Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

En Sjeik el Rojenbiet dan:

 

novarro.gif

 

Ik kan zo snel geen foto van die beste man vinden, maar er liep een sjeik rond met een knots van een dolk voor zijn dikke buik.

 

En de sjeika... tja. zwijmel.. Je zou niet zeggen dat ze de 50 al is gepasseerd.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

We noemen dat onervarenheid (hopen dat Mauser nu niet over kwalijke genen begint te ranten !).

 

Lord Mauser is gewoon jaloers wegens dat er in België zo'n stelletje slampampers op de troon zit....

Wel, een recente studie omtrent haplogroep F ( M89 ) wijst op....

 

:e011:

 

 

 

Jaloers op een stel slampampers ben ik allerminst. Ik wil ze gewoon weg.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

53 !

 

Sjeik is der een van el Rojenbiet, euuhh, Bahrein

 

SalmanBX205_1956_9.JPG

 

 

 

Ah, is dat een van die dadelvreters die hun volk laten overrijden met tanks uit S.A.?

Link naar reactie

Wel, een recente studie omtrent haplogroep F ( M89 ) wijst op....

 

:e011:

 

 

 

Jaloers op een stel slampampers ben ik allerminst. Ik wil ze gewoon weg.

 

Soms vraag ik me toch af of jij niet heel erg ongelukkig zou worden, moest de elite (van welke aard dan ook) verdwenen zijn.  Zwarte gaten leiden wel vaker tot depressies.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Soms vraag ik me toch af of jij niet heel erg ongelukkig zou worden, moest de elite (van welke aard dan ook) verdwenen zijn.  Zwarte gaten leiden wel vaker tot depressies.

 

De elite, da's zo iets als de oudste bewoner. DIe kan wel sterven, maar onmiddelijk is er opnieuw een oudste bewoner.

Link naar reactie

Soms vraag ik me toch af of jij niet heel erg ongelukkig zou worden, moest de elite (van welke aard dan ook) verdwenen zijn.  Zwarte gaten leiden wel vaker tot depressies.

 

Spijker op de kop, Lord K Mauser zou diep ongelukkig zijn wanneer er niks of niemand meer zou zijn om tegen te ranten, geen bankiers, politici, juirsten of koningen, de arme K zou wegkwijnen ! Gelukkig voor hem zijn er ruime, ik wil haast zeggen, onuitputtelijke, voorraden hoogwaardigheidsbekleders.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Spijker op de kop, Lord K Mauser zou diep ongelukkig zijn wanneer er niks of niemand meer zou zijn om tegen te ranten, geen bankiers, politici, juirsten of koningen, de arme K zou wegkwijnen ! Gelukkig voor hem zijn er ruime, ik wil haast zeggen, onuitputtelijke, voorraden hoogwaardigheidsbekleders.

Daarmee dat minderheden, mensen die onderdrukt zijn enzovoorts, heel gelukkig zijn...Spanjaarden en Grieken die uit hun huis gezet worden zijn de deurwaarders enorm dankbaar: ze hebben tenminste een doel in hun leven... :e009:

 

Misschien moet je binnen een paar maanden, tijdens het groot verlof, dat eens gaan vertellen tegen de mensen ginder.

Link naar reactie

Gisteren niet kunnen genieten van de Free Comic Book Day want na mijn zoveelste bezoekje aan het Museum van Dr. Guislain merkte ik plots dat het uitverkoop was bij Music Mania in Gent, alles aan - 50 %.  Wat een paradijselijke dag toch, al zat de drukte me erg tegen. 

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Inderdaad, een deel van het vinyl stond al (volledig ongesorteerd) klaar op de nieuwe locatie, waar je gisteren ook terecht kon om te snuisteren.  't Is iets dichter bij de Vooruit nu, in het hoekpand.  Ze hadden blijkbaar niet veel zin om nog veel meer dozen te moeten versleuren, ;)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zo, uitgeput na een dagje TV: Bea prinses, Wimlex koning, Max koningin, 23 X het Wilhelmus, prinsesjes stelen show, boe roepmeisje verwijderd, lelijke Koningsliederen en falende zangerts, hele familie in een boot, gouden Holland acht ernaast, Epke doet afsprong op een ponton, olympische schaatsers klunen ernaast, de onvermijdelijke Ali B en we sluiten of met de jostiband !

 

Andre Rieu zal ik aan me voorbij laten gaan, er zijn grenzen !

 

 

Zeg, volgende overviel me juist...hoeveel bussen met bejaarden hebben ze naar De Dam gebracht? Hoeveel gratis treinen ingelegd? Zo kun je natuurlijk wel aan een hoop volk komen die dan geportretteerd worden als koningsgezind...

 

:e007:

Link naar reactie

Een leuk ding van den mausert, je bent in een goede bui vandag en het is nog wel maandag !

 

Op maandag verheugt Mausman zich in de verse werkweek, want arbeid is de solide basis waarop zijn arbeidersparadijs (duh!) gebouwd wordt.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...