Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

O zeker. En enorm veel. Heelder magazijnen vol met gestockeerde pannekoeken. Maar wel zonder enige voedingswaarde. En andere bakkers en individuen het verbod opleggen om zelf ook pannekoeken te bakken.

Maar er zouden inderdaad wel "pannekoeken" zijn, ja...

Link naar reactie

Gemerkt als ik met smartphone post dat ik automatisch bij de berichten kom waar ik vorige keer gestopt was met lezen en niet bij de allerlaatste. Sommige van mijn recente reacties zijn dan ook op berichten die een maand oud zijn en 2 pagina's geleden.

 

Excuses voor het ongemak en dank u voor uw begrip. Bij deze zou ik dan ook het laatste woord willen doorgeven aan de volgende.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Telkens ik iets verbrand ruik denk ik dat Kameraad Mauser in de buurt is.

Dat treft, ik was net bezig met wat miljarden aan euro's te verbranden. Kwestie van weer wat waarde op de spaarboekjes en aandelen te hebben.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Er wordt hier te veel over geld gepraat en te weinig over liefde.

Als ik bijv mijn liefde uit voor vuurwapens dan krijgt Koen een angstaanval en sluit hij zich op in zijn safespace. :e011:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Vakbondstructuren met direkte democratie waarbij alles van private eigendom verboden wordt en alle eigendom collectief bezit wordt.

Je moet dan wel hongersnood, genocide en epidemieën erbij nemen.  Maar er zal tenminste solidariteit nagestreefd worden.

:e007:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...