Jump to content

Guust Verovert Google

Recommended Posts

Posted

Via Dupuis: Ce vendredi 28 février, Google fête l'anniversaire de la naissance de Gaston Lagaffe, le célèbre personnage inventé par le non moins célèbre André Franquin.
Toute la journée, cet anti-héros rêveur et inventif apparaîtra en home page du moteur de recherche France et Belgique mais aussi Danemark, Norvège, Allemagne et Pays-Bas !
Un bien bel hommage de la part du site web le plus consulté au monde !http://www.google.fr

Wel jammer dat het geen tekening van Franquin zelf is...

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

Guest Kontiki
Posted

Maar van wie wel. Door de lijnvoering en de details denk ik spontaan aan Jidéhem die de eerste paar honderd gags inktte, maar hij is ook niet meer van de jongste.

Posted

Zal wel door één van de in-house designers zijn. De kat is wel goed gedaan.

Your mission, should you chose to accept it, is to find the artist!

Google geeft veel hits als ge het opzoekt, maar er staat nergens een naam van de tekenaar bij...

Posted

Plots bedenkt er iemand dat 't binnenkort Guusts verjaardag is. Dan kun je drie jaar wachten tot 60, of 't gewoon nu doen. Onderwerpen voor dat soort dingen vinden is minder simpel dan 't lijkt...

Ik vind 't in ieder geval zalig!

Posted

Ikzelf zou het als liefhebber van dit of dat leuk vinden dat Google een afbeelding gebruikt of aandacht besteedt aan de verjaardag ervan. Sommigen vitten liever op details...

Posted

Ikzelf zou het als liefhebber van dit of dat leuk vinden dat Google een afbeelding gebruikt of aandacht besteedt aan de verjaardag ervan. Sommigen vitten liever op details...

3

Zelf maakt Tol ook een foutje door de aanname dat de doodle wereldwijd is gebruikt. Wij weten inmiddels door onze geachte afgevaardigde Devilcreator dat dat niet het geval was. kuzuri legde het laatste puzzelstukje door de doodle te posten die de rest van de wereld te zien kreeg.

Is er nog nieuws?

Posted

Nee. Er staan geen namen bij (link van Tweety) dus ik blijf bij mijn namen die ik op de vorige blz postte.

Alhoewel die dus volledig mis kunnen zijn. ;)