Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Aha , zie op de Franse site van Glénat dat deel 2 en 3 zijn aangekondigd van 'Het syndroom van Abel '.(Marazano/Dorison )

Hopelijk worden deze ook opgepikt in vertaling.Ook de start van de laatste cyclus van de' Oorlog van de Sambers' komt eraan.

Mooie vooruitzichten alweer...

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Van mij mag ie. Dodier verteld simpele maar diep menselijke verhalen die je aan het denken zetten. En dat doet ie ook nog met de nodige luchtigheid. Ik vind hem echt een meester. Als dat betekent dat ie er wat langer over doet dan is dat maar zo. Ik koop de nieuwe J.K.J. toch wel.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Van mij mag ie. Dodier verteld simpele maar diep menselijke verhalen die je aan het denken zetten. En dat doet ie ook nog met de nodige luchtigheid. Ik vind hem echt een meester. Als dat betekent dat ie er wat langer over doet dan is dat maar zo. Ik koop de nieuwe J.K.J. toch wel.

mooi verwoord!

2, dus!

Link naar reactie

Nee, het was als drieluik aangekondigd.

 

Nog een constante bij Léo: op ongeveer de helft of er net voorbij zit er altijd wel een blote borsten moment in een album. Ga het maar eens na.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Nog meer piloten maar dan (al/eindelijk) in NL vertaling:

 

 

Verwacht: Tanguy en Laverdure 27 (Bron: Arboris, link: http://www.arboris.nl/site/verwacht-tanguy-en-laverdure-27/)

 

 

 

Nog even en dan is hij er: Tanguy en Laverdure 27! Nadat we in juni 2013 deze prachtige serie na 25 jaar weer nieuw leven inbliezen met deel 26 in de serie, is nu het volgende deel bijna klaar!

 

Tanguy en Laverdure 27 speelt zich af in Afghanistan, als het Franse leger besluit als reactie op de gebeurtenissen van 11 september, om troepen daarheen te sturen. Tijdens een verkenningsopdracht verdwijnt de Mirage van Tanguy van het radarscherm, wat het begin is van een razend spannende race tegen de tijd, waarbij zelfs een opdracht in het hart van de Iraanse republiek moet worden uitgevoerd!

 

Deze nieuwe aflevering van de avonturen van Tanguy en Laverdure is net als ‘Gevangene van de Serviërs’ geschreven door Jean-Claude Laidin. Het knap in stijl gehouden tekenwerk is van Renaud Garreta, die met Fox One (twee delen bij uitgeverij Arboris) al eerder vliegtuigstrips maakte en ook veel succes heeft met de reeks ‘Insiders’

 

Tanguy en Laverdure 27 is vanaf week 28 beschikbaar, maar nu al te bestellen in onze webshop!

post-220-0-59324000-1404156727_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...