Ga naar inhoud

Op Televisie Vanavond


Waldorf

Recommended Posts

Bart Peeters zat in de jury en Brussel kon meestemmen als Vlaamse hoofdstad, met zo'n combinatie kom je dan blijkbaar uit op een Waalse operettezanger.  :e010: 

Hij mocht wel eens getweet hebben in het Nederlands, voor de rest maakt het eigenlijk niet uit wie ze sturen, het is de laatste jaren toch een oost-europees onderonsje. Hopelijk kan hij het verzilveren in een carriere, dat is veelal de bedoeling van de Belgische inzendingen.

--
Axel Hirsoux ✔ @Axelhirsoux
Merci pour votre soutien...je ne suis pas déçu de ma prestation...l'aventure continue avec vous tous :0))) #eurovision #joinus

Link naar reactie

Als ze dan toch (hoorde ik later) kunnen kiezen voor Pat Crimson, of Petra, waarom dan zo'n zaag sturen ?

 

"She's after my piano" kwam zwak gezongen over op de preselecties. Petra was een gruwelijk zielloze interpretatie. Terwijl Axel op de selecties echt wel een mooier nummer zong dan wat gisteren naar voor werd gebracht. 

(Toch blijf ik erbij, Day One was the way to go.)

Link naar reactie

"She's after my piano" kwam zwak gezongen over op de preselecties. Petra was een gruwelijk zielloze interpretatie. Terwijl Axel op de selecties echt wel een mooier nummer zong dan wat gisteren naar voor werd gebracht.

(Toch blijf ik erbij, Day One was the way to go.)

 

 

Ik heb er echt geen idee van.

Maar als ik de naam Petra hoor, dan denk ik altijd aan een kitcherig toneeltje, en dat blijft bij het songfestival langer hangen dan het liedje, de laatste decennia. ;)

 

She's after my piano is een hit geworden, hoor ik, maar ik ken het liedje ook niet. :ph34r:

Link naar reactie

Maar als ik de naam Petra hoor, dan denk ik altijd aan een kitcherig toneeltje, en dat blijft bij het songfestival langer hangen dan het liedje, de laatste decennia. ;)

Dit in ieder geval niet. Het was een lied dat al vergeten was toen je 't einde de halve finale zat. En dat waren maar vier kandidaten.

Link naar reactie

Moet het niet 'She's behind my piano' zijn ?

 

 

Naar ons gevoel misschien wel, maar in het Engels zijn daar geen duidelijke regels over (zoals in het Frans bijv) dus het zal wel goed zijn.

 

Ik interpreteerde het wel zo : we zijn aan het scheiden, en zij wil verdomme mijne piano. ;)

Link naar reactie

Ah ja, dan klopt het.  :)

(zag het zelfs niet zitten om het liedje te beluisteren of de lyrics op te snorren  :e008:  )

 

Ik heb die lyrics ook niet opgezocht.

Maar ik denk dat She's after of she's behind allebei goed is.

Ik hoor ook vaak dingen in het engels die mij te nederlands klinken, maar die wel correct engels zijn.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Volgende week dinsdag op de BBC

 

"Dealing with a dolphin's 'urges' - The Girl Who Talked to Dolphins"

http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren/article/detail/1914617/2014/06/11/Vrouw-kreeg-seksuele-relatie-met-dolfijn-tijdens-experiment.dhtml

 

Beetje vreemde relatie maar volgens mij zijn Dolfijnen onze gelijken qua hersenen en gevoelens, ze hebben gewoon hun lichaam niet mee omdat ze geen handen hebben om makkelijk werktuigen mee vast te houden.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Gast Kameraad Mauser

De intelligentiekloof tussen een intelligent persoon en een gemiddelde persoon is veel groter dan de intelligentiekloof tussen een gemiddelde persoon en een aap.

 

Vandaar dat baggertelevisie een breed publiek kan aaanspreken en dat het een fenomeen is dat lang blijft bestaan.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ben gisteren beginnen kijken naar 'Boer Zoekt Vrouw' op VTM omdat er een kennis van een collega aan mee doet.  Na 20 minuten tijdverspilling keek ik mijn vrouw aan en vroeg haar of ze het ook zo slecht vond.  Gelukkig vond ze dat ook en begonnen we te kijken naar ...

 

Jeroen Meus in 'Goed Volk', waarin hij sumoworstelaars frieten met mosselen leert eten.  We maakten een uur lang mee hoe ongelooflijk saai het leven van een sumoworstelaar is (eten, slapen, tegen elkaar duwen, op elkaars gat slaan en wat plagerijen) en als kijker verveelde ik me mee.  Hopelijk is het volgende week boeiender... ('t is dan in een rusthuis te doen...)

 

:lachuuh:

Link naar reactie

Boer zkt Vrouw zit hem in de 'kwaliteit' van de boeren. Vorig jaar was Willy de absolute ster, hopelijk zit er dit jaar ook eentje bij. Die kaalkop lijkt veelbelovend en twee boerinnen zijn ook altijd meegenomen. Je moet het bekijken als een antropologisch programma waarbij je primitieve instincten van mensen bekijkt.

 

Anderzijds, deze avond nieuwe afleveringen van De Rechtbank, dat eigenlijk over hetzelfde gaat.

Link naar reactie

Maar het gaat ook over randdebielen.

 

En bij sommige van die rechters is ook iets mis. Ik herinner mij nog dat koppel dat 100 euro opgeraapt had uit die gevallen brankast. Dat waren duidelijk sukkelaars die van toeten noch blazen wisten en zo arm waren dat ze die 100 euro best konden gebruiken.

 

Kregen die daar een donderpreek, precies of ze hadden via louche financiele constructies een paar miljard verduisterd en kregen dan nog een effectieve straf ook.

 

Ik voelde plaatsvervangende schaamte.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...