Ga naar inhoud

Vooruitzichten 2014


Timhardt

Recommended Posts

Euh, interessante vraag, Timhardt. Persoonlijk kijk het meest uit naar de integrale van het Narrenship.

 

Maar qua reeds geplande uitgaves naar het afsluitende deel van Locke & Key en SW Legacy (die ik in omnibusvorm volg) en heruitgaves van The invisibles & Stray bullets.

 

En verder naar alle mangareeksen die ik in 2014 nog ga ontdekken, en dat zijn er - naar ik mag hopen - een heleboel.

Link naar reactie

Vertalingen van Torpedo (integrale ) ,verderzetting Quetzalcoatl , integrale Macht der onschuldigen + de vervolgen ,

Scalped (ziet er iets voor mij uit , rauwe strip ),integrale Frommeltje en Viola ,Nuit noire (oud werk van Chauvel) ,

vertalingen van Davodeau , nieuwe van Swolfs ,verderzetting van Er was eens ,....

Er is nog veel om naar te verlangen in 2014.

Link naar reactie

De eventuele Sherpa uitgaven van Ravian, nieuwe delen van Ria, Ravermoon, Betty & Dodge. Dat er toch een aantal delen van de Koffers van Raz Fadraz mogen volgen... Leuke festivals met toffe tekenaars die speciaal voor mij zeer uitgebreide en volledig gekleurde dedicasses maken. Een aardig inkomen uit een leuke baan waardoor ik nog mooiere en meer strips kan kopen en meer festivals kan bezoeken. Meer van die mooie Leo integrales. Werk van Munuera. Noach 3, Duisternis 4, Wolkenvolk 5 en 6, Nacht in Rome 2, Midgard, Haas, Largo Winch in outer space, Sky Doll 4, Painted Desert, de afsluiting van Magasin General, verdere vertalingen van Munuera's Merlijn, Rhonda 2, Metronom 3, vertalingen van Septentryon 4 en Aquanauten 4. En nog zo veel meer!

Link naar reactie

Courtney Crumrin' bundel 5

Magasin General slotdeel

Ekko 2

Tykko 3

Arq 17 (18 mag er ook ineens bij, dan is 't gedaan :-)

Verdere (Engelse of Nederlandse) vertalingen van Tezuka

Jorikus Magnus 2

De Wezentrein 2 

 
En aangezien een mens ook wat mag dromen:

Een nieuwe editie van de Mercator stripbeurs incl. de kleine uitgaven

De doorbraak van Ken Broeders in Frankrijk

De doorbraak van Kristof Spaey in Amerika

Nieuw werk à la Ooievarken van Stedho

Het laatste deel van Golden Cup

verderzetting van onvoltooide reeksen zoals het Narrenschip, de Macht der onschuldigen, Alban, Purper

 

Update 30/12:

Sabels en Galjoenen 9 en 10. Deel 8 dateert alweer van 2011... 

Verder zijn er nog bakken reeksen onafgerond in het Nederlands zonder momenteel enige hoop op verderzetting:

Doerakken 3, Alban 6, Wind in de woestijn 4 en 5, Septentrion 4, Finkel 5-7, etc. Een hele hoop topstrips. Zal ze me dan toch maar in 't Frans moeten aanschaffen vrees ik. 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

 

De doorbraak van Ken Broeders in Frankrijk

De doorbraak van Kristof Spaey in Amerika

Nieuw werk à la Ooievarken van Stedho

 

 

I like your lijstje. En ik zou er nog zelf aan willen toevoegen dat ik bij uitbreiding ook veel (financieel rendabel) succes wens voor élke vlaamse stripmaker en dat ze een succesreeks mogen hebben. (Ja Mario, ook jouw doomsday wens ik succes toe :) )

 

Ik kijk verder nog uit naar vervolgdelen van Saga, Private Eye, Fables, ... en in Europa naar een paar dingen waarvan ik nu nog niet weet dat ze gaan uitkomen, maar die me positief verrassen.

