Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

Gast Natte aap

die muziek had me idd ook over de streep getrokken. Maar ik had gepland om vanavond deel 2 te kijken, maar het was te mooi weer om binnen te zitten. Misschien als het terug begint te regenen.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Misschien best toch een andere reeks bekijken  :e012:

 

hm, net deel twee gezien. Dat pakte me al wat meer. Die dwaze hippie vind ik nog steeds een irritant karakter, maar die vader van die jazzmuzikant was een stuk beter. En de muziek was weer geweldig. Vooral die indian song aan het einde van die lambreaux (ik dacht dat ie zo heette) was heel straf. Op naar deel 3, misschien dat Davis ook nog wel gaat meevallen :)

Link naar reactie

Iemand moet me toch eens uitleggen wat er zo goed aan de series van Joss Whedon is. Ik heb meerdere series van hem serieus geprobeerd - Buffy, Firefly, Angel, en Dollhouse - en geen van de series heeft me na 5 afleveringen kunnen overtuigen om ook maar 1 seizoen af te kijken.

 

Mis ik het Joss Whedon gen?

Link naar reactie

Iemand moet me toch eens uitleggen wat er zo goed aan de series van Joss Whedon is. Ik heb meerdere series van hem serieus geprobeerd - Buffy, Firefly, Angel, en Dollhouse - en geen van de series heeft me na 5 afleveringen kunnen overtuigen om ook maar 1 seizoen af te kijken.

 

Mis ik het Joss Whedon gen?

Yep! :D

 

Kijk, ik word immens gelukkig van die mens zijn dingen. Die gast zijn humor en de personages die hij op het scherm tovert interesseren me mateloos. Zo erg zelfs dat het vrienden worden. Dat is zijn kracht en wat me ook zo aantrekt aan de dingen die hij maakt.

 

Een kleine opmerking - beetje mierenneukerig, ik weet het - maar als je 5 afleveringen van Buffy gezien hebt, dan heb je de reeks niet echt SERIEUS geprobeerd.

Och, je bent niet verplicht om dat goed te vinden, maar verschiet er ook niet van dat er anderen zijn die onderstaande t-shirt willen dragen:

 

JossWhedon.jpeg

 

I needs to get me a shirt like that... 

Grr. Argh.

Link naar reactie

Iemand moet me toch eens uitleggen wat er zo goed aan de series van Joss Whedon is. Ik heb meerdere series van hem serieus geprobeerd - Buffy, Firefly, Angel, en Dollhouse - en geen van de series heeft me na 5 afleveringen kunnen overtuigen om ook maar 1 seizoen af te kijken.

 

Mis ik het Joss Whedon gen?

Als jij dat gen mist mis ik het ook. Buffy vond ik overdreven teen angst (ala die 7 afleveringen die ik zag) en Dollhouse ook maar zozo. Firefly was wel leuk maar toch ook niet de beste serie die ik gezien heb. Angel heb ik niet geprobeerd.

 

Dus nee het ligt niet alleen aan jou. Joss Whedon is schijnbaar wat je noemt een "acquired taste"

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Dat kan ik me perfect voorstellen.  Zelf hou ik wel van de magische dynamiek die hij kan scheppen tussen een groep acteurs.  Zijn gevoel voor humor en scherpe dialogen kunnen me steeds bekoren, zelfs als het om een zwakkere aflevering van één van zijn tévé-series gaat.  Het feit dat hij een geek is die op een briljante wijze zijn fascinaties voor sci-fi, griezel, musical, superhelden tot Shakespeare op volstrekt unieke wijze (maar vol knipogen naar de grote voorbeelden) op een klein of groot scherm tovert verdient bij mij ook niks dan het aller-allergrootste respect.

