Ambreville Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 Immens, hij heeft net een expo lopen bij Maghen en was net bezig aan een spektakeltour in Frankrijk. Quote Link to comment
sanderg Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 32 minuten geleden, Ambreville zei: Immens, hij heeft net een expo lopen bij Maghen en was net bezig aan een spektakeltour in Frankrijk. Las t ook.. triest.. slechts 47 geworden en laat n vrouw en twee kinderen achter.. ik kende hem niet trouwens.. zijn er überhaupt strips van hem hier verschenen? Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
shakeitupguy Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 17 minuten geleden, sanderg zei: Las t ook.. triest.. slechts 47 geworden en laat n vrouw en twee kinderen achter.. ik kende hem niet trouwens.. zijn er überhaupt strips van hem hier verschenen? Hij heeft ook maar 1 volwaardige strip gemaakt enkel in het Frans en bovendien stopgezet : Hij heeft meegewerkt aan een verhaaltje van The Batman : The World Quote Link to comment
Johan Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 Volgens mij is het Kim Jung Gi... Quote Link to comment
Waldorf Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 Wel GVD. Ik keek mijn ogen uit naar de filmpjes op Instagram van hem bij Maghen, en nu is hij er al niet meer. Het leven is toch echt niet eerlijk. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Peter Motte Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 HO, sorry, ik dacht even dat het over een Noord-Koreaanse beroemdheid ging. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts