Jump to content

Nanomango Dirko

Recommended Posts

Posted

dirk, foutje in de tweede plaat, als iemand onderhands, met de palmen naar boven spat, staan de duimen aan de buitenzijde.

It could be worse, it could be raining !

Posted

Er zitten nog wel enkele foutjes in, maar geen enkel dat mij stoort. Leuke, herkenbare setting. Vooral de houdingen van de personages zijn goed, zelfs als ze stilstaan zit er toch een soort beweging in. Het zijn echte mensen, geen poserende poppetjes. Het ontbreken van een kader is een goeie vondst, past bij de sfeer. Fijn werk.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

Posted

Potdorie. Dat van die duimen is stom!

Inderdaad weinig tijd voor zelfreflectie.

Ik moet ook letten op de grootte van de hoofden. Ik heb de neiging die steeds te groot te tekenen, gewend als ik ben aan de "dikke neuzen stijl".

dag 3

Ik neem een erg rustige aanloop. Ik teken een idee uit dat ik oorspronkelijk had voorzien voor een strip van 3-4 pagina's. Ik kan dus rustig de tijd nemen om de hoofdpersonages te introduceren (en het moment uitstellen dat ze naar buiten moeten - met auto's, gebouwen en al die tijdverslindende decors).

post-129-0-14483300-1446584116_thumb.jpg

Posted

Rotondes vind je in België overal.

@Bashdrive: inderdaad wat het gelaat betreft (met het haar is iets mis - maar dat compleet terzijde)  :e012:

It could be worse, it could be raining !

Posted

In ijdele overmoed dit weekend ook nog gewerkt aan Stan & Huib, met als resultaat dat de tijd ontbrak om onderstaande plaat gisteren nog te scannen. Twijfelachtig of ik er vandaag nog een 9de uitgeperst krijg. Het begint te wegen. Gelukkig is er woensdag terug een vrije dag.

post-129-0-42923400-1447096605_thumb.jpg

Posted

dag 13

Ik ga dit weekend eens het vervolg uitschrijven. Ik weet hoe het moet eindigen en wat ik er nog in wil. En dat zijn geen 15 pagina's meer. We zijn toch nog niet halfweg de maand. Maar ik wil dit verhaal niet onnodig rekken. Ik begin dan wel een ander verhaal, in een andere stijl.

post-129-0-77593400-1447456719_thumb.jpg

Posted

post-129-0-77593400-1447456719.jpg

Voor het geval je dat vliegtuig verder nog wil gebruiken in het verhaal, tegenwoordig vliegen en landen ze zelfstandig, je moet al veel moeite doen als piloot om opzettelijk te willen neerstorten. 

Indrukwekkend wat jij en Yncke hier in een maand uit de mouw schudden, straf.

Posted

Knap hoe je in elk stukje net genoeg informatie steekt om benieuwd te zijn naar het volgende. Het laatste fragment is één van de betere, echt heel mooi werk.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook