Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

ok, probleem met dit soort eten/drinken is dat het in het land van origine lekker smaakt dan thuis. Pastis, dat dronken we vaak in de Provence, in het vlakke landje smaakt dat toch wat minder....

Heeft dat niet eerder te maken met 'ollanders en gastronomie?

Link naar reactie

Heeft dat niet eerder te maken met 'ollanders en gastronomie?

 

Nee hoor, want die Pastis heeft in Frankrijk hetzelfde etiketje als hier in de slijterij in het winkelcentrum. Het heeft te maken met beleving: warm weer, suf fransch dorpje, terrasje onder de schaduw van een plataan is anders dan thuis in de tuin.....

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja, maar je moet er wel op letten dat je dat niet zomaar in groep op het trottoir tegen een muur doet, want dan beknot je de vrijheid van de anderen.

 

Klaagmuur.jpg?t=3

SM-joden?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Vanaf heden betaal ik nergens meer voor.

 

Geen belastingen.

Geen ziekteverziekering.

Geen autotaks.

Geen waterrekeningen.

Geen energierekeningen.

Geen boetes.

Geen muziek.

Geen boeken.

Geen strips.

Geen bankschulden.

...

 

Name it, I won't pay for it.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

http://www.standaard.be/cnt/DMF20130514_006

 

 

'Japanse troostvrouwen in WOII waren noodzakelijk'

Een belangrijke Japanse politicus heeft het systeem waarbij vrouwen tijdens de Tweede Wereldoorlog gedwongen werden zich te prostitueren bij de Japanse troepen 'een noodzaak' genoemd. Dat meldt BBC.

 

 

 

Waarom schiet men zo'n stuk uitschot niet gewoon bij klaarlichte dag de hersens uit zijn kop? Liefst in het bijzijn van veel mensen en met een hoop camera's erbij. En vooral kinderen.

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Je moet dat ook eens proberen: emotioneel ontkoppelen. Nuchter naar de mensheid en de wereld kijken helpt. Of wat werk van George Carlin bekijken. Ik heb daar m'n redenen voor om zaken op een iets minder omfloerste manier te brengen.

 

 

Ik kijk alvast uit wanneer die trien van een Middleton haar parasiet crepeert in haar baarmoeder en ze een lijk werpt. En naar de 2e poging waarbij de kleine worm sterft bij de babyborrel.

 

O ja, en prins Frisco? Wanneer ontdooien ze die? Wie trekt de stekker uit?

Link naar reactie

Je zou vermoeden dat mauser geen enkele vriend of familielid aan kanker heeft verloren of anderzins iets vervelends in de doodgaan sfeer heeft meegemaakt. Of je zou kunnen stellen dattie een ongevoelige, vuilbekkende mensenhater is.......

 

Ik heb een aantal mensen zien wegteren aan bot-, darm- en andere kanker. Ik kan je wel toevertrouwen: dat wens ik mijn ergste vijanden (zo ik die al zou hebben) niet toe.

Link naar reactie

Alweer een ergernis minder, concludeerde ik zonet in het verkeerde topic.  Of is het nu ergerlijk dat ik dit in het verkeerde topic deed, en past deze post dan beter daar?

 

Dat maakt toch niets uit Stille, Lord Mausert stort toch ook zijn gramstorigheden te pas en te onpas uit over de diverse delen van de choc. bar...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wat een geweldig land is dat toch !

Zeg, jullie Nederlanders zijn dol op België, niet...Kom hier wonen, lui. Ik ga dan in Nederland wonen.

 

Iedereen content.

Link naar reactie

Voila, den Hollander is hier dus welkom. Dat gaat vlot. Kom maar af, jongens.

 

Ik kijk al uit naar mijn uitgestrekt tuintje...

 

Den Mauser zal nooit kunnen aarden in Holland waar de dakgoten niet breder mogen zijn dan 32,1 centimeter, je je huis niet mag schilderen in de kleur naar keuze of waar dakkapelbouwtekeningen in  drievoud ter beoordeling naar de welstandscommissie moeten worden gestuurd.

Link naar reactie

Den Mauser zal nooit kunnen aarden in Holland waar de dakgoten niet breder mogen zijn dan 32,1 centimeter, je je huis niet mag schilderen in de kleur naar keuze of waar dakkapelbouwtekeningen in  drievoud ter beoordeling naar de welstandscommissie moeten worden gestuurd.

 

Ik zou dat ook maar niets vinden.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...