Zoutman Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Hé Roque, dat is toevallig en grappig, Quote Link to comment
Veto Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Wollodrïn 1 en 2 Bouncer 8 Het Bronzen Tijdperk 2 De Lemen Troon 5 Duisternis 3 Magasin General 8 ... jaja... allemaal HC maar al deze titels verschijnen ook alleen maar in HC, behalve Magasin General... maar daarvoor maak ik graag een uitzondering op de regel: die wil ik per sé lezen en heb dus geen zin om tot in januari op de SC te wachten ! Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
bouwertje Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Wollodrïn 1 en 2 Bouncer 8 Het Bronzen Tijdperk 2 De Lemen Troon 5 Duisternis 3 Magasin General 8 ... jaja... allemaal HC maar al deze titels verschijnen ook alleen maar in HC, behalve Magasin General... maar daarvoor maak ik graag een uitzondering op de regel: die wil ik per sé lezen en heb dus geen zin om tot in januari op de SC te wachten ! En dit na een dagje boekenfestijn wanneer ga dit nog allemaal lezen Quote Link to comment
fisotteke Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Gekocht bij willie's wereld : Het derde testament deel II F.C De kampioenen. Vertongen en Co. De onthoofde arenden. Uit de archieven van Willy Vandersteen. Urbanus. Garfield pocket 61. Quote Link to comment
Bruichke Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 De oogst van het weekend, in het Vlaams Stripcentrum Djinn 11 Urbanus 151 Alex - Sarapis Lucky Luke - ieder voor zich Empire USA2 - 6 Schorpoen 10 Overlevenden 2 zou het nog lang wachten zijn op het 5e deel van Antares? ben zo nieuwsgierig hoe het afloopt... Quote Link to comment
Kelle Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 zou het nog lang wachten zijn op het 5e deel van Antares? ben zo nieuwsgierig hoe het afloopt... Ik dacht gelezen te hebben dat er ook nog een zesde deel komt omdat hij het verhaal onmogelijk kan afronden in het vijfde deel. Quote Link to comment
jeroen Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Franka deel 13 en deel 20 Lucky Luke ieder voor zich Quote Link to comment
Veto Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 En dit na een dagje boekenfestijn wanneer ga dit nog allemaal lezen Mijn trolley was idd aardig vol maar na 'schifting' onder 'streng' toezicht van mijn vrouwke bleven mijn aankopen toch nog vrij beperkt hoor... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Hostia Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 De Dikke Cowboy Henk...holy Mozes, een statenbijbel is er niks bij! Hostia! Quote "Wenn ich das Wort Kultur höre, entsichere ich den Revolver" Link to comment
Waldorf Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Bij Epic: Boeven op de kermis Schorpioen 10 Scalped 10 Sweet tooth 5 en omdat ik het koopadvies van mijn stripboer niet kan negeren: My friend Dahmer Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Dr. Benway Posted December 19, 2012 Share Posted December 19, 2012 Vandaag besteld: Scalped Vol. 10: Trail's End B.P.R.D. Hell on Earth Volume 3: Russia B.P.R.D. Hell on Earth Volume 4: The Devil's Engine and The Long Death The Boys Volume 12: The Bloody Doors Off The Complete Peanuts 1985-1986 (Vol. 18) Quote marcelherms.nl Link to comment
Jason Fly Posted December 19, 2012 Share Posted December 19, 2012 cadeau gekregen: -Marec- cirque sans soleil -30 jaar cowboy Henk Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Krimson Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Jonah Hex - Fistfull of violence ( ben benieuwd ) Weerwaterman van S&W met mooie tekening Quote Link to comment
marioboon Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 De Dikke Cowboy Henk...holy Mozes, een statenbijbel is er niks bij! Hostia! Gelukkig weegt ie verbazend weinig! Quote Link to comment
Daan Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Jonah Hex - Fistfull of violence ( ben benieuwd ) Weerwaterman van S&W met mooie tekening Straf, Krimson. Heb je die zo gekocht of heb je tien keer een uur in een rij gestaan? Leuk man! Quote Link to comment
eriktex Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Gisteren even in Parijs voor m'n werk - mooi nog een uurtje shoppen rondom Rue Dante: - Tanguy & Laverdure - Le vol 501 - Parade (Fred) - lastig nummer! - l'Histoire du magic palace hotel (ingekleurde uitgave) En thuis lag er een pakketje van m'n SSZ: - Kriss van Valnor 3 (HC) - De vrouwen van Agent 327 (HC) - Dossier stemkwadrater (HC) Dus genoeg te lezen tot aan de kerst Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Krimson Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Nee nee , ik heb er op geboden en ik was de winnaar , ik heb hem sinds gisteren binnen. Tekening mooi uitgesneden en ingelijst. Staat hier mooi Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 - Ik Rene Tardi, Krijgsgevangene in Stalag IIb (Jaques Tardi) - Boeven op de kermis (Franquin) - Bouncer #8 (Jodorowsky/Boucq) - Message to Adolf, part 2 (Tezuka) - Christmas for shacktown (Barks) Quote Link to comment
