Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Prachtige vangst vandaag in mijn favoriete kringwinkel, want daar lag een wel erg mooie collectie platen en vooral maxi's van begin jaren '80, allen in bijna onberispelijke staat. :) En blijkbaar zaten er ook enkele erg dure bij (toch in vergelijking met de 50 cent/stuk die ik ervoor betaalde), maar daar heb ik niets aan aangezien ik ze lekker voor mezelf houd. ;)

 

Nu wat genieten van die goede oude synthpop, cold wave,...

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Onze achterbuur laat weten dat een eikel uit mijn boom het dak van zijn schuurtje doorboord heeft. Zijn verzekeringsagent gaat aan de slag. Mijn verzekeringsagent gaat ook aan de slag. Op een koude maandagmorgen staren vier paar ogen in de richting die de priemende wijsvinger aangeeft. Mijn makelaar, onze expert en de expert van buurman kijken meewarig. Die ene doorboorde plaat is broos geworden na 13 jaar zonlicht. Vervanging kost minder dan de franchise. Tijdverlies voor ons, gezichtsverlies voor buurman.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Onze achterbuur laat weten dat een eikel uit mijn boom het dak van zijn schuurtje doorboord heeft. Zijn verzekeringsagent gaat aan de slag. Mijn verzekeringsagent gaat ook aan de slag. Op een koude maandagmorgen staren vier paar ogen in de richting die de priemende wijsvinger aangeeft. Mijn makelaar, onze expert en de expert van buurman kijken meewarig. Die ene doorboorde plaat is broos geworden na 13 jaar zonlicht. Vervanging kost minder dan de franchise. Tijdverlies voor ons, gezichtsverlies voor buurman.

 

En dan heeft die buurman nog geluk dat het geen asbesten dakje was.....

Link naar reactie

Om dan nog maar te zwijgen van de presentaties die je ermee kunt maken. Ooit de opmerking van mijn baas hier gehad dat dat de mooiste slides waren die hij al ooit had gezien. Is natuurlijk niet moeilijk, met al die inspiratieloze powerpoint rommel die er allemaal hetzelfde uitziet.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik beeld me dan Johan in die Galaxa tijdens een lieflijk tafereel "mijn duifje" noemt, waarna ze even later door een horde trollen wordt ontvoerd die ze nadien aan jou doorverkopen als hammetje, en dat net dat morgen op je bord ligt.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nu, kan mij geen bal schelen hoor die vrije dag of niet. En ik zal al zeker dat lamme christendom niet dankbaar zijn. Feitelijk kunnen die kutromeinen ook mijn rug op. Imperialistische klootzakken.

 

Maar de christusfiguur is heel waarschijnlijk een gefingeerd personage. Er is nergens een bron van zijn geboorte en dood, buiten de bijbel. Zelfs Flavius Josephus noemt enkel de christenen als een van die malle cults die daar dwaas deden.

 

Iets als De Leeuw van Vlaanderen. Verzonnen om de weerstandsbeweging moed te geven tegen de bezetter.

Link naar reactie

http://www.comicsforsinners.com/dynamite-previews-for-april-10-2013/

raad eens hoe ik deze voor elkaar kreeg?
Met verdorie old-skool table/tr/td

Ik kreeg de reguliere gallery gewoon NIET aan de gang. Nu dus wel. TABLES in Wordpress... come on!!! :D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik had het toen eerder voor Nils Holgersson denk ik.  Stallone kon me zelfs als kind niet boeien.  Schwarzie wel nog, als Conan en The Terminator.  Maar eigenlijk zag ik gewoon nog het liefst prinses Leia met de rozijnenkoeken, en Carolientje met haar bootje.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...