Skinny Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Je laatste aankoop. Quote Link to comment
Skinny Posted November 29, 2012 Author Share Posted November 29, 2012 Vandaag eindelijk ontvangen. Helaas wel €26 tax moeten betalen . De kaarten zelf zien er nog prachtig uit, en ze zijn allemaal compleet. De doosjes hebben wat slijtage, maar ach, voor iets wat 66 jaar oud is mag ik niet klagen zeker . Quote Link to comment
Skinny Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 (van Olsimar op het oude forum) Zijn dat gewone speelkaarten Skinny? Of is het een ander soort spel? Nee, per doosje zijn het andere kaarten. Donalds spel heeft kaarten van 1-2-3-4. Het Bambi spel bijvoorbeeld heeft: A-B-I-M en 1 t/m 12 Dat moet toch een raar spel zijn met zo'n vreemde combinatie kaarten . Quote Link to comment
156 Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Eigenlijk gisteren, maar kom: Posy Simmonds - Mrs Weber's Omnibus A complete collection of the classic "Guardian" strips that made Simmonds famous, which ran from the 1970s to the 1980s. Ik denk dat ik daar tijdens de kerstavonden van ga genieten. Bundeling van de eerder verschenen boeken: Mrs Weber's Diary True Love Pick of Posy Very Posy Pure Posy Mustn't Grumble Voor een preview van 56 pagina's: http://www.comicsrep...ibus_previewed/ Quote Link to comment
niemand Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Dat zou een mooie avatar voor je zijn. Quote Link to comment
Donnie Darko Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Ik geef je geen ongelijk... Geen woorden, maar daden! Quote Grr. Argh. Link to comment
Lav Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Komaan Koen, nieuw forum nieuwe avatar, ga ervoor! Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Olsimar Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Not listening... Voor deze avatar zzijn ook wel kandidaten Quote Link to comment
blacktiger Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Heb ik ook gekocht, weet niet echt goed wat hier mee aan te vangen. Niet echt een topper, volgens mij ietwat overroepen. Quote Link to comment
Gilles Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Een paar weken terug de laatste Largo Winch en een paar delen van die nevenreeks van XIII (Mysterie) in huis gehaald. Qua Europees materiaal is het de laatste twee jaar op een zeer laag pitje hier. Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Heb ik ook gekocht, weet niet echt goed wat hier mee aan te vangen. Niet echt een topper, volgens mij ietwat overroepen. Het was voor mij een strip waar ik ongemakkelijk van werd. Jouvray koos duidelijk niet voor de gemakkelijkste weg, en toch vond ik 'm goed. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
milou Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Je moet die van Zidrou lezen, maar dat hoef ik hier toch niet meer te zeggen? Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 vandaag partij spiderman gekocht binnen kort op d veiling een dick bos om de serie compleet temaken in mooie staat staat is belangrijk dat was het voor vandaag Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 De Jonge Albert - Yves Chaland (amerikaanse uitgave, oversized, gelimiteerd en genummerd) Plague of Frogs vol 4 - Mike MIgnola & Guy Davis Quote Link to comment
Xenophon Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 - Helden worden we toch nooit - Zoen niet zomaar iemand - Ergens waar je niet wil zijn - Drie Schimmen Heeft er hier iemand al eens Pablo gelezen, uitgegeven bij Blloan? Quote Link to comment
Kool Thing Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Pablo vond ik goed. Mijn verwachtingen waren wel minimaal :-) http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=2312 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Xenophon Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Pablo vond ik goed. Mijn verwachtingen waren wel minimaal :-) http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=2312 Bedankt! Zal ik dan toch nog eens overwegen in de SSZ. Quote Link to comment
Chorasan Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 -Hauteville House 7 (17,95 euro) -Drakenbloed 5 (16,95 euro) -De Lemen Troon 5 (18,95 euro) Silvester rocks again! :-) Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
Guest Rik Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 -Hauteville House 7 (17,95 euro) -Drakenbloed 5 (16,95 euro) -De Lemen Troon 5 (18,95 euro) Silvester rocks again! :-) Mooi, binnenkort eens langs gaan in Den Bosch zo te zien Quote Link to comment
Rork Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 XIII 21: Het lokaas Sherman 6: De vergeving, Jeannie Sneeuw Het Begin 1 De Eenhoorn 3 Quote Link to comment