Link naar reactie

Agent 327 # 1 (Heruitgave)

Agent 327 # 20: De Daddy Vinci Code (Afronding in Eppo en albumuitgave in oktober?) & documentaire op IFFR (jan/feb Rotterdam)

Blueberry (Sherpa): Ballade voor een doodskist

Buck Danny classic # 1: Duel in Korea

De Engelsman # 2: Madison

Dirkjan # 20 (oktober 2014)

Franka heruitgaven # 14, 15, 16 en 17 en uitgave 'Chroom' (juni 2014)

Franka # 23: Geheim 1948 (voorpublicatie in Eppo en albumuitgave in oktober)

Gilles de Geus # 10: De Universiteit (via crowdfunding en voorpublicatie in Eppo)

Guardian # 1(maart 2014)

Hel # 2 (nieuwe scenarioschrijver zou er zijn? toch geen Ivan Claeys??)

January Jones heruitgaven # 3 en # 4 en start # 7 in Eppo

De Joodse Brigade (Marvano) # 2: TTG (november '14)

Piraten van Barataria # 7

Rani # 5: Wilde

Rhonda # 2: Rebecca (voorpublicatie Eppo)

Roodbaard integraal # 3

Sienna # 4 (in Frankrijk in april 2014, vertaling december 2014?)

Tanguy en Laverdure # 27; Operatie Opium (maart 2014)

Tanguy en Laverdure integraal # 1 (Oktober 2014)

Werelden van Thorgal: Thorgal jonge jaren # 2: Het oog van Odin (5 feb. 2014)

Werelden van:Thorgal Kriss van Valnor # 5

Werelden van Thorgal: Wolvin # 4: Skald

U-boot # 3: Jude (januari 2014)

Largo Winch # 19: Crossover (2e kwartaal 2014)

 

Alvast een aardig lijstje en wie weet wat er nog bijkomt (Apache Junction/Auguria, integrale Baard en Kale ??).

post-220-0-66550200-1387797846_thumb.jpg

Link naar reactie

O ja, ik was al vergeten dat er geruchten de ronde deden dat de Baard en Kale-integrales zouden worden vertaald. Wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik!!! :e005:

 

Idem hier!!!!!  Of euh, ik koop ze gewoon in 't Frans, wist niet eens dat ze bestonden, :e008:   Merci voor de tip!

 

En verder is het hier vooral uitkijken naar tja, alles wat A ons komend jaar brengt (of Sherpa), en de vrienden van overzee zoals Ware, Clowes, Brown,... 

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Slotdeel van Magasin General
Nieuw album van Op zoek naar de Tijdvogel
Slotalbum van Golden Cup
Eindelijk nieuw album van Boerke
Een nacht in Rome deel 2

En hopelijk verdere inhaalbeweging van niet-vertaalde pareltjes uit de Collecties Getekend en Vrije Vlucht.

En evenzeer hopelijk het verderzetten van de vertalingen van 'Het Bronzen Tijdperk' door Saga... please !!

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Waar kan ik mijn steentje bijdragen aan een nieuwe Gillis?

Volgens de Eppo nieuwsbrief van 13/12/2013 zal meer informatie in Eppo 26/2013 verschijnen. Morgen dus normaal gesproken op de mat!

 

Uit de nieuwsbrief;

 

EPPO BLIKT VOORUIT

 

In nummer 26 kijken we vooruit naar het nieuwe Eppo jaar. Een paar verrassingen hebben we al naar buiten gebracht, zoals het nieuwe avontuur van Franka en de spin-off van Storm: Roodhaar, maar er is ook groot nieuws te melden over de stripreeks die geheel terecht de Nederlandse Asterix wordt genoemd.

Gilles de Geus maakt waarschijnlijk in 2014 zijn comeback en als dat gebeurt dan heeft Eppo de primeur. Maar dan moet het nieuwe verhaal 'De universiteit' wel via crowdfunding gesteund worden door een groot aantal lezers. Meer hierover lees je binnenkort in Eppo.

Link naar reactie

Ik hoop in 2014 wellicht FRANKA te completeren.

 

Ik merk dat ik oude exemplaren heb, dus nu moet ik eens zien welke nieuwe exemplaren (met nieuwe pagina's? Klopt dat) er zijn!

 

 

Ik zit ook te dubben over die enorme SIN CITY.... maar ik denk dat ik het hou bij mijn losse comics.

En qua comics kijk ik uit naar nieuwe delen van Fables en TWD enzo. Tuurlijk.

 

Qua strips heb ik trek in die ROODHAAR, dat is zeker!

 

En ik hoop een nieuwe YOKO TSUNO te zien!!

 

 

o... en mijn eigen comic natuurlijk in de Diamond Previews!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...