Jump to content

Comic Book Men

Johan

Recommended Posts

• 1 month later...
Posted

Hebben zij nu een volledig seizoen uitgezonden op Discovery ?

Ik denk dat het S2 was, ben niet zeker. Maar dat was toch hoop en al maar een aflevering of 16 ?

En Smith en Walt zouden beter voort doen met het vervolg van hun Batman strip. :111:

Posted

Let op, of SNIKT! ;)

Zie ook mijn vorige post.

Ik ben trouwens geen trekkie, ik zie dat alleen graag, net zoals SW, XF, SG, BSG enz... Maar ik heb geen pakjes, speelgoed, ik ga niet naar conventies, enz.

Ik ben zelfs geen nerd ! En gij nu ! nem !   

• 1 month later...
Posted

ik heb gisteren de laatste aflevering gezien waarin certified comics het onderwerp waren.

In mijn inziens vind ik dit niet interessant, maar als je veel geld wil verdienen met niet meer te comics dan is CGC the way to go.

Posted

Ik blijf Walter zo'n ergerlijke typ vinden. Onlangs een aflevering bekeken waarin ze een soort van trivia speelden en telkens ze een fout antwoord gaven moesten ze een kauwgombol in de mond nemen.

't Was precies alsof ze Ming weer eens wilden pesten.

Posted

zoals in elk programma moet je telkens verschillende types hebben omdat het anders gewoon niet interessant is om naar een programma te kijken. Dit wordt overal toegepast.

Hier is volgens mij dit de verdeling.

Mike: de stoere

Bryan: de goedlachse

Ming: de seut

Walter: de leider

• 1 month later...
Posted

Stuur eens een mailtje naar Kevin Smith en zeg eens dat hij Europa ook bezoekt voor Comic Book Men. Een Oversea Special lijkt me wel iets voor die gasten.

• 3 months later...
Posted

Onlangs eens een paar afleveringen gezien, en ik vond er geen bal aan*. Het was de aflevering met de Hulk en een waar ze een batcave bezochten van een klant. 

* het feit dat ik toen buikgriep had en ziek in de zetel lag, zal aan mijn appreciatie ook niet veel geholpen hebben. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

Posted

Ik ben over het algemeen wel geïnteresseerd in Amerikaanse popcul, dus over het algemeen is het wel mijn dada. 

Helaas stoort Walt Flanagan me iedere aflevering een beetje meer. 

Is er trouwens nog iemand die vindt dat hij verdacht veel gelijkt op Ratigan uit The Great Mouse Detective? Walt - Ratigan - Flanagan, 't past hem nog. 

368890_1266495263866_350_350.jpg

cbm-episode-308-walt-325.jpg