Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Ik had het toen eerder voor Nils Holgersson denk ik.  Stallone kon me zelfs als kind niet boeien.  Schwarzie wel nog, als Conan en The Terminator.  Maar eigenlijk zag ik gewoon nog het liefst prinses Leia met de rozijnenkoeken, en Carolientje met haar bootje.

2

Link naar reactie

België wordt het ideale wijnland.

 

België wordt hét land bij uitstek om wijn te produceren. Dat blijkt uit nieuwe Belgische en Amerikaanse studies. Door de klimaatverandering is het in de traditionele wijnlanden, zoals Frankrijk en Italië, stilaan te warm geworden. Bij ons is het klimaat en de ondergrond dan weer ideaal.

 

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130416_00542600

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Aha, we gaan dus de oevers van de Maas, Schelde, Leie en nog wat rivieren moeten ophogen zodat we het zonlicht maximaal kunnen capteren om een maximaal rendement uit de wijngaarden kunnen halen.  Gaat dat in privaatbezit gebeuren of  wordt het een coöperatieve? Mogen politieke kastes in de raden van bestuur zetelen?

 

Opties en mogelijke soluties...

Link naar reactie

 Gaat dat in privaatbezit gebeuren of  wordt het een coöperatieve?

 

Ja zeg, dat modewoord coöperatieve wordt de laatste tijd ook te pas en te onpas aangehaald als het wondermiddel dat al onze problemen gaat oplossen.

Al eens ooit naar een buurtbijeenkomst geweest waar iedereen zijn zegje mag doen?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zozo, dus  een onderneming kan ook zijn eigen legertje vormen. Waarschijnlijk met ander wapentuig dan automaatwapens. De overheid en grote bedrijven. 2 handen op 1 buik.

Link naar reactie

. De overheid en grote bedrijven. 2 handen op 1 buik.

 

Grote bedrijven staan ver boven de overheid. Wie heeft het meeste macht denk je, het bedrijf dat al 40-50 jaar in hetzelfde vakgebied zit, of die pipo's die met een horizon van een paar jaar de boel wat gaan reguleren?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Grote bedrijven staan ver boven de overheid. Wie heeft het meeste macht denk je, het bedrijf dat al 40-50 jaar in hetzelfde vakgebied zit, of die pipo's die met een horizon van een paar jaar de boel wat gaan reguleren?

Ik trek daar geen duidelijke scheidingslijn in. Het is verworden tot 1 conglomeraat.

Link naar reactie

Oei oei, een oud mannetje dat die rare wijven schopt, dat wordt dan weer veroordeeld, dat mag niet. Ze hadden natuurlijk de dames vriendelijk moeten verzoeken de kleren aan te trekken (wegens geen gezicht) en het pand te verlaten. Die dames zouden dan, invoelende en democratisch ingestelde wezens die ze immers zijn, aan dit verzoek op kalme wijze gevolg gegeven hebben. Buitengekomen zou een prettige en vriendelijke discussie op gang zijn gekomen, het is een wondere wereld. In Rusland zouden de dames  trouwens gewoon in zo'n grappig russisch politiebusje worden geslagen waarna drie jaar werkkamp zou volgen.

 

Zo'n busje dus:

 

p2230484.JPG

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wat FEMEN hier deed met Leonard was een beetje teveel van het goede. Ik had het liever gezien zoals dit:

 

 

 

Maar in Rusland is het dan weer nodig. Daar is de repressie van Tsaar Putin veel groter. En de invloed van Kiril en zijn orthodoxe maffia.

 

De Oekraïense meiden zien er wel een stuk beter uit.

Link naar reactie

Zo, uitgeput na een dagje TV: Bea prinses, Wimlex koning, Max koningin, 23 X het Wilhelmus, prinsesjes stelen show, boe roepmeisje verwijderd, lelijke Koningsliederen en falende zangerts, hele familie in een boot, gouden Holland acht ernaast, Epke doet afsprong op een ponton, olympische schaatsers klunen ernaast, de onvermijdelijke Ali B en we sluiten of met de jostiband !

 

Andre Rieu zal ik aan me voorbij laten gaan, er zijn grenzen !

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Naar het schijnt ( ik verneem die zaken via 2e hand ) waren de prinsesjes nogal verwaand en geeuwden ze verveeld terwijl het plebs hen stond toe te juichen. Wereldvreemd zou men dit kunnen bestempelen. Nu ja, als je van kindsaf wijsgemaakt wordt dat je ver verheven je medemens staat omdat je eenmaal uit de juiste kut komt gerold dan is dat niet verwonderlijk.

 

Jullie hebben gewoon een stel graaiers aan de macht. Max is gewoon magna cum laude geslaagd vanwege haar afkomst uit een clan die een flink deel van hun lokale populatie wist uit te moorden. Daarmee hoeft ze gewoon geen adellijk bloed te hebben.

 

En omdat de Nederlanders toch meer Angelsaksisch gericht zijn, waarom doen jullie niet even efficiënt zoals een bedrijf: die Friso, die knar brengt toch niks meer op. Trek gewoon de stekker eruit. Klaar is kees.

 

Nou, houdoe!

Link naar reactie

Gaat heen Mauser, die prinsesjes hebben een hele dag lopen wuiven, naar kutmuzak moeten luisteren, in een kerk  moeten zitten en in de kou naar klunende schaatsers moeten kijken. Als jij dat op je vijfde had moeten doen was je schreiend op je kamertje gaan zitten...... 

Link naar reactie

Inderdaad, retep. Handen af van ons Koningshuis ! Pijnlijk momentje was toch wel toen Prinses Amalia de Hitlergroet bracht.

 

We noemen dat onervarenheid (hopen dat Mauser nu niet over kwalijke genen begint te ranten !).

 

Lord Mauser is gewoon jaloers wegens dat er in België zo'n stelletje slampampers op de troon zit....

Link naar reactie

Juist. Als ik moet kiezen tussen Koning Pils Lex, of Prins (Asperger) Flip, dan weet ik het wel !

Overigens, heb je die dame uit Qatar gezien ? Blijkbaar is zij de tweede vrouw van de emir van Qatar (hij heeft er 3). Potdomme, als hij er toch 3 heeft, ik heb nog wel een kamer vrij hoor !

mozah_bint_nasser_al_missned.jpg

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...