 

Daar heb ik niet zoveel problemen mee. Ik mis alleen de diepgang bij zijn series. Firefly moet schijnbaar diep filosofisch zijn en ik vond het wel een leuke serie maar dat filosofische zag ik er toch niet in en ik heb alle afleveringen en de film gezien. Eerlijk gezegd vond ik Battlestar Galactica filosofischer. Nu hoeft het natuurlijk niet altijd zeer diepgaand te zijn maar ik mis toch dat beetje extra. Zo hebben die series van JJ Abrams ook niet zo heel veel niveau maar die zijn gewoon zo ingewikkeld dat je er een handboek bij moet houden. Dat speciale mis ik aan de Whedon series.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
Gast Natte aap

Iemand moet me toch eens uitleggen wat er zo goed aan de series van Joss Whedon is. Ik heb meerdere series van hem serieus geprobeerd - Buffy, Firefly, Angel, en Dollhouse - en geen van de series heeft me na 5 afleveringen kunnen overtuigen om ook maar 1 seizoen af te kijken.

 

Mis ik het Joss Whedon gen?

 

Buffy, pfff, boring.

Firefly vond ik wel goed. Maar ok, ik ben dan ook een liefhebber van spaceships en SF.

Link naar reactie
Gast Natte aap

 

Heb gisteren ook de eerste aflevering van Treme gezien. Serieuze miskoop, gelukkig was het vrij goedkoop.

 

De eerste aflevering vond ik niet goed. Saai, langdradig, op sommige momenten zelfs genant. Met tegenzin de tweede aflevering opgezet en ineens was daar dan toch een soort van klik. Niet dat ik het nu een van de beste dingen van de laatste jaren vind, maar ik heb gisteren aflevering 4 gezien en het kan me toch wel interesseren. Beter dan wat ik van de eerste aflevering verwacht had.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Firefly filosofisch?

Space western met een aantal krankzinnige elementen. En dat maakt het juist zo speciaal.

The guild of space whores, kan je nog iets ongerijmder bedenken? En toch werkt het.

 

 

Daar heb ik niet zoveel problemen mee. Ik mis alleen de diepgang bij zijn series. Firefly moet schijnbaar diep filosofisch zijn en ik vond het wel een leuke serie maar dat filosofische zag ik er toch niet in en ik heb alle afleveringen en de film gezien. Eerlijk gezegd vond ik Battlestar Galactica filosofischer. Nu hoeft het natuurlijk niet altijd zeer diepgaand te zijn maar ik mis toch dat beetje extra. Zo hebben die series van JJ Abrams ook niet zo heel veel niveau maar die zijn gewoon zo ingewikkeld dat je er een handboek bij moet houden. Dat speciale mis ik aan de Whedon series.

 

Diepgang? Bij een space western? Ik denk niet dat Whedon diepgang in zijn series wil steken. Ik begrijp ook niet goed waar je de filosofie dan moet gaan zoeken of wie je vertelt heeft dat het filosofisch is. Firefly is gewoon de dukes of hazard in space, meer moet je er niet achter zoeken.

BG filosofisch? Dat neurotische gezaag kan je toch moeilijk filosofisch noemen. Pedant, hautain, zelfgenoegzaam, circle jerk, herkauwen, dat zag ik er wel in. Filosofisch? Dan toch niet de filosofie die ik graag lees/kijk. Maar goed, daar hebben we het al eens over gehad :)

Link naar reactie

De eerste aflevering vond ik niet goed. Saai, langdradig, op sommige momenten zelfs genant. Met tegenzin de tweede aflevering opgezet en ineens was daar dan toch een soort van klik. Niet dat ik het nu een van de beste dingen van de laatste jaren vind, maar ik heb gisteren aflevering 4 gezien en het kan me toch wel interesseren. Beter dan wat ik van de eerste aflevering verwacht had.

Wel ik ga het nog wel een kans geven, maar eerst Twin Peaks (her)bekijken.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Wel ik ga het nog wel een kans geven, maar eerst Twin Peaks (her)bekijken.