Rik Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Jacobsteken Machtspel 5 Magasin General 8 Bouncer 8 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Geinz Posted December 22, 2012 Share Posted December 22, 2012 Kort en triest 3 Duisternis 3 Quote Link to comment
Xenophon Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Niet vandaag gekocht, wel vandaag gekregen als kerstcadeaus: Schorpioen 10 Bone: Sterke verhalen Building Stories Ik, René Tardi Rork: Doorgangen Joost Swatre bijna compleet Quote Link to comment
Skinny Posted December 28, 2012 Author Share Posted December 28, 2012 80 Donald Duck pockets. Quote Link to comment
John Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Oscar en de schat van de Maya's De aangepaste uitgave: de fouten zijn er uit en de pagina met plakband is vervangen. Ziet er een stuk beter uit! Quote Link to comment
Timhardt Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 saga 1 scalped 10 path of the assasin 1-15 wasteland 7 unwritten 6 star wars dark time 5 blue estate 3 izombie 4 sweet tooth 5 hellblazer 1 besteld: courtney cumrin 1 & 2 Quote Link to comment
pouco Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Alex 31 , Tempelridder 1, Machtsspel 5. Quote Link to comment
Chorasan Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Bouncer 8 Duisternis 2 Machtsspel 5 Katharen 2 Bouncer was een probeersel, en viel me dat mee zeg! Iemand die weet of de vorige 7 delen nog allemaal vlot te krijgen zijn? Kgeloof dat die van Oog en Blik zijn terwijl 't laatste deel van Glénat was... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
Krimson Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 Laatste snelle stop in de Hermelijn : Bouncer 8 Okko 8 Duisternis 3 Magasin general en de nieuwe onthoofde arenden Quote Link to comment
Iron giant Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Mickey Mouse: Trapped on treasure island van Fantagraphics (vol 2, de groene). Voor €10,- bij de ramsj afdeling bij Selexyz Scheltema in Amsterdam. Ook het eerste deel (Mickey Mouse: Race to Death Valley (de rode) ligt daar voor €10,-; die had ik al en was erg amusant. Quote Link to comment
Waldorf Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Het was lang geleden maar vandaag was ik nog eens in de Striep. Voor mezelf: Tardi, stalag etc. Gezellen van de schemering - De betovering van het nevelwoud Edelweiss 2 Een dierentuin in de winter Voor de verjaardag van mijn schoonbroer: Muchacho Voor mijn zoon: 2 Yakaris Voor mijn dochter: 2 Suske & Wiske Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
knobbel Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 - Jommeke 259 - Jommeke 261 - Insiders seizoen II 1 - Largo Winch 18 - Er was eens 4 - Djinn 11 - De schorpioen 10 - Alter ego 6 - Zang van de vampiers 13 - Jerome bloks 23 - Onthoofde arenden bundeling 8 Quote Link to comment
Skinny Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 4 boekjes uit 1949; En een gelimiteerde gesigneerde Duck; Nummer 151/350 . Dit zijn niet mijn foto's. Quote Link to comment
Rik Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 De dagaanbieding van Catawiki.. Lanfeust 1 t/m 8 in softcover... Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Aaltomuoto Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 El Cazador Cazado - Moebius Spaanse editie van z'n laatste Hermetische Garage werk uit 2009(?) bij gebrek aan een Nederlandse vertaling... Quote Link to comment
shakeitupguy Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 El Cazador Cazado - Moebius Spaanse editie van z'n laatste Hermetische Garage werk uit 2009(?) bij gebrek aan een Nederlandse vertaling... Je mocht anders de mijne wel in het Frans overkopen. Quote Link to comment
Jason Fly Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Alex 31 XIII 21 Barracuda 3 Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Aaltomuoto Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Van het weekend opgepikt: Spacehawk - Basil Wolverton I shall destroy all the civilised planets! - Fletcher Hanks You shall die by your own evil creation! - Fletcher Hanks Hilda and the Bird Parade - Luke Pearson Sharaz De - Sergio Toppi (Amerikaanse editie, Ik had de sherpa versie al maar ik vond het bij deze strip 't wel waard om 'm op groter formaat te hebben) Quote Link to comment
John Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 The Phantom: (HP) The complete series, the Gold Key Years 2 Quote Link to comment
Freakzilla Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Palookaville volume 20 door Seth Het beproefde scenario van een eenzaat. Nogal eentonig scenario. Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
Gilles Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 De laatste XIII. (Vergeten welk nummer dat is ondertussen). Quote Link to comment
Krimson Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Ik nog altijd niks , niet normaal Quote Link to comment
Recommended Posts