Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Mo gauw zeg! Ik had er eerder moeten over zagen, Silvio leest vast mee... :-)

 

Als dat zo is:

Silvio, ik wacht nog steeds vol ongeduld op de laatste groot formaat Prins Valiants... waarvan ik de laatste jaaaaren geleden via voorintekening al betaald heb...

 

Die voorintekening heeft allicht geholpen om de reeks gelanceerd te krijgen, maar is nu waarschijnlijk een hinderpaal om tot het laatste deel te geraken  :e001: ...

Link naar reactie

Als dat zo is:

Silvio, ik wacht nog steeds vol ongeduld op de laatste groot formaat Prins Valiants... waarvan ik de laatste jaaaaren geleden via voorintekening al betaald heb...

 

Die voorintekening heeft allicht geholpen om de reeks gelanceerd te krijgen, maar is nu waarschijnlijk een hinderpaal om tot het laatste deel te geraken  :e001: ...

Oei, ik moet er nog 3 ontvangen. De laatst geleverde is bij mij "deel 15".

Link naar reactie

Amulet zou binnenkort al moeten verschijnen (eind maart?). Ik durf het eigenlijk allemaal niet meer concreet aankondigen bij Silvester.

 

Dat zou fijn nieuws zijn. Amulet is het enige wat ik nog volg van Silvester ... In het Engels zit het laatste deel eraan te komen dacht ik, dus er komt een einde aan de reeks.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...