 

het zou ook kunnen dat je het na drie afleveringen nog steeds niks vindt hé. zou zo maar kunnen, begot :)

Link naar reactie

Daar heb ik niet zoveel problemen mee. Ik mis alleen de diepgang bij zijn series. Firefly moet schijnbaar diep filosofisch zijn en ik vond het wel een leuke serie maar dat filosofische zag ik er toch niet in en ik heb alle afleveringen en de film gezien. Eerlijk gezegd vond ik Battlestar Galactica filosofischer. Nu hoeft het natuurlijk niet altijd zeer diepgaand te zijn maar ik mis toch dat beetje extra. Zo hebben die series van JJ Abrams ook niet zo heel veel niveau maar die zijn gewoon zo ingewikkeld dat je er een handboek bij moet houden. Dat speciale mis ik aan de Whedon series.

JJ Abrams, de man die Star Trek verknoeit heeft met INTO DARKNESS en binnenkort mijn liefde voor Star Wars gaat verknoeien, daar hou jij van?

Dat begrijp ik dan weer niet... :D

 

Abrams is gewoon een Spielberg clone en Spielberg is gewoon het ergste wat de Dark Side op film heeft losgelaten. Chancellor Palpatine is een pussy in vergelijking met Spielberg.

 

Het speciale aan Whedon is, zoals Koen reeds zei, zijn gevoel voor groepsdynamiek, intermenselijke relaties en zijn humor. Ik snap net als Aap niet waar je dat diepfilosofische wil gaan zoeken.

 

En als ik het goed begrijp vind je Lost goed omdat iets heel simpel heel ingewikkeld gemaakt wordt? Ze wisten gewoon niet meer waar ze naar toe wilden... ;)

Grr. Argh.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Donnie: misschien heb ik het al eens gevraagd, hier of op het vorige forum, maar zou je eens concreet kunnen weergeven wat Spielberg in feite zoal doet om het filmgebeuren te verzieken?

Link naar reactie

Diepgang? Bij een space western? Ik denk niet dat Whedon diepgang in zijn series wil steken. Ik begrijp ook niet goed waar je de filosofie dan moet gaan zoeken of wie je vertelt heeft dat het filosofisch is. Firefly is gewoon de dukes of hazard in space, meer moet je er niet achter zoeken.

 

Dat was ook mijn mening over Firefly maar als je wikipedia leest dan hebben ze het daar helemaal over de filosofie erachter. Schijnbaar heeft Whedon het destijds gepitched  als "nine people looking out into space seeing nine different things" Dat klinkt wel filosofisch. Beetje existentialistisch zelfs. Maar nee ik vond het idd gewoon een leuke space western.

 

BSG filosofisch? Dat neurotische gezaag kan je toch moeilijk filosofisch noemen. Pedant, hautain, zelfgenoegzaam, circle jerk, herkauwen, dat zag ik er wel in. Filosofisch? Dan toch niet de filosofie die ik graag lees/kijk. Maar goed, daar hebben we het al eens over gehad :)

 

Ik vond BSG filosofisch in dat het zeker in de latere (betere) seizoenen steeds meer in ging op de vraag: wat maakt ons nu mens? Dat eerste seizoen was grotendeels gewoon domme actie maar de latere seizoenen werden vond ik toch steeds filosofischer worden. En nee het is idd niet hetzelfde als Plato of Spinoza lezen maar voor entertainment was het behoorlijk filosofisch.

 

JJ Abrams, de man die Star Trek verknoeit heeft met INTO DARKNESS en binnenkort mijn liefde voor Star Wars gaat verknoeien, daar hou jij van?

Dat begrijp ik dan weer niet... :D

 

Abrams is gewoon een Spielberg clone en Spielberg is gewoon het ergste wat de Dark Side op film heeft losgelaten. Chancellor Palpatine is een pussy in vergelijking met Spielberg.

 

Het speciale aan Whedon is, zoals Koen reeds zei, zijn gevoel voor groepsdynamiek, intermenselijke relaties en zijn humor. Ik snap net als Aap niet waar je dat diepfilosofische wil gaan zoeken.

