Ga naar inhoud

Op Televisie Vanavond


Waldorf

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

'k heb eens naar Geubels en de Belgen gezien.. Wat een miskleun. Ofwel maak ik altijd de verkeerde keuzes, ofwel is het triestig gesteld op de Vlaamsche tv.

Het is triestig gesteld met de Vlaemsche tv.

Link naar reactie

De belgische brei dikkerd heeft het niet gehaald. Onze Ilse wel maar de pot wordt ongetwijfeld gewonnen door Oekraine dat, na een spannende race, net Rusland achter zich laat waarna de gemoederen zo oplaaien dat een oorlog tussen beide landen uitbreekt......

Link naar reactie

Ik vind van niet, 't was een goede keuze. Bovendien werd er in de finale van de Belgische selecties ook gewerkt met internationale jury's, en die hebben 'm ook serieus wat punten gegeven. Alleen was de versie die hij gisteren bracht - ik heb op de radio geluisterd, dus ik kan niet oordelen hoe 't op TV overkwam - echt niet zijn beste.

 

Spijtig, ik had Axel wel een finaleplaats gegund.

Link naar reactie

Het Vlaamse volk heeft duidelijk de slechte smaak van Oost-Europa overschat.

 

Ik heb die preselecties niet gevolgd, maar toen ik dat nummer op de radio hoorde, van België, toen dacht ik : wat een wansmakelijk ding hebben ze nu weer gestuurd, dat haalt nooit de finale.

Als ze dan toch (hoorde ik later) kunnen kiezen voor Pat Crimson, of Petra, waarom dan zo'n zaag sturen ?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...