Rik Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Blake en Mortimer Grote pyramide 1 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
nesnaj kcin Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Gisteren gekocht wat wij moeten weten Willy Linthout Quote Link to comment
miles Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Zang van de vampiers 13 Dirk Jan 17 De grote dode 4 Piratenvlag 2 Drakenbloed 2 Clan van de draak 1 en 2 Quote Link to comment
eriktex Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Vandaag in Gent gekocht: - Blake & Mortimer - de eed van de 5 lords - Wolvin 2 (HC) Ben nu te moe om ze te lezen (Gent - Friesland my God wat een eind) maar ik had op de oude reep gelezen dat je bij B&M halverwege al weet hoe het zit...ik ben benieuwd of ik (morgen) ook zo slim ben... Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Krimson Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Op de beurs in Gent : Staander Durango Nero : Het zeespook 4 Jerommekes De kwakstralen (1966) Genetiks 2 PP & BB 25 de tijdmachine Luxe van de zeven schaken Steven Sterk 9 Rode ridder 45 De hamer van Thor Baard en Kale tegen de witte hand allen in 1ste druk , behalve de kawakstralen Quote Link to comment
Jason Fly Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Op beurs in gent gisteren: -JJ Blueberry 13 -JJ Blueberry 14 -Rik Ringers 56 -Rik Ringers 62 -Lefranc: diefstal vd spirit -Lefranc: sein staat op rood -Lefranc: de Apocalyps -Lefranc: de giftige sneeuw -Lefranc: de camarilla - Lefranc: het ultimatum - Chick Bill: de zonderlinge Casy Moto (Panda uitgave) -Alexander de Grote (door Bart Proost, Brabant Strip uitgave) + dedi in laten zetten - Alexander de Grote ex-libris tvv Kinderkankerfonds (Uitgave Bonte) + dedi laten zetten op achterzijde - Killroy was here ex-libris tvv Kinderkankerfonds (Uitgave Bonte) + handtekening laten zetten op achterzijde Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
eriktex Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Afgelopen weekend legde die goede Sint een complete jaargang Donald Duck Weekblad in mijn zoon z'n schoentje (trouwens via via geleverd door een andere kindervriend: onze eigen Tuinman) - maar die zijn ook leuk voor papa! En uit betrouwbare bron weet ik dat er vanavond nog een jaargang wordt afgeleverd... Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Aaltomuoto Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Manara Erotica Vol.2 (Milo Manara) Ragemoor (Richard Corben) Quote Link to comment
Krimson Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Schorpioen 10 Kriss van valnor 3 Overlevenden 2 De laatste trojaan bundeling Barracuda 3 Er was eens 3 Drakenbloed 5 Thorgal , het ontstaan van de werelden Quote Link to comment
Olsimar Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Daar liggen er een paar van klaar bij mijn SSZ Krimson Quote Link to comment
eriktex Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Kriss van valnor 3 Thorgal , het ontstaan van de werelden Zijn die al verschenen in het Nederlands? Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Daan Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Zijn die al verschenen in het Nederlands? Erik Yep, (eer-)gisteren Quote Link to comment
eriktex Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 I see...Kriss 3 staat nu idd op Catawiki en in de shops; de werelden nog niet. Ik kreeg in Gent trouwens als vanzelf 20% korting op nieuwe albums. Is zoiets in Nederland ook te realiseren (ik heb geen vaste SSZ, simpelweg omdat die er in Friesland niet meer is ^&*(^$#%!!!)? Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
John Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Flash Gordon 2: Titan Books HC Heer Bommel en de i-padden Quote Link to comment
Guest Gio Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Hoe zijn die Titan uitgaves van Flash Gordon trouwens? Quote Link to comment
Roque Ja Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Wat wij moeten weten Tovenarij deel 3 Quote Link to comment
Gilles Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Lucky Luke naar Morris 5 - Ieder voor zich De Schorpioen 10 - In de naam van de zoon. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Hoe zijn die Titan uitgaves van Flash Gordon trouwens? Een mooi verzorgde uitgave (alhoewel er in deel 1 twee pagina's dubbel in werden opgenomen). Deel 1 met veel plezier gelezen. Is zowat de moeder van de Science-Fiction/Fantasy strip. Zeker vanaf de tweede helft is het genieten van die tekenstijl van Alex Raymond. Deel 2 ook al binnengekregen en zal nog enkel deel 3 kopen dat de cyclus van Alex Raymond af gesloten wordt. Daarna zie we wel. Quote Link to comment
Recommended Posts