 

En als ik het goed begrijp vind je Lost goed omdat iets heel simpel heel ingewikkeld gemaakt wordt? Ze wisten gewoon niet meer waar ze naar toe wilden... ;)

 

Star Trek en zijn sequel heb ik niet gezien. Ik ben vooral fan van Abrams om zijn tv-series. En dan bedoel ik niet alleen Lost maar ook Alias en Fringe. Alle drie naar mijn mening intelligente series die knap in elkaar zitten. (heowel toegegeven Alias nogal trashy was) En ik weet niet of jij Lost volledig hebt gezien maar ik zit nu twee afleveringen voor het einde en ik kan met zekerheid zeggen dat ja: ze wisten wel degelijk vanaf het begin waar ze heen gingen. Hoe verder je komt hoe meer je terug ziet komen en uitgelegd ziet worden uit de eerste paar seizoenen. Dingen die destijds volkomen onbelangrijk leken blijken opeens ontzettend belangrijk. Ik weet niet of ze helemaal full circle gaan zoals bij Fringe maar ik heb toch sterk het idee dat ze vanaf de pilot al wisten waar het heen moest gaan.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
Gast Natte aap

Dat was ook mijn mening over Firefly maar als je wikipedia leest dan hebben ze het daar helemaal over de filosofie erachter. 

 

 

ah, ok, wikipedia, ja, in dat geval ...

Link naar reactie

ah, ok, wikipedia, ja, in dat geval ...

Ja ja dat liedje ken ik en je hebt waarschijnlijk wel gelijk maar geef mij dan eens een site waar ik gemakkelijk erachter kan komen wat voor serie iets is. IMDB geeft alleen maar technische info en weinig zeggende reviews.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ja ja dat liedje ken ik en je hebt waarschijnlijk wel gelijk maar geef mij dan eens een site waar ik gemakkelijk erachter kan komen wat voor serie iets is. IMDB geeft alleen maar technische info en weinig zeggende reviews.

 

just fuck that :)

Lees een korte inhoud, download het en bekijk een paar afleveringen. Als het je bevalt, koop het en blijf kijken, als het je niet bevalt, kijk iets anders. En al die bullshit die er rond verteld wordt door internetto's die zichzelf interessant willen maken door er oneindig over te lullen en zich een personaliteit aan te meten door gewichtig te doen over dom tijdverdrijf, heb je niet nodig. 

 

the message shines on the messenger, psychologie 101

 

Waarom moet entertainment plots meerwaarde hebben? Waarom moeten mensen gewichtige internetconversaties voeren over mensen die andere mensen en situaties spelen ter vervanging van het romeinse circus? Do we all have to be the critic or is it that we don't have anything else to say? klets gewoon een beetje over wat je leuk vindt, maar laat ons er in hemelsnaam niet zo gewichtig over doen. Het is maar een serie/film/strip/boek/onenightstand/concert/song/... 

Link naar reactie

Donnie: misschien heb ik het al eens gevraagd, hier of op het vorige forum, maar zou je eens concreet kunnen weergeven wat Spielberg in feite zoal doet om het filmgebeuren te verzieken?

Dit zei ik een tijdje geleden:

 

Wat Spielberg betreft: ik ben ook met zijn films opgegroeid (Jurassic Park, ET, Indiana Jones, ...), ik kan dat nu niet meer uitkijken zonder in slaap te vallen. Dat zijn films die zo verankerd zijn met hun tijd en verder niets bijdragen aan de filmgeschiedenis...

Zijn zogenaamde "auteursfilms" (Munich, Saving Private Ryan, Amistad, ...) zijn al even grote lege dozen, waar ik niet doorgeraak.

Spielberg is de grootste huichelaar aller tijden: de mensenlievende, linkse filantroop spelen, maar eigenlijk niets anders dan een meestermanipulator bij wie het al lang niet meer om de passie voor het medium film draait.

 

Ik zou daar misschien nog aan toevoegen dat hij verantwoordelijk is voor het opbieden in SFX, waardoor we nu in de cinema enkel nog films krijgen die meer kosten dan 200 miljoen dollar. Er worden uiteraard nog goede films gemaakt, veel goede films, maar die moeten het stellen met een budget dat minstens 20 keer lager ligt. Daartussen ligt bijna niets meer.

Je kan zeggen dat geld geen substituut is voor creativiteit, maar daar zit een limiet op. Soms heb je net dat beetje meer nodig om de volledige visie op het scherm te kunnen krijgen. Ik spreek dan niet over FX, hé, maar eerder over die extra draaidag (zodat je geen 90 set-ups per dag moet doen of eens een andere locatie kan gebruiken), die net iets duurdere acteur (dat hoeft zelfs geen zogenaamde A-lister te zijn), dat beetje extra materiaal, die extra dag om de montage/muziek/geluid te verbeteren,enz.

 

En dan gaat hij zelf nog een beetje zielig doen omdat Lincoln ei zo na niet in de zalen kwam. Reap what you fuckin' sow...

 

Lees trouwens ook eens wat artikels over de crisis in de VFX industrie, dat is ook erg ontluisterend:

http://insidemovies.ew.com/2013/04/05/peter-jackson-hollywood-fx-crisis/

http://www.npr.org/blogs/alltechconsidered/2013/02/25/172910128/among-oscars-fanfare-visual-effects-industry-faces-difficult-times

http://library.creativecow.net/kaufman_debra/VFX_Crossroads-1/1

 

@Diogenes: het is niet omdat je nu dingetjes terug ziet keren uit eerdere seizoenen dat ze ook echt wisten wat ze toen al deden. Niet dat dat erg is, hé. Als je plezier haalt uit een serie, wat maakt het dan uit dat niet alles mooi afgerond wordt.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Ik had overlaatst War Horse gezien, of toch proberen te kijken maar heb hem na 3 kwartier (en dat leek al een eeuwigheid) toch moeten afzetten. Mijn reacite was voornamelijk, really Spielberg, really?! Ik vind het niet persé een slechte regisseur zoals Donnie, maar die film was nu echt wel bagger, hoe dat die een 7,2 haalt op IMDB en niet bestempeld wordt als een kinderfilm is mij een raadsel.

 

Brave heb ik ook recent gezien en dat was dan wel een zeer goede (animatie)film en chapeau voor de animatie van dat haar! Enkel leken de liedjes mij persoonlijk wat overbodig maar bon.

 

 

edit: bah, ik besef nu pas dat dit eigenlijk de verkeerde topic is, ah well

Link naar reactie
Gast Natte aap

Spielberg is toch gewoon de Beatles van de film? 

Er is een periode voor spielberg en een periode nà spielberg. Net zoals de Beatles. Hij heeft de "populaire" en commerciele filmtaal sterk beïnvloedt. Mensen die zijn stijl wilden nabootsen en imiteren en op voortborduren.

Hij heeft wereldhits gescoord, net zoals de beatles.

De wereldhits zijn populair in hun tijdsbeeld en geven de makers een mythische status, maar tijden veranderen en decennia later is dat niet meer relevant. (Hoe lang is het geleden dat je de beatles nog op de radio hoorde of een volledige cd van speelde? Enkel voor nostalgici.)

Net zoals de beatles maakt hij entertainment producten die in hun tijdsvak een grote massa kon aanspreken. (En die jaren later een grote massa nog steeds doen geloven dat het wel heel wat was zeg, amai.)

 

Maar ik zag de indiana jones films wel graag (ok, de vierde was een ramp), ET heb ik nooit meer terug gezien, maar toen die uit kwam was dat wel een bommeke. Goonies vond ik een superavontuur. Duel en Jaws waren goede films. (ik heb ze ook al eeuwen niet meer gezien, dus geen idee wat er van over blijft). The color purple en empire of the sun vond ik toenertijd toch niet zo slecht, maar ook niet opnieuw gezien. Maar eerlijk gezegd, kijk ik bijna nooit blockbusters opnieuw, dus dat is geen referentie.

