Ga naar inhoud

Op Televisie Vanavond


Waldorf

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ik heb alle afleveringen (tot nu toe) van dictator op vier gezien, niet slecht. Ik denk dat het eerste en meeste waar ik me aan zou storen die stereotype genderrollen zou zijn. Mijn eerste instinct is dat ik direct daar tegenin zou willen rebelleren maar dat is natuurlijk gemakkelijk te zeggen vanuit de comfort van uw eigen zetel. Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd hoe ik echt zou reageren in zo'n experiment

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Vorig weekend 'Star Wars' uit 1977 (de Despecialized Edition) aan mijn dochters van 10 en 12 vertoond.  Ze waren totaal niet onder de indruk, ze vonden het zelfs simpel en onozel.  Ik vermoed dat de oudste dochter nog naar 'Empire' en 'Jedi' wil kijken om mij plezier te doen en de jongste was zo verveeld door de eerste dat ze nog liever opgesloten wordt in het kolenhok dan nog een Star Wars film te zien.  

Soms heb ik dat ook wel. Maar ik ben dan ook meer een Dune liefhebber.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hoezo? Sluit het één het ander uit? 

 

Ik ben ook liefhebber van Dune. En Star Trek. En Stargate. En The X-Files. En jazekerwel: Star Wars. 

Neen, zeker niet.

 

Maar ik ervaar Star Wars teveel als simplistisch Good vs Evil.  Vroeger kon ik dat iets beter verdragen, maar het laatste decennium zijn die zaken niet echt meer aan mij besteed. Zelfde gevoel heb ik bij LOTR.

 

film-technisch zitten die dingen goed in elkaar, maar het verhaal...

Link naar reactie
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...