Ga naar inhoud

Oude Potloodtekening


Krimson

Recommended Posts

 Beste stripfanaten , ik ben via een erfenis in het bezit gekomen van een oude potloodtekening van een kunstenaar

die me niks zegt of waarvan ik niks terugvind , iemand een site of kennis die een kunstkenner is ?

Of me ergens naar kan doorverwijzen ?

Ik post ze straks door

 

Echt iets voor rijker dan je denkt :e012:

Link naar reactie

Rijker dan je denkt? 99 procent van de mensen die iets komen tonen gaan ontgoocheld weg...

Dat programma zou beter 'Armer dan je denkt' heten hoor!!!

 

Of "Dommer dan je denkt". Allez, ik ben gul: "Optimistischer dan je denkt".  :e002:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Het erge van dat programma is dat kijkers de dag erop naar de winkel gaan om hun duizenden euro's te incasseren voor hun bijvoorbeeld blauwe Suske en Wiskes. Uiteraard komen ze dan af met herdruk zoveel, zo beschadigd als wat. Winkeliers krijgen dan nog het verwijt dat ze bedriegers zijn omdat ze enkel een tweedehands prijs van een paar euro bieden.

Link naar reactie

Het erge van dat programma is dat kijkers de dag erop naar de winkel gaan om hun duizenden euro's te incasseren voor hun bijvoorbeeld blauwe Suske en Wiskes. Uiteraard komen ze dan af met herdruk zoveel, zo beschadigd als wat. Winkeliers krijgen dan nog het verwijt dat ze bedriegers zijn omdat ze enkel een tweedehands prijs van een paar euro bieden.

 

Ik moet spontaan hier aan denken. :D

 

W9t3n.jpg

Link naar reactie

Het is zeker niet Julia Dierickx, die was in 1966 nog niet geboren. Het is ook niet Karel Dierickx op 26-jarige leeftijd zal zijn tekenstijl er sowieso anders hebben uitgezien (gezien zijn later werk), zijn signatuur is ook anders.

 

Bovendien is het initiaal op de tekening geen 'K', maar eerder een 'I' of een 'J'. 

 

De stijl van Ignace sluit hierbij ook al niet aan.

 

Ik vrees dat dit van een minder grote naam is (zonder afbreuk te doen aan de uitvoering).

 

Er zijn helaas veel Dierickxen in Vlaanderen. Succes met de speurtocht !

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...