Ga naar inhoud

Internationaal Strip Festival Rotterdam 28 Februari/1 Maart 2015


Recommended Posts

Tsja...Gast_Gast....ik ben geen ziener, we zullen zien....The Hooligan heeft mij in al die jaren nog nooit teleurgesteld, dus wie weet wat hij nog uit zijn hoed tovert.

Om je een beetje te plezieren, hierbij een voorproefje van Kovacevic......

 

Een tip voor diegenen die de albums van De Helse Meute nog moeten kopen: koop de softcovers, want het papieren schutblad in de hardcovers is te glad waardoor de dédicaces heel wat minder uitgebreid zijn (en bijgevolg minder mooi) :e012:

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Hahaha...Steve...de lijst is behoorlijk groot, dus ik heb er nog wel een paar te gaan.......

 

En Chappi......ik heb, net als jij, ook genoeg hoofdjes.....maar de wat uitgebreidere zijn leuker om te laten zien.......

Al heb ik door mijn sympathieke uitstraling wel altijd een streepje voor...zie de verdere reacties in dit topic.. :e005:  :e005:

Link naar reactie

Ondanks wat organisatorische aandachtspuntjes (eufumisme.... wat een schitterend nederlands woord is dat toch) vond ik het een erg geslaagd weekend op deze beurs. 

 

Mijn eerste gedachte om alleen zaterdag samen met mijn betere helft de beurs te bezoeken is bijgesteld en ik ben blij dat ik vandaag ook nog ben geweest. (dit keer was mijn wederhelft in staking!)  :e005:

 

Naast aansprekende tekenaars was ook het bezoek aan de stands de moeite waard. Het geld ging er iig makkelijk uit. Bij thuiskomst even de portemonnaie geopend..... ik kreeg spontaan ruimtevrees.  :e010:

 

Maar voor mij de kers op de taart... de kwaliteit van de dedicatces Ik heb weinig beurzen meegemaakt waar de kwaliteit hoger lag (is dat überhaupt mogelijk???) Ik zal wat posten bij de dedi's... aan de lezers om een oordeel te vellen.! Achter de tafels liep het dan toch redelijk gestroomlijnd.... Zou dat aan Lecram liggen die in zijn nieuwe rol als ticket Pittbull een scherp oog had voor ticket onderduikers... :e007: Hij heeft nauwelijks tickets gemist. (Ondanks dat we er alles aan gedaan hebben om hem in het ootje te nemen.... ) Aan de andere kant... Ik heb ook zelden een gedisciplineerder ticket / boek aankoopgedrag meegemaakt van de heren dedijagers... Applaus voor je......... ZELF :e005:  :e005:  :e005:  :e005:  :e005:  

 

Op naar editie 2016????  :e007:

Link naar reactie

Was druk weekendje.....zaterdag druk en zondag rond 15.00 weggegaan en toen ook veel "incidenteel" volk, veel kinderen ook.

Ik ben veel bij de tekenaars geweest, dus dan beetje de gang van zaken bij de gewone stands gemist.

Ik heb er eentje gesproken die had zaterdag boven verwachting veel omgezet, maar voor andere misschien minder, geen idee. Zal ook wel aan soort handel liggen.

Bij tekenaars zijn veel tickets/boeken verkocht, tenminste, ik heb er aardig wat verscheurd....haha....tickets dan.

Mooie tekenaars, helaas late afzegging Ricci en zeer kort bezoek Baruti, maar verder prachtige lijst.

Link naar reactie

zo heeft lercam weer een hoop connecties gelegd om zijn nieuwe boten van tekeningen te voorzien :e005:

 

helaas is mijn dochter ziek geworden op het verkeerde moment zodat ik lecrams nieuwe carriere switch heb moeten missen

 

hopelijk komt er nog een vervolg

Link naar reactie

Was druk weekendje.....zaterdag druk en zondag rond 15.00 weggegaan en toen ook veel "incidenteel" volk, veel kinderen ook.

Ik ben veel bij de tekenaars geweest, dus dan beetje de gang van zaken bij de gewone stands gemist.

Ik heb er eentje gesproken die had zaterdag boven verwachting veel omgezet, maar voor andere misschien minder, geen idee. Zal ook wel aan soort handel liggen.

Bij tekenaars zijn veel tickets/boeken verkocht, tenminste, ik heb er aardig wat verscheurd....haha....tickets dan.

Mooie tekenaars, helaas late afzegging Ricci en zeer kort bezoek Baruti, maar verder prachtige lijst.

 

Lecram in zijn tasje op zoek naar het draaiboek van het festival :e005: :

post-50-0-95151400-1425298716_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...