig nog niets veranderd en zijn kennis, zeker van Amerikaanse comics, is nog steeds fenomenaal.

Op zijn advies "Kill or be killed" gekocht met terugbrenggarantie als ik het niet mooi zou vinden.

Een echte aanrader deze Titel! Die gaat echt niet retour....

7838571-1-Kill-or-be-Killed-The-Deluxe-Edition-2019.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, Rik zei:

Gisteren voor het eerst in de winkel van  Neat Stuff geweest 😅

Ik ken Bjorn al lang vanuit zijn vorige job bij een SSZ maar zag de afgelopen 2 jaar geen kans om weer eens naar Den Bosch te gaan.

Hij is gelukkig nog niets veranderd en zijn kennis, zeker van Amerikaanse comics, is nog steeds fenomenaal.

Op zijn advies "Kill or be killed" gekocht met terugbrenggarantie als ik het niet mooi zou vinden.

Een echte aanrader deze Titel! Die gaat echt niet retour....

7838571-1-Kill-or-be-Killed-The-Deluxe-Edition-2019.jpg

Thanks, Rik! Fijn je weer te mogen zien. Hopelijk snel tot een volgende keer!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Via een tip hier op de Reep heb ik vandaag de complete serie Capricornus kunnen kopen. Jeuj!

IMG_0652.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Coen zei:

In het kader van beter laat dan nooit.

IMG_0654.JPG

ben er ook aan begonnen en bevalt me prima

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik wil het geen hamsteren noemen, stond al ff in de pijplijn:

- Baard en Kale - Waar is Kiki gebleven

- Maarten Milaan Integrale # 1: Vliegtuigtaxi

- Natasja Integrale # 1

- Team Rafale # 5: Black Shark

Deel dit bericht

Link naar bericht

En gewoon opnieuw gekocht? :)

Damn, ik loop al erg achter met die Mini-Mensjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 uren geleden, esteban² zei:

En gewoon opnieuw gekocht? :)

Damn, ik loop al erg achter met die Mini-Mensjes.

Ja, ik heb veel weggedaan (wat ik ook niet meer terug hoef ooit) maar een aantal series miste ik toch. Daarom dus opnieuw aangeschaft. Het kost wel gelijk veel geld maar dan heb je ook wat :) en omdat ik enorm veel digitaal lees (en blijf lezen) kan het wel een keer :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, Paul_NL zei:

Ja, ik heb veel weggedaan (wat ik ook niet meer terug hoef ooit) maar een aantal series miste ik toch. Daarom dus opnieuw aangeschaft. Het kost wel gelijk veel geld maar dan heb je ook wat :) en omdat ik enorm veel digitaal lees (en blijf lezen) kan het wel een keer :)

Zijn die Smurfen nog tegen normale prijzen te vinden?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
33 minuten geleden, eriktex zei:

Zijn die Smurfen nog tegen normale prijzen te vinden?!

Ja, deel 1 bij De Poort en delen 2, 3 en 4 bij bol.com. ik heb ze gewoon uit het rek van mijn ssz (waren wel de laatste exemplaren denk ik)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je hebt dan idd wel wat, Paul.  Geniet ervan. ;) 

Die Smurfen zijn nog relatief vlot te krijgen, toch?  Laatst zelf nog voor iemand anders gezocht en toch op veel sites beschikbaar gevonden.  Of er moet in een paar weken plots iets veranderd zijn waarvan ik geen weet heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vrijdag online besteld bij De Poort, gisteren geleverd:

De gevoelige mannenclub

Eeuwig 1913

Het vel van de beer 2

Supergroom

Zwarte waterlelies

Deel dit bericht

Link naar bericht

De (bijna) complete serie Axel Moonshine + de laatste 4 Baard en Kales van Will. Kom ik de volgende weken toe thuis. 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
56 minutes ago, Paul_NL said:

20200318_174055.thumb.jpg.df1a017e8446d5748b40fb6838f66273.jpg

Zijn die Natasja's de moeite? Leuke dossiers? Ik twijfel al tijden om die aan te schaffen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

- Code Kimono # 1: Doelwit Ariane

- Tanguy en Laverdure Classic # 3: Vuurgevecht in de Alpen

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is die box van Orbital met 8 softcovers alleen nog maar in Nederland geraakt? En hoe zit het met de hc van "Tot de laatste"?

Uit dit bericht van SSZ.be maak ik op dat die hc toch verschenen is?

"Van Saga Uitgaven zijn de albums van maart deze week gedistribueerd. De volgende titels die in april zouden verschijnen, worden voor alle zekerheid uitgesteld. Daarna wordt van maand tot maand bekeken, afhankelijk van eventueel gewijzigde situaties, of de daaropvolgende albums doorschuiven. De nu uitgestelde titels van april zijn Dag en Heidi 12, de Pagnol-verstripping Marius 1, Maidan Love 1, De Mentors 1 en de softcovereditie van de western Tot de Laatste waarvan de hardcover deze week nieuw is."

Deel dit bericht

Link naar bericht
28 minuten geleden, lukoste zei:

Is die box van Orbital met 8 softcovers alleen nog maar in Nederland geraakt? En hoe zit het met de hc van "Tot de laatste"?

Uit dit bericht van SSZ.be maak ik op dat die hc toch verschenen is?

"Van Saga Uitgaven zijn de albums van maart deze week gedistribueerd. De volgende titels die in april zouden verschijnen, worden voor alle zekerheid uitgesteld. Daarna wordt van maand tot maand bekeken, afhankelijk van eventueel gewijzigde situaties, of de daaropvolgende albums doorschuiven. De nu uitgestelde titels van april zijn Dag en Heidi 12, de Pagnol-verstripping Marius 1, Maidan Love 1, De Mentors 1 en de softcovereditie van de western Tot de Laatste waarvan de hardcover deze week nieuw is."

DE HC van "Tot de laatste "is deze week nog verschenen, samen met de andere titels van Saga, Daedalus en Indruk. Je kan deze online bestellen bij de meeste SSZ.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...