dirk (monsieur toupet) Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Yncke, ik ga de uitdaging aan. Een dagelijkse strip tijdens deze juni maand. En we zien wel hoe ver we geraken. De eerste juni heb ik gemist. Het zouden er dus 29 moeten worden. 2 juni 3 juni Quote
Chimi Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Vreemd, ik zie geen afbeeldingen. Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/
Yncke Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Ik ook niet, de spanning blijft erin! Ik ben heel blij dat je er ook voor gaat, Dirk! Succes ermee. Quote yncke.be
dirk (monsieur toupet) Posted June 3, 2015 Author Posted June 3, 2015 Vreemd. Ze stonden er wel. Ik heb mijn eerste bericht bewerkt. Quote
Hamirubi Posted June 3, 2015 Posted June 3, 2015 Straf! Erg mooi, Dirk. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Kristof Berte Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Zeer leuk, meer van dat Ik begin al spijt te krijgen dat ik niet meedoe Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
dirk (monsieur toupet) Posted June 4, 2015 Author Posted June 4, 2015 Ik steek niet teveel tijd in de tekeningen - het moet elke dag te doen zijn... Quote
Yncke Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Ik steek niet teveel tijd in de tekeningen - het moet elke dag te doen zijn...Da's inderdaad de bedoeling. Niettemin zijn je tekeningen heel leesbaar! Ik ben benieuwd waar hij zo haastig heen moet. Quote yncke.be
dirk (monsieur toupet) Posted June 6, 2015 Author Posted June 6, 2015 nog die van 5 juni - ik had gisteren geen tijd om nog te scannen en te uploaden. http://www.monsieurtoupet.be Quote
Yncke Posted June 6, 2015 Posted June 6, 2015 Nog maar 14 etages te gaan, kerel, je kunt het! Quote yncke.be
dirk (monsieur toupet) Posted June 8, 2015 Author Posted June 8, 2015 Ik moet zorgen dat ik niet achter geraak. Altijd een corvee, dat scannen en uploaden... En die van 8 juni: Quote
Yncke Posted June 8, 2015 Posted June 8, 2015 Heheh. Te goed voor de wereld, die kerel. XD Quote yncke.be
roi de la bd Posted June 10, 2015 Posted June 10, 2015 leuk onderwerp. ik ben benieuwd naar het vervolg! Quote
feli Posted June 10, 2015 Posted June 10, 2015 Ik denk dat hij pas op 30/6 aankomt bij de mooie deerne. Quote Survivor of the big PC crash of 2014http://davidfelizardareal.tumblr.com/http://www.hallovaarwel.be/
dirk (monsieur toupet) Posted June 10, 2015 Author Posted June 10, 2015 Het zal niet de 30e zijn maar enkele dagen vroeger. Hoe het eindigt weet ik al ongeveer. Maar wat er de komende dagen moet gebeuren?? Die van gisteren en die van vandaag: Quote
Yncke Posted June 10, 2015 Posted June 10, 2015 Ik heb 't eerlijk waar hardop uitgeproest bij deze pagina's. XD Quote yncke.be
dirk (monsieur toupet) Posted June 11, 2015 Author Posted June 11, 2015 Dank je, Yncke. Dan is een bis misschien op z'n plaats. (ik voel me intussen wel een luierik als ik zie wat Yncke en Feli er grafisch allemaal van maken - knap hoor) Quote
Yncke Posted June 11, 2015 Posted June 11, 2015 Een bis indeed! XD Ach, jij bent tenminste op schema. Quote yncke.be
dirk (monsieur toupet) Posted June 13, 2015 Author Posted June 13, 2015 die van gisteren en van vandaag Quote
Guest Kameraad Mauser Posted June 13, 2015 Posted June 13, 2015 De wet van Murphy in actie, zou je kunnen stellen... Quote
Yncke Posted June 13, 2015 Posted June 13, 2015 Ik vind 't bijzonder indrukwekkend hoe je zoiets banaals als een haastige beklimming van een trap zo boeiend kunt maken. Quote yncke.be
dirk (monsieur toupet) Posted June 14, 2015 Author Posted June 14, 2015 Bedankt. Maar hoe ik dit nog een tiental dagen ga volhouden, weet ik ook niet onmiddellijk. Quote
