Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Zonet'n vluchtje naar Marseille geboekt. Hoera!

Laat de natte aap dat maar niet horen. Het vliegtuig nemen voor zo`n afstandje is rampzalig voor je eco voetafdruk. Niet dat dat de aap tegenhoudt om all in naar Turkije te vliegen. Enfin, Marseille is vuil, gevaarlijk en failliet door de vakbonden. De oude haven is wel mooi.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Laat de natte aap dat maar niet horen. Het vliegtuig nemen voor zo`n afstandje is rampzalig voor je eco voetafdruk. Niet dat dat de aap tegenhoudt om all in naar Turkije te vliegen. Enfin, Marseille is vuil, gevaarlijk en failliet door de vakbonden. De oude haven is wel mooi.

Maar ga er geen bouillabaisse eten. Het is een tourist trap.

Link naar reactie

Waarom vreemd genoeg, lopen er dan alleen knoestige dwergen en afstotelijke charme zangers rond in Vlaanderen ? We gaan er al vanuit dat binnen 5 jaar Vlaanderen en Nederland verenigd zullen worden, een land dat zich druk maakt over franstalige tekstballonnen, fietstochtjes door een stukje Brussel en andere taaldingetjes zal niet zo lang blijven bestaan.

Link naar reactie

Waarom vreemd genoeg, lopen er dan alleen knoestige dwergen en afstotelijke charme zangers rond in Vlaanderen ? We gaan er al vanuit dat binnen 5 jaar Vlaanderen en Nederland verenigd zullen worden, een land dat zich druk maakt over franstalige tekstballonnen, fietstochtjes door een stukje Brussel en andere taaldingetjes zal niet zo lang blijven bestaan.

 

Maar verdorie, nog een complot ontdekt!  Het is onze eigenste retep die al deze communautaire relletjes uitlokt, want is aanhechting van Vlaanderen niet dé droom van elke Ollander die getuigt van een tomeloze passie en interesse in ons landje.  Je wilt het gewoon zélf bezitten, tssssss!

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Sorry Mauser, maar zoiets is echt niet leuk.  Jouw wereldbeeld is behoorlijk ziek lijkt me soms.  Voor mij rechtvaardigt niets de dood, ook niet als het gaat om de meest gruwelijke en perverse pedofiel, of wie dan ook.  Als dit jouw ideale wereld uitbeeldt, ben je niets beter dan om het even wie waartegen je je al die tijd afzet, en verdien je in je eigen wereld waarschijnlijk een even gruwelijke dood.  Ziek is dus misschien niet het juiste woord, wel suïcidaal.

 

Soit, dit vind ik toch wel een misplaatste post.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Maar verdorie, nog een complot ontdekt!  Het is onze eigenste retep die al deze communautaire relletjes uitlokt, want is aanhechting van Vlaanderen niet dé droom van elke Ollander die getuigt van een tomeloze passie en interesse in ons landje.  Je wilt het gewoon zélf bezitten, tssssss!

In werkelijkheid komt Nederland gewoon bij Vlaanderen. We hebben ondertussen de trukken van de foor geleerd. Willem en Maxima mogen aanblijven natuurlijk.

Maar hou het stilletjes...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wat met de burgers in Syrië die niets met religie te maken hebben en plots hun familie afgeslacht zagen door Al Nusra, Al Quaida en wat nog allemaal...

Allemaal van die 'vrijheidstrijders' die zakgeld krijgen van terreurstaat Saudie-Arabië en speelgoed van Europa en de V.S.

 

Je zou voor minder eens een tripje naar het Westen maken...

 

Je oogst wat je zaait, hé...

Link naar reactie

Kan allemaal wel zijn, maar de dood van iemand, om welke reden ook, is voor mij geen "leuk ding".  Geen probleem om dit waar dan ook te posten en er over te discussiëren, maar hier vind ik zoiets echt niet kunnen.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Wel leuk nieuws, toch voor mezelf, is dat zonet de zilverkleurige vinyl van The Terror is gearriveerd, zonder extra douanekosten of beschadigingen. :)

En ondertussen is ook op hun eigen website bevestigd dat de Flaming Lips op 7 september naar België komen.  Nog net, want voorlopig zie ik maar twee Europese podia in die periode, tussen een Amerikaanse en Japanse tour. 

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Gisteren, naar trouwe gewoonte, naar de nieuwste productie, Ghost, van Abattoir Fermé geweest, bij uitstek mijn favoriete theatergezelschap.  Het blijft toch telkens weer genieten van de unieke universa die zich in het hoofd van Lernous hebben gevormd.  En dat Kreng er de soundtrack blijft verzorgen, is meer dan een pluspunt.  Het zou op zich al reden genoeg zijn me er heen te spoeden.

Genieten dus, was het gisteren. :)

 

2129765192.jpg

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...