Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Dat geldt toch voor alle overheidsopdrachten, niet enkel voor wegeniswerken.

En zijn dat tegenwoordig trouwens geen europese overheidsopdrachten, die voor elk land in Europa toch min of meer volgens dezelfde procedures zou moeten verlopen?

Er zijn dacht ik een hoop problemen geweest in het verleden met de betonkwaliteit. En dat zie je pas als het te laat is.

 

En openbare aanbestedingen hebben ons (eigenlijk niet ons, maar onze buren) een aantal leuke treinen opgeleverd :P

Link naar reactie

pffft ik heb er niets op tegen, wat is er mis met eens wat anders de zijn dan de algemene grijze massa, djeezes?

 

i stand corrected. Doe eens wat anders, waarom in de kunst maar steeds teruggrijpen op oude waarden als van Gogh en Picasso. Bedenk eens iets nieuws, je hebt me de ogen geopend.

Link naar reactie

pffft ik heb er niets op tegen, wat is er mis met eens wat anders de zijn dan de algemene grijze massa, djeezes?

 

Vrouwen. Afgeven op witte kousen en dan hun man in een rode broek steken. :e010:

 

 

Me dit weekend een rode short gekocht. Dit zal straks op vakantie passen met mijn roodverbrande benen :e007:

 

Op de dijk (liefst van Knokke) mag dat.

 

In het cirkus ook. :e007:

Link naar reactie
Gast Natte aap

Das ist schon ein hoax, dief pakt telefoon gaat vervolgens stoppen om het meisje dichtbij te laten komen, spreidt gewillig de benen om een schop in da ballen te ontvangen. Hoax en fake, dat zeg ik u !

 

yep, was ook mijn eerste reactie.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...