Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Idd. Niet geïnteresseerd. Hou nu toch 'ns op met successeries uit te melken met spinoffs en prequels. Het doet de ooit zo bejubelde hoofdserie nooit goed.

 

En ik geef toe: ik heb ook de spinoffs van Thorgal en de prequel van de tijdvogel. Vermakelijk: ja. Noodzakelijk: allesbehalve

 

het schoentje wringt waar je het zelf aangeeft: je koopt het zelf. Het zal een uitgever een worst zijn wat je ervan vindt, zolang je het maar koopt....ik probeer mijn handen er van af te houden, maar met de tijdvogel is het ook niet gelukt en ergens voel ik met toch weer genaaid. het gingen er 4 worden en nu toch weer 6.

Link naar reactie

Interessant, helaas destijds niet aangekocht en nu deels uitverkocht. Zijn er al plannen voor herdrukken?

De Piraten van Barataria zijn de meningen over verdeeld. Ikzelf vind het een aardig reeksje maar niet echt heel bijzonder. Kontiki daarentegen is er helemaal wild van. Piraten van Barataria is een piratenreeks die zich grotendeels aan land afspeelt en niet zozeer draait om het avontuur maar meer om de onderlinge intirges binnen de bevolking van het Piraten Paradijs. Cyclus 2 is dan wel wat meer avonutuur. Die kan ik zelf ook wat meer waarderen. Cyclus 2 is dan weer niet echt los te lezen van cyclus 1. Het borduurt namelijk voort op bepaalde gebeurtenissen en ontullingen in cyclus 1.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

De Piraten van Barataria zijn de meningen over verdeeld. Ikzelf vind het een aardig reeksje maar niet echt heel bijzonder. Kontiki daarentegen is er helemaal wild van. Piraten van Barataria is een piratenreeks die zich grotendeels aan land afspeelt en niet zozeer draait om het avontuur maar meer om de onderlinge intirges binnen de bevolking van het Piraten Paradijs. Cyclus 2 is dan wel wat meer avonutuur. Die kan ik zelf ook wat meer waarderen. Cyclus 2 is dan weer niet echt los te lezen van cyclus 1. Het borduurt namelijk voort op bepaalde gebeurtenissen en ontullingen in cyclus 1.

OK, voor mij niet zo'n punt, mijn interesses zijn vrij breed. Maar ik begrijp dat de reeks redelijk populair is dus herdrukken zullen er vast wel komen. Zo niet, ook geen punt, nieuwe titels zat tegenwoordig.

Link naar reactie

schone cover die van okko, maar het verhaal is niets (buiten de eerste die best goed was)

Straf, en zeer geloofwaardig ook, het album (over le vide, effectief het niets) moet nog verschijnen, maar jij hebt het blijkbaar al gelezen.

Link naar reactie

Straf, en zeer geloofwaardig ook, het album (over le vide, effectief het niets) moet nog verschijnen, maar jij hebt het blijkbaar al gelezen.

 

Nee, ik wilde het niet over dit album hebben.

 

Ik bedoelde eerdere albums, ik las de eerste 6, die waren ook allemaal voorzien van mooie covers, maar qua verhaal konden ze me minder boeien. Zo bedoelde ik het, mijn excuus als het anders overkwam.

Link naar reactie

BD Must brengt een integrale uit van Cori de scheepsjongen van Bob De Moor. Bestaat uit 5 delen en verschijnt ook in het Nederlands. In de Franse versie zijn er weer van die Ex-librissen aanwezig en in het Nederlands een certificaat. Prijs zal 99€ zijn voor de 5 albums. Zal mooi staan naast die Barelli integrale.

 

Zou blijkbaar alleen maar bij BD must te verkrijgen zijn wat ik raar vind.

 

C1_CORI_1.jpg

cori_5_xl.jpg

Link naar reactie

Simpel, BD Must wil niet meer werken met distributeurs want dat kost hen een te hoog percentage. Ze doen het voortaan via stripfestivals of via hun eigen site. In of via stripwinkels kan je geen van hun volgende uitgaven meer kopen: nu Cori, straks De Witte Ruiter en Jari.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...