Jurassic park is toch gewoon puur spannend entertainment? Wat is daar nu zo fout aan? Leg dat naast elke blockbuster en dat is dezelfde formula film. 

Amistad, schindlers lift, A.I. en war of the worlds suckten als een zuignap op een babymond.

Catch me if you can vond ik best ontspannend vermaak, net zoals minority report en kuifje.

 

Ik heb niet zo'n probleem met die mens zijn films hoor. Ik heb niet de drang om ze te zien maar meestal is het wel anderhalf uur ontspanning. Meer plak ik ook niet op de figuur van spielberg of de beatles. Gewoon ontspanning, fun, beetje historie geschreven, maar zeker geen mythische proporties.

Link naar reactie

just fuck that :)

Lees een korte inhoud, download het en bekijk een paar afleveringen. Als het je bevalt, koop het en blijf kijken, als het je niet bevalt, kijk iets anders. En al die bullshit die er rond verteld wordt door internetto's die zichzelf interessant willen maken door er oneindig over te lullen en zich een personaliteit aan te meten door gewichtig te doen over dom tijdverdrijf, heb je niet nodig. 

 

the message shines on the messenger, psychologie 101

 

Waarom moet entertainment plots meerwaarde hebben? Waarom moeten mensen gewichtige internetconversaties voeren over mensen die andere mensen en situaties spelen ter vervanging van het romeinse circus? Do we all have to be the critic or is it that we don't have anything else to say? klets gewoon een beetje over wat je leuk vindt, maar laat ons er in hemelsnaam niet zo gewichtig over doen. Het is maar een serie/film/strip/boek/onenightstand/concert/song/... 

 

Hmm downloaden doe ik zo min mogelijk. Eigenlijk alleen met series waarbij ik niet kan wachten tot het op DVD verschijnt maar daarvan koop ik dan alsnog de box set. En afgezien van het geld wat bij tv-series trouwens heel erg mee valt tegenwoordig is het meer dat een tv-serie de nodige investering vergt. Er zijn tenslotte maar weinig series die afl 1 brilliant zijn. Dus wil ik wel weten of ik er nog iets uit ga halen iof me alleen maar groen en geel blijf ergeren.

 

En in tegenstelling tot filosofie is psychologie niet echt iets waar ik veel kaas van gegeten heb.

 

En entertainment hoeft zeker niet per se meerwaarde te hebben maar ik vind diepgang in de series die ik kijk wel fijn. Juist omdat het een investering van je vraagt. Een film kan ik gewoon kijken als ik even dom vermaak wil. Maar bij een tv-serie wil ik er echt bij betrokken zijn. En als het verhaal en de personages geen diepgang hebben kan ik er ook niet mee meeleven en is het voor mij niet de moeite waard.

 

Wat alle reacties daarna betreft: ik ben geen mod maar bekijk toch nog maar eens de titel van deze draad.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Goed genoeg negatief commentaar gelevert en gezanikt. Nu eens over een serie waar we allemaal fan van zijn. Ik heb het uiteraard over Breaking Bad

 

Hele tijd niet gezien omdat ik zat te wachten tot seizoen 3 uit kwam en daarna eigenlijk geen tijd gehad het te kijken maar ik ben nu een weekendje weg en de avonden gebruikt om even een flinke inhaalslag te maken en holy fuck! Ik had wel gehoord dat het nog beter werdt vanaf seizoen 2 maar dit had ik niet verwacht. Seizoen 3 is veel heftiger dan de vorige seizoenen. Aan het eind van seizoen 2 gebeurde er een heel aantal zeer rottige gebeurtenissen en in dit seizoen zien we daar het gevolg van wat leidt tot hele donkere, beklemmende televisie. Tel daarbij op de vreemdste maar ook engste schurken die ik in tijden gezien heb en je hebt min of meer seizoen 3 van Breaking Bad. Teminste wat ik tot nog toe ervan gezien heb. Ik ben momenteel aflevering 7 en heb net misschien wel de best geregiseerde shootout ooit gezien. Zat echt de hele tijd op het puntje van mijn stoel. Hollywood kan hier nog van leren. Ga vlug verder kijken. Benieuwd wat ze met de laatse 6 afleveringen gaan doen. Wat zijn het nog maar 6 afleveringen? Grrr! :angry: Vlug seizoen 4 bestellen. ;)

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Kent iemand iets van deze series:

 

Hannibal 

Da Vinci's Demons

Top of the Lake

of House of Cards?

