Ga naar inhoud

Op Televisie Vanavond


Waldorf

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ze waren ook al eens op Reyers Laat. Probleem is dat het een vrij uitzichtsloze discussie is. Je gelooft of je gelooft niet. Het bestaan van God valt toch niet te bewijzen.

 

En gaan praten over de absurditeit en wereldse geplogenheden van een religie lukt toch niet tegen Leonard, die is daar te glad en te slim voor.

Link naar reactie

Ik heb beide afleveringen ook al met veel genot bekeken.  De inhoud van de discussie doet mij er eveneens niet meteen steeds toe, maar 't is inderdaad erg aangenaam deze twee mannen te aanhoren.  En vreemd genoeg is er ook hier daardoor enige sympathie voor de Kerkvorst ontstaan.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Gisteren in de Quiz van het Jaar (vrij goede commerciele kost trouwens): 'Waar ligt Gaza?'. Een meerkeuzevraag dan nog met als twee alternatieven a) de grens Israel/Libanon en b ) de Golanhoogvlakte (of de Noordelijke Jordaanoever, ging te rap).

Wouter Beke en een journaliste van de vrt wisten het niet. O tempora, o mores :e010:

 

ps. als je b ) zonder spatie typt krijg je B)

Link naar reactie

Gisteren in de Quiz van het Jaar (vrij goede commerciele kost trouwens): 'Waar ligt Gaza?'. Een meerkeuzevraag dan nog met als twee alternatieven a) de grens Israel/Libanon en b ) de Golanhoogvlakte (of de Noordelijke Jordaanoever, ging te rap).

Ikke ook dom, waarschijnlijk, want ik ben niet mee: da's toch geen een van de twee een juist antwoord?

Link naar reactie

Ikke ook dom, waarschijnlijk, want ik ben niet mee: da's toch geen een van de twee een juist antwoord?

 

Op een blind kaartje waren drie gebieden aangeduid: de Gazastrook, de Golanhoogte en de Westbank. Geen enkele van de deelnemers (o.a. Wouter Beke en Fatma Taspinar) wist welk van de drie de gazastrook is. Daar zakt mijn broek van af.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Op een blind kaartje waren drie gebieden aangeduid: de Gazastrook, de Golanhoogte en de Westbank. 

Ah, ok, nu ben ik mee.

 

Ghogh, ja. Als je je nieuws hoofdzakelijk van de radio haalt, zoals ik, is de exacte positionering van plekken op aarde niet altijd vanzelfsprekend. (Dat Gaza aan de zee moet liggen, is dan weer iets dat je wel kunt oppikken van de radio.) Idem voor de gezichten van bekende mensen, bijvoorbeeld.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Het optreden van de politie was ook niet zo professioneel. In een van de eerste filmpjes dat uitgezonden werd (en dat ze waarschijnlijk niet meer gaan herhalen) kon je zien dat een vijftal politiemensen op zoek waren naar het juiste lokaal. Een ervan liep nogal ver voorop en vond nogal stoemelings het juiste lokaal. Gelukkig was het een nepterrorist.

 

Ah, hier is het:

 

http://nieuws.vtm.be/buitenland/126222-politie-overmeestert-gewapende-man-nos

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Nee, ik moet aardiger zijn:

 

Ik weet niet waarom ik dat kijk. Ergens haal ik er genot uit. Ik kan me er goed van afzetten, waardoor ik me distantieer van zulke mensen en ik me dus verhevener kan voelen.

Vorige seizoenen liep in The Sky is the Limit een boerke uit Waregem rond dat rijkgeworden was met het verkopen van zwembaden aan rijke boerkes die nog dommer waren dan hij. Mensen met minder geld dan hij noemde hij 'de onderklasse'.

 

Ik weet eigenlijk niet of ik medelijden met die man moet hebben of niet. Hij laat zich filmen zonder te weten dat hij zich onsterfelijk belachelijk maakt.

Link naar reactie

Gisteren met het gezin naar de eerste aflevering van 'Nicholas' gekeken, een programma waarin een jonge universiteitsstudent op straat de ene na de andere goocheltruck uit zijn mouw schudt. Vanavond kijken we naar de tweede aflevering, die zich toevallig in Brugge (zijn thuisstad) afspeelt. Nooit gedacht dat ik zo zou genieten van een programma vol tovertruukjes.

 

Ja leuk is dat. Zo'n programma hebben wij hier ook, dat heet dan iets minder subtiel Mind Fuck.

Link naar reactie

De truc waar hij die GSM uit die visbak haalde vond ik heel straf.

Ik had dat al een keer gezien. Hij gaat met zijn hand gewoon los door het glas van die visbak.

Dat kan niet anders dan honderd procent fake zijn. Met projectie of zo...Ik weet het niet.

Volgens mij zaten de omstanders ook in het complot. Maar ik ken niks van goochelen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...