Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
dirk (monsieur toupet)

Nanomango Dirko

Recommended Posts

dag 13

Ik ga dit weekend eens het vervolg uitschrijven. Ik weet hoe het moet eindigen en wat ik er nog in wil. En dat zijn geen 15 pagina's meer. We zijn toch nog niet halfweg de maand. Maar ik wil dit verhaal niet onnodig rekken. Ik begin dan wel een ander verhaal, in een andere stijl.

post-129-0-77593400-1447456719_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dit weekend wilde ik ook een Stan & Huib afwerken, en is de Nanomango er wat bij ingeschoten.

Ik heb wel al het scenario voor de volgende pagina's uitgeschreven: dit verhaal eindigt op 19 november. Daarna iets anders.

Hier is alvast pag 14

post-129-0-49548900-1447609060_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

post-129-0-77593400-1447456719.jpg

Voor het geval je dat vliegtuig verder nog wil gebruiken in het verhaal, tegenwoordig vliegen en landen ze zelfstandig, je moet al veel moeite doen als piloot om opzettelijk te willen neerstorten. 

Indrukwekkend wat jij en Yncke hier in een maand uit de mouw schudden, straf.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi buitenaanzicht van de MacDonalds. Het is simpel, maar voelt wel juist aan in de schetscontext.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Knap hoe je in elk stukje net genoeg informatie steekt om benieuwd te zijn naar het volgende. Het laatste fragment is één van de betere, echt heel mooi werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oef. Echt wel een creepy einde. Stel je voor... :s

Goed verhaal. *thumbs up*

Deel dit bericht

Link naar bericht

Met veel plezier gevolgd, goed dat je het niet nodeloos gerokken hebt. Mooi afgerond kortverhaaltje. Respect voor de volgehouden inspanning, maar nog veel meer voor het resultaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen