Ga naar inhoud

Rode Duivels


Recommended Posts

Heb je Argentinië zien spelen tegen Zwitserland? Dat was toch geen vetten... Sterke aanval, maar wat een slappe verdediging. 

 

Was idd zeer zwak maar dat lag ook aan de zwitsers..... De Belgen moeten lef tonen tegen Argentinie en niet de vertrouwde underdogpositie innemen. Dus vroeg druk zetten en opjagen, daar houden ze niet van die argentinos.

Link naar reactie

Fellaini eraf en Benteke als wieltjeszuiger op Messi zetten, en Messi bijkomend opvangen met Witsel en Kompany. Moet zeker lukken!

 

Spannende wedstrijd gezien gisterenavond. Aanvallend mocht en moest het scherper, maar die Howard ( keeper van de Amerikanen ) was in bloedvorm. Hij heeft het hoogste aantal reddingen verricht op een WK-wedstrijd sinds 1966. Verdedigend vond ik het goed meevallen, maar op het eind zaten de Belgen morsdood. Ik denk dat zo'n wedstrijd een enorme vertrouwensboost geeft aan het team. 

benteke als wieltjeszuiger op messi?  die zit toch thuis

Link naar reactie

Was idd zeer zwak maar dat lag ook aan de zwitsers..... De Belgen moeten lef tonen tegen Argentinie en niet de vertrouwde underdogpositie innemen. Dus vroeg druk zetten en opjagen, daar houden ze niet van die argentinos.

 

Je vraagt nu dat de Belgen gaan spelen zoals de Nederlanders geacht worden te spelen  :e007:

Je hebt wel gelijk, België heeft niet het kaliber-counterspitsen zoals Nederland. We kunnen niet anders dan aanvallend breien... 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Nee hoor, Belgie gaat niet vol op de aanval. Zou ook niet verstandig zijn tegen Messi.

Dembele is de minste Belg (samen met Chadli), dus ook die gaat zeker niet spelen.

 

Mertens en Hazard op de flanken (daar kan je de slag winnen, al is Hazard nog niet goed), argentijnse backs zijn zwak.

Vertongen vond ik heel erg goed aanvallend, maar heel zwak verdedigend, dat zal hij tegen Argentinië niet zo gaan uitvoeren.

Origi ook weer in de basis, wat een kei is dat.

Witsel op Messi toch??

Kompany/van Buyten.....mhooow...niet echt goed (ook niet slecht) tegen Amerika, en wellicht wat te traag tegen Messi, maar moet ook kunnen

Alderweireld speelt prima toernooi.

DeBruyne en Fellaini ook aardig koppel, al vind ik Fellaini soms wat te makkelijk (en zeurderig), maar wel heel sterk in de lucht.

 

Qua teamgeest wint Belgie, individuele kwaliteiten wellicht gelijk...........maar ja, Messi kan spelbreker zijn.

Link naar reactie

Retep en Lecram weer gelijk, niemand wint van Brazilië in eigen land, daar zorgt ook de FIFA wel voor........als ze het zelf niet doen

 

Wie zat ook al weer te schamperen dat Retep en Lecram complotdenkers waren, wie was dat ook al weer ? Excuses, nu en wel direct !

 

Is ook best wel moeilijk om te spelen tegen 12 man die bij het zingen der volksliederen al met 1-0 voorstaan.

Link naar reactie

neymar is out voor de rest van het toernooi, hulk raakt gefrustreerd omdat hij niet kan scoren en begint te overdrijven in zijn acties, oscar is ook niet wat hij was in de eerste wedstrijd, en fred wandelt daar wat tussen

vooraan stellen de kanaries dan niet zoveel meer voor he

 

en de duitsers blijven toch kalmer dan de columbiaantjes denk ik, die gaan zich niet laten meeslepen in een oorlogje met luiz en marcelo

 

 

dan zie ik ze ook voor de bijl gaan hoor 

Link naar reactie

Zucht, en Zwendel vindt dat de ref de Brazilianen niet een ietsje pietsje heeft geholpen ? Vindt je dat nu echt ? Ik blijf het proberen om een greintje common sense bij je te ontwaren.

 

 

Dat valt niet mee.

 

Rodriguez James werd in het begin zwaar gezocht door de brazilianen, toen dat niet werd gestraft gingen ze terugschoppen. Die vrije trap was natuurlijk een schande en waarom werd Julio Cesar niet van het veld gestuurd na die aanslag ?

 

http://bleacherreport.com/articles/2119853-neymar-the-casualty-as-weak-refereeing-mars-brazils-brutal-win-over-colombia

Link naar reactie

Van Qatar is nu al geweten dat die keuze volledig werd omgekocht, een land met slaven verdorrie, naar schatting 4000 gast-arbeiders gaan sterven om de stadia te bouwen.

 

Brazilië zal ook wel een verdienstelijke poging gedaan hebben, het land zou in brand staan als ze er vroeg uit liggen en daarmee vergeleken is enkele tientallen miljoenen peanuts. De voorspelling van de complottisten blijft voorlopig staan, Brazilië wint. :)

Link naar reactie

Natuurlijk. En wat te denken over de wedstrijd Kameroen-Kroatie. Volledig omgekocht. Brazilie-Ghana, idemdito.

Iedereen die denkt dat de wedstrijden niet gefixt zijn op een WK is enorm naief. Brazilie staat zeker in de finale. Anders breekt de pleuris uit daar.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...