cinco Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Specifieke pagina's van stripalbums tonen aan mensen in je omgeving. Altijd wat ongemakkelijk van zodra ze merken dat je liefst hebt dat ze delicaat met die bundel papier omgaan, een kleinood dat zijzelf slechts op gelijke hoogte stellen met een wegwerp-produkt. Quote Link to comment
sjaakie Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Voor ik de derde persoon een strip(pagina) laat zien hebben we toch altijd al een gesprek gehad. En ga ik er vanuit dat deze persoon het leuk zou vinden om dit te bekijken. En er met respect mee om gaat. Ik zal nooit aan een wildvreemde een pagina laten zien. Quote Link to comment
De Hollander Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Doe ik nooit, uit angst dat zij vragen of ze het mogen lenen. ooit 1x gedaan, het kwam allemaal beschadigd terug. Inderdaad omdat die 3e persoon niet beseft welke waarde die strip voor jou heeft. Quote Link to comment
cartoonesk Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 Mensen die stripboeken (softcovers) dubbel vouwen om te lezen : Horror! Ik leen praktisch geen strips meer uit. Rik and Peter Motte 2 Quote Link to comment
cartoonesk Posted December 12, 2022 Share Posted December 12, 2022 P.S. Als mensen vragen of ze een nieuw boek van me mogen bekijken, vraag ik altijd of ze schone handen hebben. Dan zijn ze beledigd en hoeven ze het boek niet meer te zien. Peter Motte 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted December 12, 2022 Share Posted December 12, 2022 Op 11/10/2022 om 22:51, sjaakie zei: Voor ik de derde persoon een strip(pagina) laat zien hebben we toch altijd al een gesprek gehad. "Wauw! Mag die die pagina 's zien?" "Dan moeten we even een gesprek hebben." Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts