Tom91 Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Hoe goed is de Elfen-reeks eigenlijk? Ik zie ze regelmatig op dit forum passeren, maar telkens ik een exemplaar doorblader, twijfel ik toch om ze aan te schaffen... Quote Link to comment
striphooligan Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Ik weet niet of je soms 'de zang der elfen' bedoelt? (Ratera). Voor een dédi kocht ik deel één, maar het boek uit lezen lukte me (nog) niet , niet echt geweldig om het maar voorzichtig te zeggen..... Quote Link to comment
Yncke Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Ik denk eerder dat deze reeks bedoeld wordt. Ik heb de eerste twee delen gelezen, en die bevielen me wel. Quote yncke.be Link to comment
Tom91 Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Ik bedoel idd die reeks! Quote Link to comment
Elvis Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Pas de 5 delen gelezen ! Ik vind de reeks wat overschat . Deel 1 en 5 zijn best goed ,de andere delen komen niet boven de middelmaat. Er was wat commotie rond omdat de hardcovers in mum van tijd uitverkocht raakten. Zoals heel wat concept reeksen vandaag zijn de albums wisselvallig , van heel goed naar heel matig , . De pure fantasy liefhebber komt wel aan zijn trekken. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Eerste cyclus is nu compleet hoewel elk album dus afzonderlijk van elkaar is te lezen. In de tweede vijfdelige cyclus gaat elk van de verhalen uit de eerste cyclus verder in een tweede album, dus telkens met een van de gekende elfenrassen in de hoofdrol. Er komt ook een derde cyclus... en een gelijkaardige reeks met dwergen, zie http://www.stripspeciaalzaak.be/StripFacts_1503.php#Dwergen Quote Link to comment
Peter Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Niet wereld schokkend, maar zeker tof als je van high fantasy houdt Quote Link to comment
Krimson Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Ik vind ze best goed en mooi getekend Quote Link to comment
esquire52 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Ik vind ze best goed en mooi getekend Eens! Quote Link to comment
Campesino Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Ik vind ze best goed en mooi getekend Dit jaar dan op tijd 's ochtends bij FACTS zijn. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
shakeitupguy Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 De reeks is een absolute must voor de Fantasy liefhebbers met idd wat sterke albums en wat middelmatige. Maar wat tekeningen betreft zijn ze allemaal TOP.. Dit jaar dan op tijd 's ochtends bij FACTS zijn. Inderdaad. :-) En ook liefhebbers van die andere Daedalus reeks Orakel gaan verwend worden :-) Quote Link to comment
lukoste Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 De reeks is een absolute must voor de Fantasy liefhebbers met idd wat sterke albums en wat middelmatige. Maar wat tekeningen betreft zijn ze allemaal TOP.. Inderdaad. :-) En ook liefhebbers van die andere Daedalus reeks Orakel gaan verwend worden :-) Martino/Benoit aanwezig? Quote Link to comment
Warson Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Martino/Benoit aanwezig? Martino was er vorig jaar al Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
shakeitupguy Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 Martino was er vorig jaar al Die was er idd verleden jaar met de tekenaars van de eerste 2 tekenaars van Elfen. Met dit zinnetje komen we weer on topic :-p Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Ik vond de serie best goed, maar ik mis de rode draad die de serie over alle boeken heen verbinden zou Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Tom91 Posted May 3, 2015 Author Share Posted May 3, 2015 Ondertussen 1 tem 4 aangeschaft. Deel 1 en 4 vond ik zeer goed, deel 2 degelijk en deel 3 slecht... Wisselende kwaliteit dus voor mij. Quote Link to comment
De Hollander Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Het gaat over elfen. LOL!!! Quote Link to comment
Olsimar Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Ik vond de serie best goed, maar ik mis de rode draad die de serie over alle boeken heen verbinden zou Het gaat over elfen. 2 Quote Link to comment
shakeitupguy Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 De reeks is een absolute must voor de Fantasy liefhebbers met idd wat sterke albums en wat middelmatige. Maar wat tekeningen betreft zijn ze allemaal TOP.. Inderdaad. :-) En ook liefhebbers van die andere Daedalus reeks Orakel gaan verwend worden :-) Martino/Benoit aanwezig? Ondertussen hebben we Benoit Bertrand (deel 2), Gwendal Lemercier (deel 3) en Nicola Demare (deel 4) van de reeks Orakel aangekondigd als aanwezig op FACTS :-) En Gwendal Lemercier is ook tekenaar van Elfen 9 (voorlopig enkel in het Frans) en zo zijn we weer on topic :-) Quote Link to comment
Recommended Posts