Kristof Berte Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Bedankt. Maar hoe ik dit nog een tiental dagen ga volhouden, weet ik ook niet onmiddellijk. Je zit natuurlijk gevangen in een vrij beperkte setting met die traphal. Voorlopig valt dat wel mee, maar nog 10 extra dagen kan inderdaad moeilijk worden. Je kan hem eventueel langs een ruitenwasserslift ofzo laten gaan... Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Guest Kameraad Mauser Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Mwa, met een paar scheuten onvervalst surrealisme valt er best wel wat aan te vangen met zo'n beperkte setting.Om te beginnen wat wegenwerken laten plaatsvinden met omleidingen enzo... Quote
Yncke Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 O-oh, wat zal in die zak te vinden zijn? Quote yncke.be
Guest Kameraad Mauser Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Een typisch vrouwendrankje, tjokvol met suiker. Likeur ofzo... Quote
Safetyboy Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 mooi - dit lijkt geïmproviseerd, maar ik verdenk er Toupet van dat hij een duidelijk verhaal heeft opgezet... Quote (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.
dirk (monsieur toupet) Posted June 16, 2015 Author Posted June 16, 2015 Momenteel toch een groot deel improvisatie. Da's wel eens een plezante afwisseling, want in scenario's van andere strips gaat soms heel wat denkwerk. Echt niet tevreden over het tekenwerk; er zijn van die dagen dat je beter geen potlood vastpakt... Quote
Yncke Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Het verhaal daarentegen blijft grappig. XD Quote yncke.be
Guest Kameraad Mauser Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Echt niet tevreden over het tekenwerk; er zijn van die dagen dat je beter geen potlood vastpakt... Heel herkenbaar. Je hebt dan een goed idee of wil per sé iets uittekenen of inkten en het komt er niet uit zoals je wil. Quote
feli Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Het eerste plaatje komt voor mij wat raar over. De rest vind ik goed.Ikzelf zou ook wel moeite hebben van de pralines af te blijven. En dat zullen ook slechte punten zijn bij de deerne boven. Quote Survivor of the big PC crash of 2014http://davidfelizardareal.tumblr.com/http://www.hallovaarwel.be/
Kristof Berte Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 Heel herkenbaar. Je hebt dan een goed idee of wil per sé iets uittekenen of inkten en het komt er niet uit zoals je wil. 2 Wat ik wel merk bij mezelf: als ik zo'n dag heb dat het echt niet wil lukken, had ik vroeger de neiging om er gewoon de brui aan te geven. Maar als ik dan doorduw en desnoods nog 2 uur aanmodder, komt er plots een fantastische tekening bovendrijven. Vaak eerder toevallig. Moet je natuurlijk wel wat tijd voor hebben/maken EDIT: on topic: het verhaal blijft wel grappig. Ik vind de tekeningen niet slecht hoor, ze zijn functioneel voor het verhaal. In de laatste paar platen gebruik je wel allemaal halftotalen, zonder achtergrond, hetgeen snel eentonig kan worden. Uiteindelijk vind ik de traploopprenten de leukste. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Hamirubi Posted June 17, 2015 Posted June 17, 2015 O-oh, wat zal in die zak te vinden zijn? Ik had op z'n minst een pakje condooms verwacht. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
dirk (monsieur toupet) Posted June 18, 2015 Author Posted June 18, 2015 Met zo'n dagelijkse strip kan je inspelen op de opmerkingen en verzuchtingen van de lezers. Quote
Yncke Posted June 18, 2015 Posted June 18, 2015 Ahah! Hij heeft tenminste nog een fles wijn over! Quote yncke.be
Recommended Posts