Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
6 hours ago, Spawn999 said:

Ach het was een leuk opstapje into metal 20 jaar geleden samen met Metallica en Sepultura enz..

Dan bleef Slayer wel meer inhoud, ofte stevige nummers brengen die een eigen karakter hebben dan Metallica.  Ook sepultura met het vertrek van de Cavalera broertjes bracht dingen uit die ze beter niet hadden gemaakt.

Metallica tracht nu met de laatste 2 albums weer wat goeie thrash te brengen, maar het is toch dat niet meer.

Gelukkig zijn er nog een boel andere bands die kwaliteit brengen.

Wat me wel altijd een lichte ergernis oplevert bij Slayer, is het soms nodeloos gesoleer. "Ja, Kerry, ge kunt het.  Ge zijt ne goede gitarist. Laat godverdomme 80% van die solo's achterwege."

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
9 hours ago, Waldorf said:

Slayer is echt zo'n groep waarvan ik na zeven seconden mijn buik vol had.

Dat heb ik met dan met doorsnee popmuziek, film, en hetgeen wat "kunst" zou moeten zijn.  Kevers aan lampen kleven, kleine fotootjes uit de besprekingskatern van de Humo uitvergroten en naschilderen ( wij kijken naar niemand, behalve in de richting van Das Pop...)...en meer van die zever.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Van die types die met rode en groene vuilniszakken over zich heen getrokken, zakdoek leggen gaan spelen op de openbare weg waarna de ticketprijs omhoog gaat en de treinen weer 7 maanden lang een uur achter zijn op schema?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

"Ei, Maria, trekt de pries van't koffiemachien oit de meur, k'en hoert daz ons huis in brand kunn' steekn met den elentriek...hangsters mee dien bitcoin...mee ol undern techniek den dag van vandoog..."

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hun analyses staan wel enigszins tegenover elkaar.  Geef mij maar Peterson.

Peterson, Gad Saad ( de Gadfather ), Camille Paglia, Hoff Sommers, Brendan O'Neill, Douglas Murray,...

Peterson is een evolutionair psycholoog ( feitelijk klinisch psycholoog, maar hij incorporeert veel biologie, evolutionaire biologie ).

 

Verhaege is een Freudiaan. Iemand die vooral economische en maatschappelijke anayses maakt, die invloed kunnen hebben op persoonlijke levens en waaruit er dan oorzaken kunnen worden gehaald die kunnen helpen bij het identificeren van psychische klachten bij mensen, gebaseerd op Franse denkers, sociologen en maatschappelijke hervormers. zoals Foucault, Lacan, Derrida, Lyotard...de Franse deconstructivisten. Postmoderne filosoofjes. Antikapitalistisch gezwam.

Conclusie van Verhaege: de overheid moet meer doen voor de burger en de verzorgingstaat verder uitbouwen, zorgen dat de economie weer voor de burger wordt, meer opvang enz...

Kortom: meer controle. Maar dat vatten die types niet.

Conclusie Peterson, Saad etc.: overheid donder op. En laat het individu met rust.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zeker en vast.

Er is wel meer te vinden over Peterson. Diverse colleges van het afgelopen jaar, interviews en online gesprekken met opiniemakers van en met Peterson zijn te vinden op youtube. Op  Patreon is hij ook aanwezig.

Eens luistern naar Joe, nu.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dat BBC spreekpopje gebruikt wel van die laffe vraagstructuurtjes in haar interview met Peterson. Hij heeft haar aanval wel goed gepareerd.

 

Nu ja, typisch mainstreammedia.

Bij Café Weltschmertz zouden ze eens Peterson moeten interviewen. Lullen met Hulleman en Peterson.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...