Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

En waar verrast Van Ditmar ons mee: aankondiging van heruitgaven van 'De Argonautjes' bij uitgeverij Paul Rijperman. In kleur neem ik aan!

 

Eerste twee albums verschijnen tijdens de Stripdagen Haarlem 31 mei - 1 juni 2014. Bron: Facebook/Van Ditmar Strips

 

Vooralsnog de door Dick Matena getekende albums, Uitgeverij Favoriet had al 'Het water van de Styx' aangekondigd (nooit eerder in album verschenen verhaal uit 1974) in de Jan van Haasteren-collectie.

post-220-0-85362200-1391031959_thumb.jpg

Link naar reactie

De Argonautjes (min of meer) terug, Gilles de Geus terug, Tanguy en Laverdure terug, en natuurlijk Buck Danny terug:

 

Hier alvast de aankondiging van deel 2 in de reeks Buck Danny Classic: The next album after 'Sabre over Korea' will be: 'Duel at Mig Alley':

 

Bron:

 

http://www.bleedingcool.com/forums/front-page-comic-news/76319-buck-danny-launches-spinoff-laughs-face-continuity.html

post-220-0-73518200-1391117855_thumb.png

Link naar reactie

Vandaag gestart in Spirou: Buck Danny Classic. NB: cover van te verschijnen album toegevoegd (gevonden bij Stripelmagazine)

Zo, dat is een cover die er in knalt! Echter, de F-86 Sabre is door de US Navy nauwelijks gebruikt aan boord van vliegdekschepen, ben benieuwd hoe dat dan zit in dit verhaal.

 

Kun je in Nederland een abonnement op Spirou nemen?

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

De Argonautjes gaat gewoon in zwart/wit verschijnen hoor. Waarschijnlijk ook geen nieuwe cover. Een gemiste kans volgens mij. Gilles de Geus gaat het volgens mij niet redden hoor. Te weinig animo. (hebben ze ook verkeerd aangepakt, maar dit terzijde) Er komt dit jaar wel een album van De Kameleon door Dick Matena. Ook iets moois om naar uit te kijken. Verschijnt bij Kluitman.

Link naar reactie

De Argonautjes gaat gewoon in zwart/wit verschijnen hoor. Waarschijnlijk ook geen nieuwe cover. Een gemiste kans volgens mij. Gilles de Geus gaat het volgens mij niet redden hoor. Te weinig animo. (hebben ze ook verkeerd aangepakt, maar dit terzijde) Er komt dit jaar wel een album van De Kameleon door Dick Matena. Ook iets moois om naar uit te kijken. Verschijnt bij Kluitman.

Gelukkig komt Van Ditmar (op Facebook) vandaag met de volgende mededeling:

 

Goed nieuws van het Argonautjes front, uitgeverij Rijperman heeft laten weten dat de albums die, als alles mee zit, met de Haarlemse Stripdagen te koop zullen zijn, in KLEUR zullen worden gedrukt.

 

Eerder waren de albums "De Onderwereld" en "Het zwaard van Damocles" aangekondigd, maar daar is wat veranderd, dat worden de albums "De Onderwereld" en "Het Orakel van Delphi".

post-220-0-03523400-1392325646_thumb.jpg

Link naar reactie

Nog niet officieel aangekondigd maar wel een leuk nieuwtje :

 

Het kristallen zwaard krijgt een nieuwe cyclus. :-)

Bedoeling is om het zesde deel compleet te vergeten. Het wordt een nieuwe trilogie opnieuw op scenario van Goupil en zal over de figuur Zorya gaan. Een van de tekenaars die aangespoken werd was Beno die in het Frans de trilogie L'autre terre heeft gemaakt met Crisse stijl. Hij is het niet geworden want de uitgever wilde weg van de Crisse stijl en verkoos een andere tekenaar met een meer realistischere stijl.

 

Het eerste deel zou eind 2014/begin 2015 verschijnen.

 

Ik ben alvast heel benieuwd.

Link naar reactie

Kristallen zwaard een vervolg ? Is echt niet nodig....

Idd. Niet geïnteresseerd. Hou nu toch 'ns op met successeries uit te melken met spinoffs en prequels. Het doet de ooit zo bejubelde hoofdserie nooit goed.

 

En ik geef toe: ik heb ook de spinoffs van Thorgal en de prequel van de tijdvogel. Vermakelijk: ja. Noodzakelijk: allesbehalve

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...