Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Op maandag verheugt Mausman zich in de verse werkweek, want arbeid is de solide basis waarop zijn arbeidersparadijs (duh!) gebouwd wordt.

:wat:

 

Uit wat kan jij afleiden dat ik een collectivistische maatschappij nastreef?

Link naar reactie

Ik speculeerde er gewoon op dat je het pad van de arbeid koos in de zoektocht naar geluk die we allen voeren. Arbeidsvreugde is een weldaad voor de innerlijke rust.

 

Edit: dit is dus een antwoord op K, niet op R.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik speculeerde er gewoon op dat je het pad van de arbeid koos in de zoektocht naar geluk die we allen voeren. Arbeidsvreugde is een weldaad voor de innerlijke rust.

 

Edit: dit is dus een antwoord op K, niet op R.

Arbeit macht frei?

Link naar reactie

Ai, retep is weer eventjes zoet met het internet af te struinen.

 

Ik wil dat dan ook wel zelf eens proberen, probleem is dat ik alleen vrij dure/goede limoncello lekker vind. Als het dan iets minder uitpakt zit je gelijk weer met 5 liter die niet op komt.....

Link naar reactie

Maar enkele posts terug zei je nog "limoncella bah" ?...

 

Ja, de goedkope en of zelfgemaakte L. die ik dronk waren bah. In italie wel eens dure gedronken en die was niet bah. tís trouwens limoncello (en niet a). Zelfgemaakt bier of gedestilleerd die ik ooit dronk was ook niet bah dussss

Link naar reactie

ok, probleem met dit soort eten/drinken is dat het in het land van origine lekker smaakt dan thuis. Pastis, dat dronken we vaak in de Provence, in het vlakke landje smaakt dat toch wat minder....

Of je moet 't aanpassen aan het land. Sabayon hoeft niet van wijn gemaakt te zijn, er zijn fantastische variaties met goed Belgisch bier.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...