Ga naar inhoud

Rode Duivels


Recommended Posts

Je moet leren lezen. Ik heb echt geen sympathie voor Brazilie (alhoewel dat vroeger mijn favoriete ploeg was).

 

Maar geef nu even toe dat er geen complot was.

 

En Robben is een vreselijk goeie maar ook vreselijk irritante kapsones voetballer. Heeft twee onterchte strafschoppen versiert. Marktwaarde stijgt.

Link naar reactie

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/39CF949FA91099835185522012160_2e428c1e078.1.1.3403191832729258505.mp4?versionId=3GS1qwMJ4QmSCEAU9C3L.3cz6sQaaUPp

 

 

Dat is rood en Maxwell had voor een aanslag op Kuijt ook rood moeten krijgen: vanaf de derde en de achtiende minuut Brazilie met 9 man.

 

Overigens kan ik uitstekend lezen en wellicht moet ji maar wat beter KIJKEN naar de bewegende beelden op je TV toestel.......

Link naar reactie

Zwendel, hahaha, heb je Robbens benen gezien na afloop. Hij werd steeds gepakt, had de meest duidelijke strafschop van het toernooi moeten krijgen, neemt een bal aan en wordt openlijk in volle camera's met twee handen keihard weggeduwd....?? of was de BRT toen aan het herhalen....

Het zal wel de manier van vallen zijn of zijn rare loopje, waardoor hij bij niet-Nederlanders (lees belgen en mexicanen....hahaha, iin de rest van de wereld is hij een grote held) tegenstand oproept.

Maar hij is een van de weinige echte goede voetballers/dribbelaars in de wereld en mocht openlijk door iedereen worden getrapt. De man die elke wedstrijd tot de laatste minuut zijn team op sleeptouw neemt, onbegrijpelijk dat met gezeur af te doen.

 

Over een echte zeikerd gesproken, had Hazard maar eens 1% van de inzet en zelfkennis van Robben, maar die zit liever steeds achteraf op zijn trainers te zeuren. Liet die zich maar eens gelden op het veld.

 

Een complot zal het natuurlijk niet zijn, maar Brazilie mocht er niet voor de halve finales uit om onrust te voorkomen, de scheidsrechters hebben het hele toernooi Brazilie geprobeerd in het zadel te helpen. Ze hadden tegen Nederland al snel met 9 man moeten staan, dat is toch compleet duidelijk. Ik begrijp ook wel dat ze de bal er voor Brazilië niet in kunnen rollen....

 

Wel is het zo dat deze scheidsrechter echt heel slecht was in al zijn beslissingen...hahaha...de eerste strafschop pakt Silva Robben erbuiten, al laat hij hem heel laat los of vond je dat ook niks?, ik denk dat zelfs die seniele matennaaier nummer 1 Jan Mulder dit zag.

Ja, erbuiten, dus rood en vrije bal. Tweede goal was ook randje, maar dan moet hij op grensrechter afgaan, dus schuld grensrechter.

 

Maar laten we naast de teleurstelling van het (achteraf gezien onterecht) missen van de finale trots zijn op beide ploegen.

België 5 gespeeld, 3 gewonnen, 1 gelijk (verlenging gewonnen) en 1 verloren, doelsaldo 6-3

Nederland, 7 gespeeld, 5 gewonnen en 2 gelijk, doelsaldo 15-4

Gewonnen van nr1 ter wereld Spanje en thuisland Brazilië, dat had niemand durven voorspellen.

En dat met onze competities, top.

 

En nu maar hopen dat er in de FIFA minder kortzichtige mensen rondlopen en een van de echte voetballers Rodrigues of Robben (of Kroos als hij in de finale beslissend zal zijn) als man van het toernooi kiezen.

Link naar reactie

En vanavond jongens ? Dan gaan we toch wel heel hard voor Duitsland roepen zeker ?

 

Kan me eerlijk gezegd niet schelen welk land er wint.

 

Ik hoop wel in de finale de grote Messi te zien, die eindelijk de kroon op z'n voetballoopbaan zet. Of anders een paar goals van Klose, op z'n oude dag. 

