Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Ennis is gestopt na één deel met Jennifer Blood. De volgende twee delen waren toch nog amusant en gewelddadig. Ging normaal stoppen na deel drie, omdat de volgende delen redelijk duur waren voor een trade. Maar nu staat de reeks in promo bij cheap.

 

En die local (new printing): 17.50 € voor prachtige dikke hardback met linnen kantje. Fioew 🙂 Enkel een leeslint ontbreekt. 😉

Link naar reactie
31 minuten geleden, JJL zei:

Ik kocht het album bij Page45 (http://www.page45.com) en daar kreeg je het gesigneerde prentje erbij.

 

Aha, die doen idd al eens meer iets speciaals met het werk v Sean Phillips. Vallen hun verzendingskosten mee? 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
11 uren geleden, JJL zei:

Ja, vind ik wel: GBP 5. 

Dat is inderdaad ok. Ik ga het in de gaten houden als ze nog eens een actie doen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Gevonden op ebay voor een normale prijs (en al een paar jaar op zoek):

 

Criminal vol 1: #1-10 (de eerste 2 verhaallijnen, Coward en Lawless).

 

Ik heb hiermee de reeks volledig in single issues. Ik wacht met spanning de levering af.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
35 minuten geleden, linthout zei:

The Vision en Doctor Star zijn goeie verhalen. Alleen jammer dat die luxe van The Vision echt mottig uitgegeven is.

The Vision bevat inderdaad aardig wat extra's die niet bijzonder veel toevoegen. Maar de kwaliteit van het verhaal is een luxe uitgave wel waard. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...