Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Verhaal is ook iets dat in de midlifesector thuishoort.

 

In oktober verschijnt in het Frans het eerste deel van nóg een ander tweeluik met de voorlopige titel Héléna. Het wordt getekend door Lounis Chabane. Simon is de hoofdrolspeler. Sinds zolang hij zich kan herinneren, is hij bang van mooie meisjes. In de zin dat hij ze niet durfde aan te spreken. Op de dag van zijn huwelijk ziet hij Héléna op de grote markt aan het stadhuis van Nice. De mooie Héléna op wie hij als kind hopeloos verliefd was, maar die zich nooit voor hem interesseerde. Het contact na al die jaren is slechts vluchtig, maar voor Simon voldoende om het ja-woord niet uit te spreken tijdens de huwelijksplechtigheid. Hij houdt meer dan ooit van Héléna. Maar omdat de liefde slechts éénrichtingsverkeer is, bedenkt hij iets eigenaardigs... Hij stelt haar voor om haar 1.000 euro te betalen. In ruil moet ze elke donderdagnamiddag drie uur met hem doorbrengen.

Link naar reactie

Dit gaat erg mooi worden denk ik. Bij het zoeken op Amazon.fr om te kijken hoe duur deze wordt (149,- eur) kreeg ik een suggestie over een Marsupilami Version Originale: http://www.amazon.fr/dp/2800161736/  tome 19. Huh, ik dacht dat ik ergens gelezen had dat Dupuis zou stoppen met de VO's omdat ze niet genoeg originele platen zouden hebben om nog een VO uit te brengen. Zou wel mooi zijn als er nog eentje zou komen van Franquin.

Link naar reactie

Eindelijk een boek waarin opgekomen wordt voor de rechten van het schaap!

Wat er allemaal uitgehaald wordt met die beesten...Ik durf er niet aan denken....

En die schapenboeren dan maar zeggen 'Maar ze zijn zo zacht meneer...' :e010: :e010: :e010:

 

Ernstig nu; Gefeliciteerd, Wouter! Ik ga dit zeker kopen! Mooie cover ook!

 

Bedankt Willy!

Haha, schaap haalt in dit album heel wat uit. Laat zeker weten wat je ervan vond!

Ik hoop dat het in België ook vlot verkrijgbaar zal zijn, de uitgever vertelde me dat de levering naar België soms wat trager is...

 

 

schaap en god!

 

blijkbaar een populaire combinatie op dit moment ook geluck koppelde een schaap aan god (de kat) in zijn interpretatie van de bijbel

 

Ah, dat ga ik eens opzoeken, dat schaap van Geluck!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...