Ga naar inhoud

Op Televisie Vanavond


Waldorf

Recommended Posts

Is Chronicle (Q2) een aanrader?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Voorspelbaar op verschillende vlakken, maar het ongewone duistere indie-kantje voor een superheldenfilm en de found-footage stijl geeft het wel iets eigen, waardoor ik hem toch wel zou aanraden.

 

Bedankt!

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Ja, dat kan ik wel begrijpen :P

 

Ik heb Vandecasteele leren kennen door zijn aflevering in mosselen0130. Daar vond ik hem eigenlijk best grappig, alhoewel ik het niet altijd eens was met zijn vreemde ideeën.

"Lieven Van Gils zou goede televisie nog niet kunnen herkennen mocht hij erdoor verkracht worden, en vervolgens goede televisie zou moeten aanduiden in een line-up". :D

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja, dat kan ik wel begrijpen :P

 

Ik heb Vandecasteele leren kennen door zijn aflevering in mosselen0130. Daar vond ik hem eigenlijk best grappig, alhoewel ik het niet altijd eens was met zijn vreemde ideeën.

"Lieven Van Gils zou goede televisie nog niet kunnen herkennen mocht hij erdoor verkracht worden, en vervolgens goede televisie zou moeten aanduiden in een line-up". :D

Heerlijk.

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Televisie is een medium dat feitelijk enkele jaren geleden overleden is. Maar kunstmatig in leven wordt gehouden door telecombedrijven, gesubsidieerde productiehuizen en de overheid.

Bovenstaand beeld illustreert het vrij goed...

Link naar reactie

Iets met Europa. Made in Europe denk ik.

Ik vond het knappe meerwaarde tv. Wat vond jij?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Otto-Jan Ham zijn werk ben ik niet zozeer bekend mee, ik doelde meer op die lege hulzen die ze op VRT laten doen, zoals Lieven Van Gils of Bart Schools.

Heb gisteren een - ik laat soms gewoon wat youtube dingen na mekaar afspelen terwijl ik aan het tekenen ben - overzicht aangaande film en TV programmatie mogen aanhoren van Xander De Rijke. Zijn sloophamer liet hij op gewoon alles van TV neerkomen.

 

 

Alles is gewoon leeg, herhaling van de zoveelste herkauwing met een nog meer achterlijke presentatie die je je kan indenken.

Chapeau voor Xander dat hij daar nog naar kan zien, naar TV.

 

De verkleutering van de vlaanders schakelt jaar na jaar in een steeds hogere versnelling.

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Otto-Jan Ham is een jaargenoot van mij: we zijn beiden in 2001 afgestudeerd aan de Artevelde-hogeschool in de richting communicatie, optie journalistiek. 

Het laatste TV optreden van Zean-Pjierre Van Rossem was bij Ham. Troosteloos en beschamend. Ik zei bij mezelf: JP, ga gewoon die fucking studio uit en laat je daar niet opdraven als "dieje mè zaain lang oar mé zaain parlé over den economie die oek wel es wa grolle koem zegge oep teivei..."

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...