Link naar reactie

Tweetie....tureluurs....???

 

Als je met dobbelstenen gooit verlies je ook? Als je een munt opgooit verlies je ook ??

Nee, beste gele vogel, de einduitslag is 0-0, zo gaat het de boeken in, de officiele uitslag, strafschoppen zijn een middel om een team aan te wijzen die verder gaat (men zou ook een dobbelsteen of een munt kunnen gebruiken).

Of vind jij dat gemaakte penalties ook meetellen bij topscorer titel???

 

Het is een stripsite, maar als je mee wilt praten over voetbal, probeer dan wel serieus blijven. :e005: :e005: :e005: :e005:   

Link naar reactie

Messi speler van het toernooi, wat een corrupte seniele bejaardenzooi is die FIFA toch.....

2. Messi was weer een schim van zichzelf

 

Ik vind het jammer dat Argentinië verloren heeft. Alleen maar voor 1 reden. Hierdoor heb ik de pronostiek niet gewonnen op het bedrijf. Ik had gegokt op wereldkampioen Argentinië, en schiftingsvraag 'aantal gemaakte goals excl. strafschoppen nv' had ik 176 ingevuld. Damn

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Eerste helft was goed, dan werd het weer hetzelfde schijtvoetbal dat we recent al zoveel gezien hebben. Argentinie speelde deze keer wat beter dan gewoonlijk, maar al bij al is Duitsland zeker en vast verdiend winnaar.

 

En die Gouden Bal, dat was verwachten. Als Argentinie won kreeg Muller hem en nu Messi als troostprijs. Messi zag er trouwens vreselijk verveeld uit toen hij hem kreeg.

Link naar reactie

Nederland heeft alleszins meer kans dan de RD, Zwendel, als ik de laatste matchen vergelijk.

 

Dat zou ik niet durven zeggen. Ik blijf Nederland een zwakke ploeg vinden met topspitsen én een toptrainer die meer dan het maximale uit die ploeg heeft gehaald. Die toptrainer is nu weg.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Hahaha....het zit diep bij mijn vrienden uit Belgie..............de rode duivels waren dit toernooi natuurlijk veel minder dan Oranje. Ik verheug me alweer op mijn vakantie naar de VS, waarin iedereen als ze horen dat je uit Nederland komt ons complimenteert met ons voetbal.....van Mexicaan (misschien wat wrok) tot Italiaan.tot Amerikaan tot Engelsman.....heerlijk.

 

Oranje een zwak elftal.... :e012:...even ter info, van Persie heeft een slecht toernooi gespeeld (op de tweede helft na tegen Spanje), alleen Robben was geweldig voorin (verreweg beste voetballer van het toernooi).

Als je niet ziet dat de verdediging van Nederland centraal de beste was van dit toernooi ben je stekeblind, in alle verkiezingen is dat duidelijk geworden.

 

Nederland verslaat Spanje (al jarenlang nummer 1 van de wereld vol met CL winnaars, en binnenkort weer favoriet), Australie (vergelijkbaar met VS), Chili (sterke ploeg), Mexico (gemiddelde ploeg), Brazilie (thuisland op zoek naar eerherstel en historisch sterkste ploeg ter wereld) en gelijk tegen Costa Rica (gemiddelde ploeg, wel winnaar over Uruguay/Engeland/Italie/Griekenland) en Argentinië (met meer kans op winst).

 

Belgie verslaat Algerije (gemiddelde ploeg met sterke spirit), Rusland (zwakste europese ploeg), Zuid Korea (ach ach.....niet best) en VS (redelijk fysiek sterke ploeg) en verliest van Argentinië (kan gebeuren).

 

Als je dat vergelijkbaar vindt................dan kan je beter FC de Kampioenen gaan lezen.......... :e005: :e005:.

En dan hebben jullie ook nog een veel betere keeper ook.......

 

ps zag ik nu dat Fellaini zin pruik heeft afgezet, laten we hopen dat hij iets van Van Gaal gaat leren.......

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...