 

Hannibal heb ik een paar afleveringen van geprobeerd maar vond ik veel te veel een procedural. Leuk als je van crime procedurals houdt maar anders niet.

DaVinci's Demons is alleen leuk als je nauwelijks iets weet van de man. Ze nemen het nml niet zo nauw met de werkelijke geschiedenis.

House of Cards schijnt goed te zijn maar ik raad je aan eerst de originele Britse versie te zien.

Top of the Lake ken ik niet.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

ik ben geen fan want ik heb het nog nooit gezien :)

Dan moet je daar toch echt eens aan beginnen. Ik was ook heel lang erg sceptisch over de serie. Ik bedoel de premisse klinkt volslagen ridicuul maar het is echt fantastisch gedaan. Ik zou zeggen probeer het. Het eerste seizoen is maar 7 afleveringen dus daar ben je in een dagje doorheen. Als je het niks vind ben je waarschijnlijk de allereerste sinds de serie is begonnen maar zelfs dan kijk uit naar jouw vernietigende post op z'n Natte Aaps. ;)

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Goed genoeg negatief commentaar gelevert en gezanikt. Nu eens over een serie waar we allemaal fan van zijn. Ik heb het uiteraard over Breaking Bad

 

Hele tijd niet gezien omdat ik zat te wachten tot seizoen 3 uit kwam en daarna eigenlijk geen tijd gehad het te kijken maar ik ben nu een weekendje weg en de avonden gebruikt om even een flinke inhaalslag te maken en holy fuck! Ik had wel gehoord dat het nog beter werdt vanaf seizoen 2 maar dit had ik niet verwacht. Seizoen 3 is veel heftiger dan de vorige seizoenen. Aan het eind van seizoen 2 gebeurde er een heel aantal zeer rottige gebeurtenissen en in dit seizoen zien we daar het gevolg van wat leidt tot hele donkere, beklemmende televisie. Tel daarbij op de vreemdste maar ook engste schurken die ik in tijden gezien heb en je hebt min of meer seizoen 3 van Breaking Bad. Teminste wat ik tot nog toe ervan gezien heb. Ik ben momenteel aflevering 7 en heb net misschien wel de best geregiseerde shootout ooit gezien. Zat echt de hele tijd op het puntje van mijn stoel. Hollywood kan hier nog van leren. Ga vlug verder kijken. Benieuwd wat ze met de laatse 6 afleveringen gaan doen. Wat zijn het nog maar 6 afleveringen? Grrr! :angry: Vlug seizoen 4 bestellen. ;)

 

Breaking Bad is inderdaad heel opmerkelijk in dat het vanaf seizoen 3 alleen nog maar veel beter wordt. Seizoen 4 is ook geniaal met één van de beste seizoensfinales ooit. Die was pas echt HOLY FUCK.

 

Het tweede deel van het vijfde en laatste seizoen begint vanavond in de US, morgen weer genieten!

 

Bummer, ik zie net dat de start van het tweede deel van seizoen 5 naar 11 augustus is uitgesteld. :e003:

Link naar reactie

Stargate Universe gekocht. Nu nog Atlantis. :)

 

En dan is't gedaan. Ik heb genoeg SF liggen om te herbekijken, nu. ;)

 

Stargate Atlantis vond ik niet zo. Het is erg pro Amerika en de aliens zien eruit als mensen met teveel make up op. Soms zelfs als mensen zonder teveel make up op. Als dat je ding is zul je het wel een leuke serie vinden maar ik geef je voor de zekerheid toch even een heads up.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...