Ga naar inhoud

Rode Duivels


Recommended Posts

Voor mijn  gevoel was het gewoon de instelling. België was al tevreden met wat bereikt was en wilde niet persé winnen.

 

Qua spelers doet België niet onder voor Nederland, qua instelling en team spirit mogen ze niet eens in de schaduw staan. En misschien is het wel de trainer die daarvoor zorgt. 

 

Daar heb je het he-le-maal fout. Die groep ging echt voluit voor de finale. Dat merkte je aan alles, en zeker aan alle interviews... maar anders dan de Nederlanders moet je bij Vlamingen het antwoord soms tussen de regels lezen.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Eigenlijk zijn alle ploegen ontzettend zwak, uitgezonderd Duitsland. Als die tegen Brazilie verliezen maakt Nederland een goede kans om wereldkampioen te worden.

Nederland - Argentinie wordt simpel. Degene die de eerste goal maakt wint, net zoals Belgie - Argentinie.

 

Toch heeft Duitsland ook een offday gehad (tegen Algerije)..... Alles mogelijk dus, als Oranje de final haalt zou het een godswonder zijn. Een elftal met Feyenoorders, PSVers en jongens die bij tweede garnituur engelse clubs spelen.....

Link naar reactie

bah neen, ik stond met 4 Repers te kijken in de tent, en net zoals de andere 15.000 kijkers was het enorm spannend. Veel ambiance en spanning.

Aan de andere kant benijd ik wel de Hollanders. Pearl Jam had net Alive ingezet toen de zege bekend geraakte. Plots zag je overal oranje T-shirts zwaaien; en brulde iedereen het anthem mee. Oh ja, ik stond op 10 meter vh podium

10443120_10202191047282453_3662017106101

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Daar heb je het he-le-maal fout. Die groep ging echt voluit voor de finale. Dat merkte je aan alles, en zeker aan alle interviews... maar anders dan de Nederlanders moet je bij Vlamingen het antwoord soms tussen de regels lezen.

Jazeker, ze waren achteraf helemaal pissed. Wilden zelfs geen ontvangst.

En nu lees je dat er deels anoniem geklaagd wordt: geen taktiek, geen ingestudeerde fasen, geen automatismen. Was al te merken in de oefenmatchen, als je dan nog geen vast team hebt...

Link naar reactie

dus Wilmots buiten ? en een echte coach inhuren ? Gerets ?

Tsja hij heeft nu wel een contract tot 2018. En Gerets, die vliegt zelfs bij Marokko buiten.

 

En ik schrok me vandaag ook wel een hoedje toen ik in het onvolprezen Laatste Nieuws nu al die kritiek van spelers op Wilmots lees.

Link naar reactie

Ontvangst vind ik ook wel wat overdreven.

Aan de andere kant, toch de laatste acht, na jarenlang kommer en kwel.....

 

Wilmots geen topcoach, vooral in poule zwak. De wedstrijd tegen een heeeeeel zwak Rusland was echt slecht.

Tegen VS speelde België heel goed, maar tegen Argentinië herkende ik geen winnaars meer, met Fellaini als heel tactisch zwakke schakel, die liep zonder enig plan rond en werd niet gewisseld. Ook vond ik Kompany en Hazard zwak spelen op het WK.

Mertens', Alderweireld, van Buyten, Vertongen, Witsel, DeBruyne en Origi goed toernooi. Courtois beste keeper.

Elftal heeft mooie toekomst.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...