Lamme Goedzak Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 Hoe bedoep je? Ik ben als jong manneke zo vaak naar Afrika gegaan op zaterdagochtend Peter Motte 1 Quote Link to comment
cinco Posted July 29, 2022 Author Share Posted July 29, 2022 1 uur geleden, Lamme Goedzak zei: Hoe bedoel je? Ik ben als jong manneke zo vaak naar Afrika gegaan op zaterdagochtend Chance-aard! Ik mocht nooit verder dan tot het eind van de straat. (van Gibraltar) Quote Link to comment
Peter Motte Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 Ach jo, ik zat zelfs op de maan. Pies of keek. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Lamme Goedzak Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 2 hours ago, cinco said: Chance-aard! Ik mocht nooit verder dan tot het eind van de straat. (van Gibraltar) Op straat rondhangen mocht dan weer niet. Veel te gevaarlijk (met die bosbranden) Quote Link to comment
TDPB Posted July 30, 2022 Share Posted July 30, 2022 12 uren geleden, Lamme Goedzak zei: Op straat rondhangen mocht dan weer niet. Veel te gevaarlijk (met die bosbranden) Straten zijn nochtans bosvrij. Quote Link to comment
TDPB Posted July 30, 2022 Share Posted July 30, 2022 15 uren geleden, Lamme Goedzak zei: Hoe bedoep je? Ik ben als jong manneke zo vaak naar Afrika gegaan op zaterdagochtend Cinco bedoelt natuurlijk dat niemand van ons sliep in huizen zonder glas in de vensters en met de gordijnen open. Quote Link to comment
Recommended Posts