Ga naar inhoud

Kameraad Mausers Archief


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Ja, het inkten is wel naar mijn gedacht. Decors en fijne elementen kan ik ook met de penseelstift inkten. De fineliners hou ik voor de realistische stijl. Alhoewel het op termijn ook wel zal lukken om waarschijnlijk alles met penseel te doen. Nu, de schetsen van vandaag zijn nog niet helemaal piekfijn, omdat ik ze wat vlug vlug geschetst heb in potlood en dan geïnkt heb zonder al te veel om te zien naar schaduwvlakken enz...Daarmee komen de figuren ook nogal plat over.

 

Heb ik al gevloekt op dat inkten...

 

Soms zijn er nog anatomische incorrectheden ook. Te weinig refmateriaal gebruiken en koppig alles putten uit het geheugen...

Link naar reactie

Ge zit precies in een drawing frenzy :P Ziet er allemaal zeer goed uit :)

of een scanning-and-uploading frenzy...  :e007:

 

Maar inderdaad: (bijna) allemaal schitterend materiaal - ben niet zo'n fan van je retro-cavemen-punk-wijven, maar soit... Je Robbes zijn SUPER (soort adolescente versie)...

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

zijn rechteroog staat iets te ver naar rechts denk ik. Voor de rest wel leuke updates :)

Idd. Dat is het risico van met penseel te werken. Allez, bij mij toch. Nochthans is de potloodtekening redelijk accuraat, een kleine foutieve eerste penseelstreek en je krijgt dit soort zaken.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...