Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Gast Natte aap

Arbeiders = Bedienden.

 

veel arbeiders vinden dat niet leuk. Maar dat hangt een beetje van het bediendeCAO af op je werkplaats. Onbetaalde overuren, geen voorschot op vakantiegeld, ...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Tsjeef Peeters gaat oprotten. Mooi zo. Nu de rest nog van die clownesque bejaarden.

 

Wat zal ik blij zijn dat ik zijn tsjevensmoelwerk met dito hypocriete grijns niet meer zal moeten aanschouwen. Trouwens dat hebben ze allemaal, daar binnen die mentale instelling...Leterme, de Jezuietenbroers, Declerck, Vervotte, Peeters,...

 

Allemaal een grijns terwijl ze u naaien waar je erbij staat.

 

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/130629_PeetersinPP

Link naar reactie
Gast Natte aap

 

nog iemand die zich afvraagt of we de wetenschap al niet veel te lang blind geloofden als een religie, een sekte, een dogma en dat diezelfde wetenschap ook het antwoord kan bieden door haar eigen grondbeginselen. Back to the basics. Hij geeft nog geen antwoorden, maar stelt als wetenschapper vragen die je in een discussie hoongelach en rare blikken opleveren van de wetenschapsreligieuzen, de gelovigen, de brave kerkgangers, de gelovers in nomen est omen. 

 

Hij stelt een pertinente vraag, heeft nog geen antwoorden, maar is een dominosteentje dat omvalt. Nog eentje. Na bvb dr Robert Lustig. Ik heb hoge verwachtingen van de resultaten van zijn onderzoek. Ik hoop dat hij het puur wetenschappelijk aanpakt, enkel klinisch onderzoek gebruikt en de bevindingen meermaals op fouten checkt voor hij publiceert en dan zitten we weer een stap in het ontmaskeren van de pseudo-wetenschappelijke leugen die ons al sinds de jaren 50 opgedrongen wordt en als "hard evidence" verkocht wordt. 

 

wel een beetje jammer van dat melige einde.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hij zei iets over symptoombestrijding dat heel goed is voor de farmaceutische industrie en de aandeelhouders ervan... dat zal niet in goede aarde vallen.

 

Overigens wel een interessant filmpje wat aantoont dat je altijd een zekere skepsis moet aanhouden zelfs al lijkt het overduidelijk dat de oplossing voor je neus ligt.

Link naar reactie
Gast Natte aap

mijnvrouw heeft de nationaliteit verkregen. Hoera. Nu kan ik tenminste zeggen, ga maar terug naar je eigen land en mag ze nog steeds naast mij blijven liggen.

Link naar reactie
Gast Natte aap

 

leuk hé, onderdrukte vrouwtjes die dan hun sexsymbolen tonen om te eisen dat ze meer zijn dan enkel dat wat ze tonen. De dolle mina's en bh-verbrandingen zijn weer helemaal terug. Ik hoop dat er genoeg onrecht is om het nog een tijdje vol te houden. 

Link naar reactie

En dat verandert ook niets aan het feit dat 'je hebt je laten vangen' antwoorden als iemand reageert op een beledigende opmerking, je eruit kletsen is.

 

De lelijkheid stoort me niet zozeer bij die actievoersters. Dat hysterische gegil en gedoe werkt me echt op de zenuwen. Waarmee ik overigens niet stel dat hysterisch gedrag voorbehouden is aan vrouwen  ;)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...